Pages

Kategoriler

28 Ocak 2013 Pazartesi

Özdemir Erdoğan Diskografi Tüm Albümleri Full İndir

Özdemir Erdoğan Diskografi ~ Tüm Full Albümleri



..Albüm Listesi;
Özdemir Erdoğan ~ Ankaranın Taşına Bak 2011
Ozdemir Erdogan - Besteler Guftler
Ozdemir Erdogan - Boyabat Pirinci (Turkuler)
Ozdemir Erdogan - Canim Senle Olmak Istiyor
Ozdemir Erdogan - Dusunceli
Ozdemir Erdogan - Duyduk Duymadik Demeyin & Uzaklasma Benden Boyle
Ozdemir Erdogan - Gitarima Turku Ogrettim, O Soyledi Ben Dinledim
Ozdemir Erdogan - Hayatim Sarkilara
Ozdemir Erdogan - Ikinci Bahar
Ozdemir Erdogan - Iste Forum Iste Yorum
Ozdemir Erdogan - Nostaljik Takil
Ozdemir Erdogan - Olu Gozuyle Izlenimler
Ozdemir Erdogan - Ozgun Jazz
Ozdemir Erdogan - Saglik Olsun & Paranin Ne Onemi Var
Ozdemir Erdogan - Selam Sana Dunya
Ozdemir Erdogan - The Colors Of My Country In Jazz
Ozdemir Erdogan - Turk Halk Muzigi Yorumlari
Ozdemir Erdogan - Turk Muzigi Yorumlari 1
Ozdemir Erdogan - Turk Muzigi Yorumlari 2
Ozdemir Erdogan - Unutulmayan Sarkilar
Ozdemir Erdogan - Yorumcu
....

Turbobit;
http://turbobit.net/1zwu86pji7sg/asimp3.Ozdemir.Erdogan.Diskografi.Tum.Full.Albumleri.rar.html

Uploaded;
http://uploaded.net/file/4qre9e4m/asimp3.Ozdemir.Erdogan.Diskografi.Tum.Full.Albumleri.rar

Rapidshare;
https://rapidshare.com/files/246071975/asimp3.Ozdemir.Erdogan.Diskografi.Tum.Full.Albumleri.rar

Sanatçı Hakkında;


Özdemir Erdoğan 17 Haziran 1940 tarihinde İstanbul’da dünyaya geldi. Annesi batı klasik müziği piyanisti ve dayısı keman ve piyano çalan klasik müzik sanatçısıydı. İlk eğitim bu küçük yaşlardan itibaren bu kanallarla alınmıştır.
1940 - 50 arası yıllarının kendine özgü koşulları Özdemir Erdoğan’ın resmi bir sanat eğitimi almasını engelleyen önemli faktörlerden biridir. Diğer bir hususta, baba tarafının yine o tarihlerin koşullanmalarıyla mutlak bir temel eğitimi öngörmesi. 15-16 yaşına kadar süren bu eğitim sürecinde Özdemir Erdoğan’ın sanatsal konulara daha yatkın belirlenmiş ve bu durum okullardaki öğretmenlerce de desteklenmiştir..
Özdemir Erdoğan 1960 yılında Kadıköy Ticaret Lisesi' nden mezun olmuş ve askerliğini yedek subay öğretmen olarak Adıyaman, Besni Araplar köyünde başöğretmen olarak tamamlamıştır.

http://tr.wikipedia.org/wiki/Özdemir_ErdoğanÖzdemir Erdoğan Resmi Web Sitesi; http://f-action.wix.com/ozdemirerdogan

Albüm İçerikleri;

Kod:Özdemir Erdoğan ~ Ankaranın Taşına Bak / 2011 Albümdeki Eserler Ankaranın Taşına Bak Söz & Müzik: Anonim Deli Kız Söz & Müzik: Özdemir Erdoğan Seni İlk Gördüğümde Söz & Müzik: Özdemir Erdoğan Baharda Kuşlar Gibi Söz: Özdemir Erdoğan Müzik: Anonim ------------------------------------------------------- Özdemir Erdoğan - Besteler Güftler\ 42 MB Özdemir Erdoğan - Baharda Özdemir Erdoğan - Bana Ellerini Ver Özdemir Erdoğan - Beyaz Güvercin Özdemir Erdoğan - Bir Sevgili Özdemir Erdoğan - Canım Sevgilim Özdemir Erdoğan - Düşümde Özdemir Erdoğan - Eskilerden Özdemir Erdoğan - Gözleri Özdemir Erdoğan - Kumsalda Özdemir Erdoğan - Sen Ah Sen Özdemir Erdoğan - Sevdim Seni Özdemir Erdoğan - Sevgiceğim Özdemir Erdoğan - Vakit Geç ------------------------------------------------------- Özdemir Erdoğan - Canim Senle Olmak Istiyor\ 48 MB Özdemir Erdoğan - Ac Kapiyi Gir Iceri Özdemir Erdoğan - Ayrilik Zor Özdemir Erdoğan - Bebek Özdemir Erdoğan - Canim Senle Olmak Istiyor Özdemir Erdoğan - Doganin Kanunu Özdemir Erdoğan - Gozlerim Bir Yerden Asina Size Özdemir Erdoğan - Insanoglu Tuhaftir Özdemir Erdoğan - Mutluluk Nedir Özdemir Erdoğan - Pervane Özdemir Erdoğan - Vitrin ------------------------------------------------------- Özdemir Erdoğan - Duyduk Duymadik Demeyin & Uzaklasma Benden Boyle\ 7 MB Ozdemir Erdogan - Duyduk Duymadik Demeyin Ozdemir Erdogan - Uzaklasma Benden Oyle ------------------------------------------------------- Özdemir Erdoğan - Düşünceli\ 37 MB Özdemir Erdoğan - Diyeceksin Özdemir Erdoğan - Gel De Hadi Özdemir Erdoğan - Hüsnü Özdemir Erdoğan - Kadehler Özdemir Erdoğan - Kahkaha Özdemir Erdoğan - Korkacak Özdemir Erdoğan - Kuçukuçu Özdemir Erdoğan - Merhaba Özdemir Erdoğan - Mutluluk Özdemir Erdoğan - Ne Olur Özdemir Erdoğan - Salak Oğlan Özdemir Erdoğan - Selam Sana Özdemir Erdoğan - Yakında ------------------------------------------------------- Özdemir Erdoğan - Gitarima Turku Ogrettim, O Soyledi Ben Dinledim\ 42 MB Özdemir Erdoğan - Ayas Yollari Özdemir Erdoğan - Cokertme Özdemir Erdoğan - Fidayda Özdemir Erdoğan - Katip Arzuhalim Yaz Yare Boyle Özdemir Erdoğan - Leylim Ley Özdemir Erdoğan - Malatya Malatya Özdemir Erdoğan - Misket Özdemir Erdoğan - Odam Kirec Tutmuyor Özdemir Erdoğan - Sari Geliyor Özdemir Erdoğan - Uzun Ince Bir Yoldayim Özdemir Erdoğan - Yemen Turkusu ------------------------------------------------------- Özdemir Erdoğan - Hayatım Şarkılara\ 42 MB Özdemir Erdoğan - Ac Kapiyi Gir Iceri Özdemir Erdoğan - Bebek Özdemir Erdoğan - Hüsnü Özdemir Erdoğan - Kadehler Özdemir Erdoğan - Kucu Kucu Özdemir Erdoğan - Mutluluk Nedir Özdemir Erdoğan - Ölü Gözüyle Izlenimler Özdemir Erdoğan - Paranin Ne Onemi Var Özdemir Erdoğan - Saglik olsun Özdemir Erdoğan - Su Icin Sarki Özdemir Erdoğan - Vitrin Özdemir Erdoğan - Yak Bir Sigara Özdemir Erdoğan - Yakinda Kiyamet Kopacak ------------------------------------------------------- Özdemir Erdoğan - İkinci Bahar\ 40 MB Özdemir Erdoğan - Ben Kalender Meşrebim Özdemir Erdoğan - Bir İhtiyar Özdemir Erdoğan - Darıldım Özdemir Erdoğan - Fahriye Abla Özdemir Erdoğan - İkinci Bahar Özdemir Erdoğan - İstanbul Özdemir Erdoğan - Karam Özdemir Erdoğan - Keman Öğretmeni Özdemir Erdoğan - Küçücüksün Özdemir Erdoğan - Nerede Kaldık Özdemir Erdoğan - Nihansın Özdemir Erdoğan - Olmaz Bilirim Özdemir Erdoğan - Seni Ne Çok Sevdim ------------------------------------------------------- Özdemir Erdoğan - Iste Forum Iste Yorum\ 50 MB Özdemir Erdoğan - Bakmiyor Cesm-i Siyah Feryade Özdemir Erdoğan - Ben Kalender Mesrebim Özdemir Erdoğan - Beyoglunda Gezersin Özdemir Erdoğan - Bir Ihtimal Daha Var O Da Olmek Mi Dersin Özdemir Erdoğan - Darildin Mi Cicim Bana Özdemir Erdoğan - Gel Guzelim Camlicaya Bu Gece Özdemir Erdoğan - Karam Özdemir Erdoğan - Nerelerde Kaldin Ey Serv-i Nazim Özdemir Erdoğan - Nihansin Dideden Özdemir Erdoğan - Olmaz Ilac Sine-i Sad Pareme Özdemir Erdoğan - Ver Saki Tazelendi Derdim Bu Gece ------------------------------------------------------- Özdemir Erdoğan - Nostaljik Takıl\ 36 MB Özdemir Erdoğan - Bahar Geldi Özdemir Erdoğan - Bir Gün Özdemir Erdoğan - Duyduk Özdemir Erdoğan - İnsafsız Özdemir Erdoğan - İstermisin Özdemir Erdoğan - Kimbilir Özdemir Erdoğan - Olmaz Ol Özdemir Erdoğan - Seni Bekledim Özdemir Erdoğan - Sevginin Özdemir Erdoğan - Unutalım Özdemir Erdoğan - Yarın Bekle ------------------------------------------------------- Özdemir Erdoğan - Ölü Gözüyle Izlenimler\ 48 MB Özdemir Erdoğan - Almanya'ya Giderim Özdemir Erdoğan - Bir Adim Ote Özdemir Erdoğan - Gurbet Özdemir Erdoğan - Iki Gonul Bir Olsun Da Samanlik Seyran Olsun Özdemir Erdoğan - Koca Dunya Özdemir Erdoğan - Kopru Özdemir Erdoğan - Ölü Gozuyle Izlenimler Özdemir Erdoğan - Uzun Ince Bir Yoldayim Özdemir Erdoğan - Var Misin Özdemir Erdoğan - Yarin Belki Gec Olur ------------------------------------------------------- Özdemir Erdoğan - Özgün Jazz\ 40 MB Özdemir Erdoğan - Akşam Oldu Özdemir Erdoğan - Ayrılık Özdemir Erdoğan - Bir Adım Özdemir Erdoğan - Deryalar Özdemir Erdoğan - Köroğlu Özdemir Erdoğan - Misket Özdemir Erdoğan - Take Fıv Özdemir Erdoğan - Timbillek Özdemir Erdoğan - Yemen Eller ------------------------------------------------------- Özdemir Erdoğan - Saglik Olsun & Paranin Ne Onemi Var\ 8 MB Özdemir Erdoğan - Paranin Ne Onemi Var Muhim Olan Insanlik Özdemir Erdoğan - Saglik Olsun ------------------------------------------------------- Özdemir Erdoğan - Selam Sana Dunya\ 49 MB Özdemir Erdoğan - Gel De Hastalanma Özdemir Erdoğan - Korkacak Bir Sey Yok Özdemir Erdoğan - Kumsalda Özdemir Erdoğan - Merhaba Özdemir Erdoğan - N'olur N'olmaz Özdemir Erdoğan - Paranin Ne Onemi Var Muhim Olan Insanlik Özdemir Erdoğan - Saglik Olsun Özdemir Erdoğan - Selam Sana Dunya Özdemir Erdoğan - Sevdim Seni Bir Kere Özdemir Erdoğan - Sevgi Oyle Buyuk Ki Sigmadi Icimize Özdemir Erdoğan - Ya Sundadir Ya Bunda ------------------------------------------------------- Özdemir Erdoğan - The Colors Of My Country In Jazz\ 39 MB Özdemir Erdoğan - Aksam Oldu Huzunlendim Ben Yine Özdemir Erdoğan - Koca Dunya Özdemir Erdoğan - Koroglu Özdemir Erdoğan - Like A Herbie Özdemir Erdoğan - Misket Özdemir Erdoğan - This Is My Soul ------------------------------------------------------- Özdemir Erdoğan - Türk Halk Müzigi Yorumlari\ 53 MB Özdemir Erdoğan - Elif Dedim Be Dedim Özdemir Erdoğan - Alli Turnam Özdemir Erdoğan - Ayas Yollari Özdemir Erdoğan - Bağda Gulu Budadim Özdemir Erdoğan - Bir Ates Ver Özdemir Erdoğan - Çökertme Özdemir Erdoğan - Denizli'nin Horozlari Özdemir Erdoğan - Evlerinin Onu Mersin Özdemir Erdoğan - Ezim Ezim Eziliyor Yuregim Özdemir Erdoğan - Gesi Baglari Özdemir Erdoğan - Kalenin Bayir Duzu Özdemir Erdoğan - Malatya Malatya Özdemir Erdoğan - Suda Pismis Misir Özdemir Erdoğan - Zuluf Dokulmus Yuze ------------------------------------------------------- Özdemir Erdoğan - Türk Müziği Yorumları 1\ 41 MB Özdemir Erdoğan - Agla Gitar Özdemir Erdoğan - Agora Meyhanesi Özdemir Erdoğan - Beyoglu Özdemir Erdoğan - Çile Bulbulum cile Özdemir Erdoğan - Donulmez Aksamin Ufkundayiz Özdemir Erdoğan - Eski Dostlar Özdemir Erdoğan - Kalamis Özdemir Erdoğan - Kara Bulutlar Özdemir Erdoğan - Korfezdeki Dalgin Suya Bir Bak Goreceksin Özdemir Erdoğan - Sorma Özdemir Erdoğan - Unutturamaz Seni Hicbirsey Özdemir Erdoğan - Yine Bu Yil Ada Sensiz ------------------------------------------------------- Özdemir Erdoğan - Türk Müziği Yorumları 2\ 39 MB Özdemir Erdoğan - Aglama Degmez Hayat Özdemir Erdoğan - Bagdat Yolu Özdemir Erdoğan - Bekledimde Gelmedin Özdemir Erdoğan - Dayler Dayler Özdemir Erdoğan - Hatirla Ey Peri Özdemir Erdoğan - Kirmizi Gulun Ali Var Özdemir Erdoğan - Kiz Sen Geldin Cerkesten Özdemir Erdoğan - Muhabbet Bagina Girdim Bu Gece Özdemir Erdoğan - Simdi Uzaklardasin Özdemir Erdoğan - Su Gelen Atlimidir Özdemir Erdoğan - Tadi Yok Sensiz Gecen Baharin Özdemir Erdoğan - Vardar Ovasi Özdemir Erdoğan - Yildizlarin altinda ------------------------------------------------------- Özdemir Erdoğan - Unutulmayan Şarkılar\ 93 MB Özdemir Erdoğan - Allı turnam Özdemir Erdoğan - Ayas yolları Özdemir Erdoğan - Bağda gülü budadım Özdemir Erdoğan - Bana ellerini ver Özdemir Erdoğan - Bir ateş ver Özdemir Erdoğan - Bir garip yolcu Özdemir Erdoğan - Bu son olsun Özdemir Erdoğan - Çökertme Özdemir Erdoğan - Dağlar dağlar Özdemir Erdoğan - Deniz ve mehtap Özdemir Erdoğan - Denizlinin horozları Özdemir Erdoğan - Doğarken ağlarmı insan Özdemir Erdoğan - Elif dedim be dedim Özdemir Erdoğan - Evlerin önü mersin Özdemir Erdoğan - Ezim ezim eziliyor yüreğim Özdemir Erdoğan - Fahriye abla Özdemir Erdoğan - Gesi bağları Özdemir Erdoğan - Herkes kendine benzer Özdemir Erdoğan - İkinci bahar Özdemir Erdoğan - Kalenin bayır düzü Özdemir Erdoğan - Malatya malatya Özdemir Erdoğan - Pervana Özdemir Erdoğan - Sensiz saadet Özdemir Erdoğan - Sevdim seni bir kere Özdemir Erdoğan - Suda pişmiş mısır Özdemir Erdoğan - Zülüf dökülmüş yüze ------------------------------------------------------- Özdemir Erdoğan - Yorumcu\ 57 MB Özdemir Erdoğan - Ayaz Geceler Özdemir Erdoğan - Ayrilik Özdemir Erdoğan - Beyaz Gül Özdemir Erdoğan - Bir Bahar Aksami Özdemir Erdoğan - Buyuleyen Gozlerinle Özdemir Erdoğan - Cayirda Buldum Seni Özdemir Erdoğan - Dane Dane Benlerin Özdemir Erdoğan - Gurbet Özdemir Erdoğan - Kimbilir Özdemir Erdoğan - Leylim Ley Özdemir Erdoğan - Misket Özdemir Erdoğan - Odam Kirectir Benim Özdemir Erdoğan - Seviyorum Onu Özdemir Erdoğan - Uzun Ince Bir Yoldayim Özdemir Erdoğan - Yar Saclarin Lule Lule

0 yorum:

Yorum Gönder