Pages

Kategoriler

28 Ocak 2013 Pazartesi

Alişan Diskografi Tüm Albümleri Full İndir

Alişan Diskografi ~ Tüm Full Albümleri



Albüm Listes;
Alişan ~ Melekler İmza Topluyor
Alişan ~ 10 / 2011 Full Albüm
Alişan ~ Sevgilerimle / 2008
Alişan ~ Ve Kimselere Güvenmiyorum / 2007
Alişan ~ Olay Bitmiştir / 2005
Alişan ~ Kalbim Ellerinde / 2004
Alişan ~ Sözmü / 2002
Alişan ~ Alişan / 2001
Alişan ~ Varya / 1999
Alişan ~ Sana Bir Sey Olmasın / 1997
Alişan ~ Aşık Oldum / 1996
Alişan ~ Keje
Alisan - Kara Cadir
Alisan & Sami Özer - Senfonik Cagdas Ilahiler
Alişan ~ Derdo - Elazığ'ın Güzelleri
Alişan Albüm Dışı Canlı Kayıtlar
..

Alişan Diskografi ~ Tüm Full Albümleri

..:: Turbobit ::..
http://turbobit.net/ne9ly6p4nzkz/asimp3.Alisan.Diskografi.Tum.Albumleri.rar.html

..:: Uploaded ::..
http://uploaded.net/file/vudporco/asimp3.Alisan.Diskografi.Tum.Albumleri.rar

==================================================


Alişan ~ Melekler İmza Topluyor



Melekler İmza Topluyor
Söz: Hakkı Yalçın Müzik: Ceyhun Çelikten
Melekler İmza Topluyor (Club Versiyon)
Söz: Hakkı Yalçın Müzik: Ceyhun Çelikten


Alişan ~ 10 / 2011 Full Albüm



Benim Aşkım
Ne Diyebilirim
Ahlara Vahlara
Figüran
Benim İçin Ağla
Çalıntı Şarkı
Tezkere
Tez Geceler

Alişan ~ Sevgilerimle / 2008



Sevgilerimle
Söz & Müzik: Sinan Akçıl
Aşkın Vurduğu Yerde Çiçekler Açar
Söz & Müzik: Mert Ekren
Gidebilen Hiç Olmadım
Söz & Müzik: Ersay Üner
Sordun Mu
Söz & Müzik: Ersay Üner
İnanmadın Ki
Söz & Müzik: Ersay Üner
Yeminliyim Tövbesi Yok
Söz & Müzik: Soner Sarıkabadayı
Söyleyemedim
Söz & Müzik: Cevdet Bağca
Cane Cane
Söz & Müzik: Mahsuni Şerif
Gözün Aydın
Söz & Müzik: Musayip Temuroğlu
Bıktım
Söz & Müzik: Sinan Akçıl
Vay Gülüm
Söz: M. Salih Özbek Müzik: Mustafa Pekdemir

Alişan ~ Ve Kimselere Güvenmiyorum / 2007



Alisan - Allah Allah
Alisan - Birakin Yakami
Alisan - Cinarlar
Alisan - Hele Bi
Alisan - Hele Bi-Club Version
Alisan - Hersey Yalan Olmus
Alisan - Lewere
Alisan - Sari Güller-Sen Yarali Ben Yarali
Alisan - Urfali Sevmis
Alisan - Ve Kimselere Güvenmiyorum
Alisan - Yare-Kürtce
Alisan - Yukaridaki Allah

Alişan ~ Olay Bitmiştir / 2005



Alisan - Aklin Varsa Evlenme
Alisan - Ben Daha Cok Severim
Alisan - Gitti Yarim
Alisan - Hey Dilbere
Alisan - Ikimize Birden
Alisan - Ikimize Birden Remik
Alisan - Korkuyorum
Alisan - Naze
Alisan - Naze Kürtce
Alisan - Ne Güzel Yaratmis
Alisan - Olay Bitmistir
Alisan - Sen Bende Kaldin
Alisan - Yalan Oldu
Alisan - Yalanci Sevgili


Alişan ~ Kalbim Ellerinde / 2004



Alisan - Allahtan Kork
Alisan - Anlamam Asktan
Alisan - Belalinim
Alisan - Benimsin
Alisan - Gelde Geleyim
Alisan - Helalimsin
Alisan - Kac Defa
Alisan - Kadinim
Alisan - Kalbim Ellerinde
Alisan - Kiyamete Kadar
Alisan - Narim
Alisan - Ne Cikar
Alisan - Oy Gelin
Alisan - Seni Sevmek
Alisan - Tek Basima
Alisan - Vay Halime
Alisan - Yemin Olsun

Alişan ~ Sözmü / 2002



Alisan - Ağlayamam
Alisan - Ah Irem (Irem Kiz)
Alisan - Anam Onu Al
Alisan - Ekmek Derdi
Alisan - Lori
Alisan - Ömrüm
Alisan - Pesindeyim
Alisan - Seviyorum Duysana
Alisan - Sorma Sevdigim
Alisan - Söz Mü
Alisan - Vazgecemem Ki
Alisan - Yemin Cicegim


Alişan ~ Alişan / 2001




Alisan - Ah Le Yar
Alisan - Bos Ver Güzelim
Alisan - Diloy Diloy
Alisan - Git
Alisan - Hay Basima Gelenler
Alisan - Keje
Alisan - Kundurama Kum Doldu
Alisan - Seref Daglari
Alisan - Söyle Vallah
Alisan - Tas Olursun
Alisan - Turnam
Alisan - Ucun Güvercinler
Alisan - Yagmur Yagar
Alisan - Yapamazsin
Alisan - Yaralim
Alisan - Zalim Yar


Alişan ~ Varya / 1999



Alisan - Berivan
Alisan - Bittim Gel
Alisan - Capkin Yarim
Alisan - Hayatim
Alisan - Kiz Ben Seni Vurmaz Miyim
Alisan - Kosacaksin
Alisan - Lecane
Alisan - Meraketme
Alisan - Senden Baskasi Yalan
Alisan - Soför
Alisan - Tükendim
Alisan - Varya
Alisan - Vay Beni
Alisan - Yolun Sonu


Alişan ~ Sana Bir Sey Olmasın / 1997



Alisan - Ah Su Güzeller
Alisan - Allahini Sevdigim
Alisan - Eli Kinali Yarim
Alisan - Gülüm
Alisan - Kinayi Getir
Alisan - Krali Gelse
Alisan - Salla
Alisan - Sana Bir Sey Olmasin
Alisan - Seni Unutmam
Alisan - Yüce Dag Basina
Alisan - Zor Degil De Ne


Alişan ~ Aşık Oldum / 1996



Alisan - Ah Gömlüm
Alisan - Aldanma Gönül
Alisan - Aman Allahim
Alisan - Asik Oldum
Alisan - Geri Dön
Alisan - Gücendim
Alisan - Hazalim
Alisan - Sabir
Alisan - Seviyorum Celan Düet
Alisan - Vuracaklar
Alisan - Yar Demedin


Alişan ~ Keje




Alişan - Ah le yar
Alişan - Boşver Güzelim
Alişan - Diloy
Alişan - Git
Alişan - Hay Başıma
Alişan - Keje
Alişan - Kundurama
Alişan - Söyle Valla
Alişan - Şeref Dağları
Alişan - Taş Olursun
Alişan - Turnam
Alişan - Uçun Güvercinler
Alişan - Yağmur Yağar
Alişan - Yapamazsın
Alişan - Yaralım
Alişan - Zalim yar


Alisan - Kara Cadir



Alisan - Adi Güzelmis
Alisan - Bebek
Alisan - Bir Yudum Su
Alisan - Bölük Bölük
Alisan - Delimisin Ne
Alisan - Ekmek Aldim Firindan
Alisan - Gitme Gönül
Alisan - Kara Cadir
Alisan - Sar Beni
Alisan - Sehar Yeli
Alisan - Sende Yanarsin
Alisan - Sevdigime Pismanim


Alisan & Sami Özer - Senfonik Cagdas Ilahiler



Alisan & Sami Özer - Alemler Nura Gark Oldu ( Hüzzam Ilahi )
Alisan & Sami Özer - Ay Dahi Günes Dagi ( Rast Ilahi )
Alisan & Sami Özer - Bu Ask-I Ummandir ( Nihavend Ilahi )
Alisan & Sami Özer - Donandi Her Yer ( Acemasiran Ilahi )
Alisan & Sami Özer - Erler Demine ( Rast Ilahi )
Alisan & Sami Özer - Ey Dost ( Hicaz Ilahi )
Alisan & Sami Özer - Gamdan Beni Azat Et ( Rast Ilahi )
Alisan & Sami Özer - Getirdile Buragi ( Hüzzam Ilahi )
Alisan & Sami Özer - Güzel Asik ( Nihavend Ilahis )
Alisan & Sami Özer - Hak Yarratti Alemi ( Muhayyekürdi Ilahi )
Alisan & Sami Özer - Salavat-I Serife Ilahisi ( Enstrm. )
Alisan & Sami Özer - Salavat-I Serife Ilahisi ( Koro & Alisan )
Alisan & Sami Özer - Sevdim Seni Mabuduma ( Segah Ilahi )
Alisan & Sami Özer - Vasili Feyzi Hüdayiz
Alisan & Sami Özer - Ya Rabbi Askin Ver Bana ( Nihavend Ilahi )
Alisan & Sami Özer - Yar Yüregim Yar ( Rast Ilahi )


Alişan ~ Derdo - Elazığ'ın Güzelleri

1. Derdo - Alişan
2. Çayır Biçtim - Alişan
3. Kara Sevdanın Gözü Kör - Alişan
4. Dilberamın - Alişan
5. Karşı Köyden Davul Sesi Geliyor - Alişan
6. Emine - Alişan
7. Gülpembe - Alişan
8. Ayrılık - Alişan
9. Olsaydım - Alişan


Alişan Albüm Dışı Canlı Kayıtlar

Alişan - Benim Icin Üzülme (Canli Performans).mp3
Alişan - Salavat-i Serife.mp3
Alişan & Ceylan - Seviyorum.mp3
Alişan & Ebru Yasar - Agri Dagin Eteginde (Canli Performans).mp3
Alişan & Ebru Yasar - Bul Getir (Canli Performans).mp3
Alişan & Ibrahim Tatlises - Muradi Böyle (Uzun Hava) (Canli Performans).mp3
Alişan & Ibrahim Tatlises - Seni Sevmedigim Yalan (Canli Performans).mp3


Alişan Tüm Albümleri Tek Link'te indirebilirsiniz;

Alişan Diskografi ~ Tüm Full Albümleri

..:: Turbobit ::..
http://turbobit.net/ne9ly6p4nzkz/asimp3.Alisan.Diskografi.Tum.Albumleri.rar.html

..:: Uploaded ::..
http://uploaded.net/file/vudporco/asimp3.Alisan.Diskografi.Tum.Albumleri.rar

..:: Rapidshare ::..
https://rapidshare.com/files/2236208004/asimp3.Alisan.Diskografi.Tum.Albumleri.rar

0 yorum:

Yorum Gönder