Pages

Kategoriler

27 Aralık 2012 Perşembe

Türk Müziğinde Unutulmayan Altın Şarkılar Serisi


TÜRK MÜZİĞİNDE UNUTULMAYAN ALTIN ŞARKILAR
14 FULL ALBÜM
--------------------------------------------------------------------------
01 - TÜRK MÜZİĞİNDE UNUTULMAYAN ALTIN ŞARKILAR 01 - 2003
[IMG]
01 - DÖNÜLMEZ AKŞAMIN UFKUNDAYIZ
02 - BİR BAHAR AKŞAMI RASTLADIM SİZE
03 - BAKMIYOR ÇEŞMİ SİYAH
04 - BİR İHTİMAL DAHA VAR
05 - SÖYLEYEMEM DERDİMİ
06 - LEYLA BİE ÖZGE CANDIR
07 - TUTİ-İ MUCİZE GUYEM
08 - OLMAZ İLAÇ SİNE-İ SATPARAME
09 - NEREDEN SEVDİM O ZALİM KADINI
10 - GÖZE Mİ GELDİM
11 - NEYLEYİM KÖŞKÜ NEYLEYİM SARAYI
12 - NİÇİN BAKTIN BANA ÖYLE
https://rapidshare.com/files/347344...TULMAYAN ALTIN ŞARKILAR 01 - 2003 (12-12).rar

02 - TÜRK MÜZİĞİNDE UNUTULMAYAN ALTIN ŞARKILAR 02 - 2003
[IMG]
01 - SÖNMEZ ARTIK YÜREĞİMDE
02 - KALAMIŞ (YOK BAŞKA YERİN LÜTFU)
03 - İLTİMAS ETMEYE YARE VARINIZ
04 - GÖNLÜM YARALI
05 - YADELLER ALDI BENİ
06 - BİZ HEYBELİ'DE HER GECE
07 - NİNNİ (YİNE O MENEKŞE GÖZLER ARALI)
08 - BEN YÜRÜRÜM YANE YANE
09 - MENEKŞE GÖZLER HÜLYALI
10 - YİNE BU YIL ADA SENSİZ
11 - GEZDİĞİM DİKENLİ AŞK YOLLARINDA
12 - ADANIN YEŞİL ÇAMLARI
https://rapidshare.com/files/103865...TULMAYAN ALTIN ŞARKILAR 02 - 2003 (12-12).rar

03 - TÜRK MÜZİĞİNDE UNUTULMAYAN ALTIN ŞARKILAR 03 - 2003
[IMG]
01 - GÖRMEDİM ÖMRÜMÜN ASUDE GEÇEN
02 - ANLADIM SEVMEYECEKSİN
03 - MEŞESİZ DAĞLARDA
04 - AŞIKA BAĞDAT SORULMAZ
05 - ÇİLE BÜLBÜLÜM ÇİLE
06 - HİCRAN OKU SİNEM DELER
07 - KÖRFEZDEKİ DALGIN SUYA BİR BAK
08 - GEÇTİ MUHABBET DEMİ
09 - DERDİMİ UMMANA DÖKTÜM
10 - SAZIN GİBİ AL SİNENE
11 - NEY TAKSİMİ
12 - BENLİYİ ALDIM KAÇAKTAN
13 - SAZLAR ÇALINIR ÇAMLICA'NIN BAHÇELERİNDE
https://rapidshare.com/files/233624...TULMAYAN ALTIN ŞARKILAR 03 - 2003 (13-13).rar

04 - TÜRK MÜZİĞİNDE UNUTULMAYAN ALTIN ŞARKILAR 04 - 2003
[IMG]
01 - ENGİNDE YAVAŞ YAVAŞ
02 - DİLŞAD OLACAK DİYE
03 - NE GÜNAH ETSE AÇILMAZ
04 - SENEDE BİR GÜN
05 - YEŞİL GÖZLERİNDEN MUHABBET KAPTIM
06 - ELVEDA MEYHANECİ
07 - YILDIZLI SEMALAR
08 - AGORA MEYHANESİ
09 - BU AKŞAM BÜTÜN MEYHANELERİNİ DOLAŞTIM İSTANBUL'UN
10 - SENİ BEN ELLERİN OLSUN DİYE Mİ SEVDİM
11 - ELBET BİR GÜN BULUŞACAĞIZ
12 - KADEHİNDE ZEHİR OLSA
https://rapidshare.com/files/189687...TULMAYAN ALTIN ŞARKILAR 04 - 2003 (12-12).rar

05 - TÜRK MÜZİĞİNDE UNUTULMAYAN ALTIN ŞARKILAR 05 - 2003
[IMG]
01 - BELKİ BİR SABAH GELECEKSİN
02 - KİMİ DERTTEN İÇERMİŞ
03 - YEMİN ETTİM BİR KERE
04 - MAKBER (HER YER KARANLIK)
05 - BEN KÜSKÜNÜM FELEĞE
06 - BİR GECE ANSIZIN GELEBİLİRİM
07 - GÖKYÜZÜNDE YALNIZ GEZEN YILDIZLAR
08 - MİHRABIM DİYEREK
09 - BİR DEMET YASEMEN
10 - BİRAZ KÜL BİRAZ DUMAN
11 - İNLEYEN NAĞMELER
12 - HAM MEYVAYI KOPARDILAR DALINDAN
https://rapidshare.com/files/154389...TULMAYAN ALTIN ŞARKILAR 05 - 2003 (12-12).rar

06 - TÜRK MÜZİĞİNDE UNUTULMAYAN ALTIN ŞARKILAR 06 - 2003
[IMG]
01 - GÜLLER ARASINDA
02 - AKŞAM OLDU HÜZÜNLENDİM BEN YİNE
03 - GURBETTEN GELMİŞİM YORGUNUM HANCI
04 - KIRMIZI GÜL DEMET DEMET
05 - UYU DEMEYE GELDİM
06 - ODASINA GİRDİM FİNCAN ELİNDE
07 - MADEM KÜSTÜN DARGINDIN
08 - PİŞMAN OLURDA BİR GÜN
09 - DARGIN AYRILMAYALIM
10 - ÖLÜRSEM YAZIKTIR
11 - BU NE SEVGİ BU NE IZDIRAP
12 - AT KADEHİ ELİNDEN
https://rapidshare.com/files/281678...TULMAYAN ALTIN ŞARKILAR 06 - 2003 (12-12).rar

07 - TÜRK MÜZİĞİNDE UNUTULMAYAN ALTIN ŞARKILAR 07 - 2003
[IMG]
01 - AZİZ İSTANBUL
02 - GECENİN MATEMİNİ
03 - NE DEMİŞTİN NİÇİN CAYDIN
04 - DERMAN KAR EYLEMEZ
05 - EY İPEK KANATLI
06 - YAR SAÇLARIN LÜLE LÜLE
07 - GÖNLÜMÜN İÇİNDEDİR
08 - UNUT BENİ KALBİMDEKİ
09 - GİRDİM YARİN BAHÇESİNE
10 - BU YIL DA BÖYLE GEÇTİ
11 - BENİ CANIMDAN AYIRDI
12 - BEN GÜZELE GÜZEL DEMEM
https://rapidshare.com/files/413251...TULMAYAN ALTIN ŞARKILAR 07 - 2003 (12-12).rar

08 - TÜRK MÜZİĞİNDE UNUTULMAYAN ALTIN ŞARKILAR 08 - 2003
[IMG]
01 - BAHARIN ZAMANI GELDİ
02 - HAYAL DERYASINA
03 - HASTAYIM YAŞIYORUM
04 - GEÇTİ SEVDALARLA ÖMRÜM
05 - GÜL AÇAR BÜLBÜL ÖTER
06 - YEMENİNDE HARE VAR
07 - EZELDEN AŞİNANIM
08 - GURBET ELDE HER AKŞAM
09 - SARI KURDELAM SARI
10 - BAKIŞI ÇAĞIRIR
11 - EY ÇERH-İ SİTEMGER
https://rapidshare.com/files/635523...TULMAYAN ALTIN ŞARKILAR 08 - 2003 (11-11).rar

09 - TÜRK MÜZİĞİNDE UNUTULMAYAN ALTIN ŞARKILAR 09 - 2003
[IMG]
01 - AHESTE ÇEK KÜREKLERİ
02 - BENİ ATEŞLERE SALAN
03 - BİR ZAMANLAR MAZİYE BAK
04 - KADIN
05 - YANGIN OLUR
06 - GÖNLÜMÜN İÇİNDEDİR
07 - YİNE NEŞ'E Yİ MUHABBET
08 - HERKES GİTTİ YALNIZ KALDIM MEYHANEDE
09 - BU YAZ GEÇEN GÜNLERİMİZ
10 - GÖZLERİN HAYRAN BAKARMIŞ
11 - YEŞİL OLUR ŞU KONYA'NIN MERAMI
12 - ESKİ DOSTLAR
https://rapidshare.com/files/143810...TULMAYAN ALTIN ŞARKILAR 09 - 2003 (12-12).rar

10 - TÜRK MÜZİĞİNDE UNUTULMAYAN ALTIN ŞARKILAR 10 - 2003
[IMG]
01 - ÖMRÜM SENİ SEVMEKLE
02 - AH GÜZEL İSTANBUL
03 - SESİMDE ŞARKISI AŞKIN
04 - HİCRAN YİNE HİCRAN
05 - UZAYIP GİDEN TREN YOLLARI
06 - BENİM YARİM GELİŞİNDEN BELLİDİR
07 - KÜŞADE TALİİM
08 - TEL TEL TARADIM
09 - MAH YÜZÜNE AŞİKANIM
10 - ŞU KARŞIKİ DAĞDA BİR YEŞİL ÇADIR
11 - EY BUT-İ NEV EDA
12 - ALIN YAZIMSIN
https://rapidshare.com/files/222796...TULMAYAN ALTIN ŞARKILAR 10 - 2003 (12-12).rar

11 - TÜRK MÜZİĞİNDE UNUTULMAYAN ALTIN ŞARKILAR 11 - 2003
[IMG]
01 - BİR SEN KALDIN İÇİMDE
02 - GÜZEL BİR GÖZ BENİ ATTI
03 - GEÇTİ ÖMRÜM
04 - PERİŞAN SAÇLARIN
05 - EY GÜL-İ BAĞ-I EDA
06 - MEST OLDU GÖNÜL
07 - BİR VEFA BİR ÇEŞM-İ BİDAD
08 - HALA ACIYOR GÖZLERİNİN YAKTIĞI YERLER
09 - SÖYLE SEVGİLİ SÖYLE
10 - SAHİLDE O HOŞ BUSELERİ
https://rapidshare.com/files/137897...TULMAYAN ALTIN ŞARKILAR 11 - 2003 (10-10).rar

12 - TÜRK MÜZİĞİNDE UNUTULMAYAN ALTIN ŞARKILAR 12 - 2003
[IMG]
01 - ŞU GÖĞSÜM YIRTILIP BAKSAN
02 - GÖNLÜM SEHER YELİ GİBİ
03 - AYLAR GEÇİYOR
04 - GÜL YÜZÜNDE GÖRELİ (YAR YELELELİ)
05 - İÇ DURMA İÇ GÜZELİM
06 - ERDİ BAHAR SARDI YİNE
07 - DİL YARESİNİ ANDIRACAK
08 - BİLMEM BU GÖNÜLLE BEN
09 - BENİ DE ALIN NE OLUR
10 - KARA BULUTLARI KALDIR
11 - DÜŞER Mİ ŞANINA
12 - YAR YOLUNU KOLLADIM
https://rapidshare.com/files/396096...TULMAYAN ALTIN ŞARKILAR 12 - 2003 (12-12).rar

13 - TÜRK MÜZİĞİNDE UNUTULMAYAN ALTIN ŞARKILAR 13 - 2003
[IMG]
01 - DEDİLER ZAMANLA HEP
02 - GÖKYÜZÜNDE DUMAN DUMAN BULUTSUN
03 - SEVGİ DOLU ŞU GÖNLÜM
04 - GÖZLERİN DOĞUYOR GECELERİME
05 - GÜCÜME GİDİYOR BÖYLE YAŞAMAK
06 - VURGUN
07 - SENİ SORDUM YOK DEDİLER
08 - İÇİME DOĞDU
09 - BİR GARİP AŞIĞIM BEN
10 - GÖZÜM KESMİYOR
https://rapidshare.com/files/273341...TULMAYAN ALTIN ŞARKILAR 13 - 2003 (10-10).rar

14 - TÜRK MÜZİĞİNDE UNUTULMAYAN ALTIN ŞARKILAR 14 - 2003
[IMG]
01 - KİMSEYE EYMEM ŞİKAYET
02 - HER GECE YOLLARDA GÖZLEDİM SENİ
03 - BAHARIN GÜLLERİ AÇTI
04 - NASIL GEÇTİ HABERSİZ
05 - MENEKŞE GÖZLERDE HİÇ VEFA YOKMUŞ
06 - DÜRİYEMİN GÜĞÜMLERİ KALAYLI
07 - ANLATILMAZ BİN DERT İLE
08 - YİNE YAKMIŞ YAR MEKTUBUN UCUNU
09 - CANA RAKİBİ HANDAN EDERSİN
10 - SIRMA SAÇLI YARİMİN
11 - NE BOŞ YERE YANMIŞIM
12 - ALIVERİN BAĞLAMAMI ÇALAYIM
https://rapidshare.com/files/423770...TULMAYAN ALTIN ŞARKILAR 14 - 2003 (12-12).rar

--------------------------------------------------------------------------
[IMG]
PAYLAŞMAK GÜZELDİR
GÜZEL OLAN PAYLAŞMAKTIR
LÜTFEN EMEĞE SAYGI
BİR TEŞEKKÜRÜ ÇOK GÖRMEYİN
--------------------------------------------------------------------------


Türk Müziğinde Unutulmayan Altın Şarkılar Serisi 14 Full Album

[IMG]

Albüm Listesi;
Altin Sarkilar - 1
Altin Sarkilar - 2
Altin Sarkilar - 3
Altin Sarkilar - 4
Altin Sarkilar - 5
Altin Sarkilar - 6
Altin Sarkilar - 7
Altin Sarkilar - 8
Altin Sarkilar - 9
Altin Sarkilar - 10
Altin Sarkilar - 11
Altin Sarkilar - 12
Altin Sarkilar - 13
Altin Sarkilar - 14
...

Tüm Albümler Tek Link indir;

Uplaoded.to (ul.to);

Rapidshare;


Albüm İçerikleri;
Kod:
Altin Sarkilar - 1

ALBÜM SARKILARI
Altin Sarkilar - Bakmiyor Cesmi Siyah.mp3
Altin Sarkilar - Bir Bahar Aksami Rastaladim.mp3
Altin Sarkilar - Bir Ihtimal Daha Var.mp3
Altin Sarkilar - Dönülmez Aksamin Ufkundayiz.mp3
Altin Sarkilar - Gözemi Geldik.mp3
Altin Sarkilar - Leyla Bir Özge Candir.mp3
Altin Sarkilar - Nereden Sevdim O Zalimi.mp3
Altin Sarkilar - Neyleyim Köskü.mp3
Altin Sarkilar - Nicin Baktin Bana Öyle.mp3
Altin Sarkilar - Olmaz Ilac-I Sine I Satpareme.mp3
Altin Sarkilar - Söyleyemem Derdimi.mp3
Altin Sarkilar - Tuti -I Mucize.mp3

---------------------------------------------------------------
Altin Sarkilar - 2

ALBÜM SARKILARI
Altin Sarkilar - Adanin Yesil Camlari.mp3
Altin Sarkilar - Ben Yürürüm Yane Yane.mp3
Altin Sarkilar - Biz Heybelide Her Gece.mp3
Altin Sarkilar - Gezdigim Dikenli Ask Yollarinda.mp3
Altin Sarkilar - Gönlüm Yarali.mp3
Altin Sarkilar - Iltimas Etmeye Yare Variniz.mp3
Altin Sarkilar - Kalamis.mp3
Altin Sarkilar - Menekse Gözler Hülyali.mp3
Altin Sarkilar - Sönmez Artik Yüregimde.mp3
Altin Sarkilar - Yadeller Aldi Beni.mp3
Altin Sarkilar - Yine Bu Yil Ada Sensiz.mp3
Altin Sarkilar - Yine O Menekse Gözler Arali ( Ninni ).mp3

---------------------------------------------------------------

Altin Sarkilar - 3

ALBÜM SARKILARI
Altin Sarkilar - Anladim Sevmeyeceksin.mp3
Altin Sarkilar - Asikla Bagdat Sorulmaz.mp3
Altin Sarkilar - Benliyai Alsim.mp3
Altin Sarkilar - Cile Bülbülüm Cile.mp3
Altin Sarkilar - Derdimi Umma Döktüm.mp3
Altin Sarkilar - Gecti Muhabbet Demi.mp3
Altin Sarkilar - Görmedim Ömrümün.mp3
Altin Sarkilar - Hicran Oku Sinem Diler.mp3
Altin Sarkilar - Körfezdeki Dalgin.mp3
Altin Sarkilar - Mesesiz Daglarda.mp3
Altin Sarkilar - Ney Taksimi.mp3
Altin Sarkilar - Sazin Gibi Aal.mp3
Altin Sarkilar - Sazlar Calinir Camlicanin.mp3

---------------------------------------------------------------

Altin Sarkilar - 4

ALBÜM SARKILARI
Altin Sarkilar - Agora Meyhanesi.mp3
Altin Sarkilar - Bu Aksam Bütün Meyhanelerini.mp3
Altin Sarkilar - Dilsad Olacak Diye.mp3
Altin Sarkilar - Elbet Bir Gün.mp3
Altin Sarkilar - Elveda Meyhaneci.mp3
Altin Sarkilar - Enginde Yavas Yavas.mp3
Altin Sarkilar - Kadehinde Zehir Olsam.mp3
Altin Sarkilar - Ne Günah Etse Acilmaz.mp3
Altin Sarkilar - Senede Bir Gün.mp3
Altin Sarkilar - Seni Ben Ellerin Olsun Diye Mi.mp3
Altin Sarkilar - Yesil Gözlerinden Muhabbet Kaptim.mp3
Altin Sarkilar - Yildizli Semalar.mp3

---------------------------------------------------------------

Altin Sarkilar - 5

ALBÜM SARKILARI
Altin Sarkilar - Belki Bir Sabah Geleceksin.mp3
Altin Sarkilar - Ben Kuskunum Felege.mp3
Altin Sarkilar - Bir Demet Yasemen.mp3
Altin Sarkilar - Bir Gece Ansizin Gelebilirim.mp3
Altin Sarkilar - Biraz Kul Biraz Duman.mp3
Altin Sarkilar - Gokyuzunde Yalniz Gezen Yildizlar.mp3
Altin Sarkilar - Ham Meyvayi Kopardilar Dalindan.mp3
Altin Sarkilar - Inleyen Nameler.mp3
Altin Sarkilar - Kimi Dertten Icermis.mp3
Altin Sarkilar - Makber.mp3
Altin Sarkilar - Mihrabim Diyerek.mp3
Altin Sarkilar - Yemin Ettim Bir Kere.mp3

---------------------------------------------------------------

Altin Sarkilar - 6

ALBÜM SARKILARI
Altin Sarkilar - Aksam Oldu Hüzünleri Evde Biraktim.mp3
Altin Sarkilar - At Kadehi Elinden.mp3
Altin Sarkilar - Bu Ne Sevgi Bu Ne Izdirap.mp3
Altin Sarkilar - Dargin Ayrilalim.mp3
Altin Sarkilar - Güller Arasinda.mp3
Altin Sarkilar - Gurbetten Gelmilsim Yorgunum.mp3
Altin Sarkilar - Kirmizi Gül Demet Demet.mp3
Altin Sarkilar - Madem Küstün Darginim.mp3
Altin Sarkilar - Odasina Girdim Fincan Elinde.mp3
Altin Sarkilar - Ölürsem Yaziktir.mp3
Altin Sarkilar - Pisman Olurda Bir Gün.mp3
Altin Sarkilar - Uyu Demeye Geldim.mp3

---------------------------------------------------------------

Altin Sarkilar - 7

ALBÜM SARKILARI
Altin Sarkilar - Aziz Istanbul.mp3
Altin Sarkilar - Ben Güzele Güzel Demem.mp3
Altin Sarkilar - Beni Canimdan Ayirdin.mp3
Altin Sarkilar - Bu Yil Böyle Gecti.mp3
Altin Sarkilar - Dermen Kar Eylemez.mp3
Altin Sarkilar - Ey Ipek Kanatli.mp3
Altin Sarkilar - Gecenin Matemi.mp3
Altin Sarkilar - Girdim Yarin Bahcesine.mp3
Altin Sarkilar - Gönlümün Icindir.mp3
Altin Sarkilar - Ne Demistin.mp3
Altin Sarkilar - Unut Beni Kalbimdeki.mp3
Altin Sarkilar - Yar Saclarin Lüle Lüle.mp3

---------------------------------------------------------------

Altin Sarkilar - 8

ALBÜM SARKILARI
Altin Sarkilar - Baharin Zamani Geldi.mp3
Altin Sarkilar - Bakisi Cagiri.mp3
Altin Sarkilar - Ey Cerh-I-Sitemkar.mp3
Altin Sarkilar - Ezelden Asinanim.mp3
Altin Sarkilar - Gecti Sevdalara Ömrüm.mp3
Altin Sarkilar - Gül Acar Bülbül Öter.mp3
Altin Sarkilar - Gurbet Elde Her Aksam.mp3
Altin Sarkilar - Hastayim Yasiyom.mp3
Altin Sarkilar - Hayal Deryasinda.mp3
Altin Sarkilar - Sari Kurdelem.mp3
Altin Sarkilar - Yemenimde Hare Var.mp3

---------------------------------------------------------------

Altin Sarkilar - 9

ALBÜM SARKILARI
Altin Sarkilar - Aheste Cek Kürekleri.mp3
Altin Sarkilar - Beni Ateslere Salan.mp3
Altin Sarkilar - Bir Zamanlar Maziye Bak.mp3
Altin Sarkilar - Bu Yaz Gecen Günlerimiz.mp3
Altin Sarkilar - Eski Dostlar.mp3
Altin Sarkilar - Gönlümün Icindedir.mp3
Altin Sarkilar - Gözlerin Hayran Bakarmis.mp3
Altin Sarkilar - Herkes Gitti Yalniz Kaldim Meyhanede.mp3
Altin Sarkilar - Kadin.mp3
Altin Sarkilar - Yangin Olur.mp3
Altin Sarkilar - Yesil Olurmus Konyanin Merami.mp3
Altin Sarkilar - Yine Nese-I Muhabbet.mp3

---------------------------------------------------------------

Altin Sarkilar - 10

ALBÜM SARKILARI
Altin Sarkilar - Ah Güzel Istanbul.mp3
Altin Sarkilar - Alin Yazimsin.mp3
Altin Sarkilar - Benim Yarim Gelisenden.mp3
Altin Sarkilar - Ey Büt I Nev Eda.mp3
Altin Sarkilar - Hicran.mp3
Altin Sarkilar - Küsada Tallim.mp3
Altin Sarkilar - Mah Yüzüne Asik Kanim.mp3
Altin Sarkilar - Ömrüm Seni Sevmekle.mp3
Altin Sarkilar - Sesimi De Sarkisi Askin.mp3
Altin Sarkilar - Su Karsidaki Dagda Yesil Cadir.mp3
Altin Sarkilar - Tel Tel Taradim.mp3
Altin Sarkilar - Uzayip Giden Tren Yollari.mp3

---------------------------------------------------------------

Altin Sarkilar - 11

ALBÜM SARKILARI
Altin Sarkilar - Bir Sen Kaldin Icimde.mp3
Altin Sarkilar - Bir Vefa Bir Cesm-I.mp3
Altin Sarkilar - Ey Güli Bagi Eda.mp3
Altin Sarkilar - Gecti Ömrüm.mp3
Altin Sarkilar - Güzel.mp3
Altin Sarkilar - Hala Aciyor Gözlerin.mp3
Altin Sarkilar - Mest Oldu Gönül.mp3
Altin Sarkilar - Perisan Saclarin.mp3
Altin Sarkilar - Sahilde O Hos Buseleri.mp3
Altin Sarkilar - Söyle Sevgili Söyle.mp3

---------------------------------------------------------------

Altin Sarkilar - 12

ALBÜM SARKILARI
Altin Sarkilar - Aylar Geciyor.mp3
Altin Sarkilar - Benide Alin.mp3
Altin Sarkilar - Bilmem Bu Gönüllü Ben.mp3
Altin Sarkilar - Dil Yaresi.mp3
Altin Sarkilar - Düsermi Sanna.mp3
Altin Sarkilar - Erdi Bahar Sardi Yine.mp3
Altin Sarkilar - Gönlüm Seher Yeli Gibi.mp3
Altin Sarkilar - Gül Yüzünde Göreli.mp3
Altin Sarkilar - Ic Durma.mp3
Altin Sarkilar - Kara Bulutlari Kaldi R.mp3
Altin Sarkilar - Su Gögsüm Yirtilip Baksan.mp3
Altin Sarkilar - Yar Yolunu Kolladim.mp3

---------------------------------------------------------------

Altin Sarkilar - 13

ALBÜM SARKILARI
Altin Sarkilar - Bir Garip Asigim Ben.mp3
Altin Sarkilar - Dediler Zaman La Hep.mp3
Altin Sarkilar - Gökyüzünde Duman Duman.mp3
Altin Sarkilar - Gözlerin Doguyor.mp3
Altin Sarkilar - Gözüm Kesmiyor.mp3
Altin Sarkilar - Gücüme Gidiyor.mp3
Altin Sarkilar - Icime Dogdu.mp3
Altin Sarkilar - Seni Sordum.mp3
Altin Sarkilar - Sevgi Dolu Su.mp3
Altin Sarkilar - Vurgun.mp3

---------------------------------------------------------------

Altin Sarkilar - 14

ALBÜM SARKILARI
Altin Sarkilar - Aliverin Baglamami.mp3
Altin Sarkilar - Anlatilmaz Bin Dert Ile.mp3
Altin Sarkilar - Baharin Gülleri Acti.mp3
Altin Sarkilar - Cana Rakibi Handan Edersin.mp3
Altin Sarkilar - Düriyemin Gügümleri Kalayli.mp3
Altin Sarkilar - Her Gece Yollarda Gozledim Sen.mp3
Altin Sarkilar - Kimseye Etmem Sikayet.mp3
Altin Sarkilar - Menekse Gozlerinde Hic Vefa Yok.mp3
Altin Sarkilar - Nasil Gecti Habersiz.mp3
Altin Sarkilar - Ne Bos Yere Yanmisim.mp3
Altin Sarkilar - Sirma Sacli Yarimin.mp3
Altin Sarkilar - Yine Yakmis Yar Mektubun Ucunu.mp3

0 yorum:

Yorum Gönder