Pages

Kategoriler

28 Ocak 2013 Pazartesi

Uğur Işılak Diskografi Tüm Albümleri Full İndir

Uğur Işılak Diskografi ~ Tüm Albümleri Tek Link


Resmin Orjinal Boyutları;

..Albüm Listesi;
Ugur Işılak - Miras 1 2011
Ugur Işılak - Artik Geç Oldu 2009
Ugur Işılak - Sizin Gibi Degilim - 2008
Uğur Işılak - Askin Cenazesi Var (2007)
Uğur Işılak - 2000
Uğur Işılak - Ben Ağlarsam Kıyamet Kopar
Uğur Işılak - Burası Peşkeşiştan
Uğur Işılak - Dönen Alçak Olsun
Uğur Işılak - Dostlukarın Hatırına
Uğur Işılak - GonuL Turkusu
Uğur Işılak - Haydi Anadolu
Uğur Işılak - Haykırış
Uğur Işılak - Kalabalik Yalnizlara
Uğur Işılak - Ozanca
Uğur Işılak - Şafak Özlemi
Uğur Işılak - Sil Baştan
Uğur Işılak - Yıldırım
....

Turbobit;
http://turbobit.net/5z2eboy63lhh/asimp3.Ugur.isilak.Diskografi.tum.albumleri.rar.html

Uploaded.to (ul.to);
http://ul.to/rkg1m999/asimp3.Ugur.isilak.Diskografi.tum.albumleri.rar

Rapidshare;
http://bc.vc/jtoDub
Sanatçı Hakkında;


Uğur Işılak 15.11.1971 yılında Almanya’nın Neviges şehrinde dünyaya geldi. İlk, orta ve lise öğrenimini Almanya’da tamamladıktan sonra Açık Öğretim İktisat Fakültesinde öğrenimine devam etti.
Çocukluğunu, Almanya’nın Neviges şehrinde geçiren sanatçı, daha sonra ailesiyle birlikte Gelsenkirchen şehrine taşındı. Henüz çocukluk yıllarında, şiire ve şairlere olan merakı ile sekiz yaşlarında ilk şiirlerini yazmaya başladı. Oniki yaşlarında ağabeyi Abdullah Işılak’tan, bağlama çalmayı öğrendi.
Bağlamada ustalaşmasıyla birlikte, genelde halk edebiyatı normlarında yazdığı şiirlerini, onüç yaşında bestelemeye başladı ve ilk albümünü 1988 yılında dinleyicinin beğenisine sundu. Albümün promosyonuyla beraber Avrupa’nın muhtelif yerlerinde konser verdi. Kendi kaset çalışmalarını devam ettirmek amacıyla 1990 yılında Almanya’da ses kayıt stüdyosu kurarak aranje ve tonmaisterlik yeteneklerini de geliştirdi.
Yaklaşık 15 yıllık profesyonel sanat hayatında, sözü ve müziği kendisine ait olan 250’ye yakın eser ve titizlikle elediği yüzlerce şiir ortaya koydu.Uğur Işılak Resmi Web Sitesi; http://www.ugurisilak.org/

Albüm İçerikleri;

Kod:Ugur Işılak - Artik Geç Oldu 2009\ 49 MB Ugur Isilak - Aramaktan Yoruldum Ugur Isilak - Artik Geç Oldu Ugur Isilak - El Yanar Ugur Isilak - Imam Hüseyin Ugur Isilak - Karaliyim Ugur Isilak - Karisik Bir Duygudayim Ugur Isilak - Kul Bana Küstü Ugur Isilak - Olmak Için (Son Yargiya Bak) Ugur Isilak - Önyargiyi Birak (Son Yargiya Bak) Ugur Isilak - Sor Kendini Ugur Isilak - Unutamiyorum (2. Düzenleme) Ugur Isilak - Unutamiyorum Ugur Isilak - Yalan Sayilmaz Ugur Işılak - Cover ------------------------------------------------- Uğur Işılak - Askin Cenazesi Var (2007)\ 38 MB Uğur Işılak - 35'lik Uğur Işılak - Adım Mehmet Uğur Işılak - Askin Cenazesi Var Uğur Işılak - Balam Uğur Işılak - Bir Gün Günes Dogacak Uğur Işılak - En Sevgili Uğur Işılak - Her Sey Türkiye Için Uğur Işılak - Karisik Bir Duygu Uğur Işılak - Tuz Gölü Uğur Işılak - Yandı Bagdat ------------------------------------------------- Uğur Işılak - 2000\ 54 MB Uğur Işılak - Erenlerin sofrasında Uğur Işılak - Gemileri yakıyorum Uğur Işılak - Gitme SevdaTreni Uğur Işılak - Haydi anadolu Uğur Işılak - Muamma Uğur Işılak - Namusum üstüne Uğur Işılak - Nerdesin Uğur Işılak - Sen yoksun diye Uğur Işılak - Soran varsa Uğur Işılak - Şakir Uğur Işılak - Vakit tamam Uğur Işılak - Yağmurlar ıslanmasın Uğur Işılak - Zülfükar ------------------------------------------------- Uğur Işılak - Ben Ağlarsam Kıyamet Kopar\ 48 MB Uğur Işılak - Aşkim Sana Emanet Uğur Işılak - Ben Ağlarsam Kiyamet Kopar Uğur Işılak - Bezmişim Uğur Işılak - Biz Gardaş Değilmiyiz Uğur Işılak - Cok Şükür Köylüyüm Uğur Işılak - Deh Babam Uğur Işılak - Deliyar Uğur Işılak - Haydi Anadolu Uğur Işılak - Herşeyin Bir Vakti Vardir Uğur Işılak - Sen Yağmurumsun Uğur Işılak - Senin Yüzünden Uğur Işılak - Tuzgölü ------------------------------------------------- Uğur Işılak - Burası Peşkeşiştan\ 51 MB Uğur Işılak - Adım Mehmet Uğur Işılak - Biz Gardaş Değilmiyiz Uğur Işılak - Burası Peşkeşistan Uğur Işılak - Buyur Burdan Yak Uğur Işılak - Büyükler Bilir Uğur Işılak - Divan Kurulacak Uğur Işılak - Diyarlardan Diyarlara Uğur Işılak - Dostlukların Hatırına Uğur Işılak - Duy Sesimi Uğur Işılak - Gel Hele Bize Gel Uğur Işılak - Gitti Gelmez O Günler Uğur Işılak - İsyan-ı Sükut Uğur Işılak - Kolkola Uğur Işılak - Ren Kıyılarında ------------------------------------------------- Uğur Işılak - Dostlukarın Hatırına\ 47 MB Ugur Işılak - Adım mehmet Ugur Işılak - Biz gardaş değilmiyiz Ugur Işılak - Burası Peşkesistan Ugur Işılak - Buyur burdan yak Ugur Işılak - Büyükler bilir - Şiir Ugur Işılak - Diyarlardan diyara Ugur Işılak - Dostukların hatırına Ugur Işılak - Duy sesimi - Emmi Ugur Işılak - Gitti gelmez o günler Ugur Işılak - hele bize gel Ugur Işılak - İsyanlı sukut Ugur Işılak - Ren kıyılarında Ugur Işılak - Sen olmasanda ------------------------------------------------- Uğur Işılak - Dönen Alçak Olsun\ 28 MB Uğur Işılak - Ah dedikçe Uğur Işılak - Anadolu doluyum Uğur Işılak - Beşikten mezara kadar Uğur Işılak - Bir türkü söyle Uğur Işılak - Dilina kana bulama Uğur Işılak - Dönen alçak olsun Uğur Işılak - Feda ettim Uğur Işılak - Göz nurum Uğur Işılak - İstanbulu özledim Uğur Işılak - Koçhisar elleri Uğur Işılak - Marmara Uğur Işılak - Ölesim gelir Uğur Işılak - Yokluğumun resmi ------------------------------------------------- Uğur Işılak - GonuL Turkusu\ 46 MB Ugur Işılak - Ben Beni Ugur Işılak - Dusunurum Ugur Işılak - Eyvah Eyvah Ugur Işılak - GonuL Turkusu Ugur Işılak - GonuL Ugur Işılak - Haydi Haydi Ugur Işılak - Nerde Ugur Işılak - O Gunden Beri Ugur Işılak - Sabretmeyi Dene Ugur Işılak - Sozumuz Bizim Ugur Işılak - YuruyeLim YigitLer ------------------------------------------------- Uğur Işılak - Haydi Anadolu\ 9 MB Uğur Işılak - Haydi anadolu - Enstrumantal Uğur Işılak - Haydi anadolu ------------------------------------------------- Uğur Işılak - Haykırış\ 14 MB Uğur Işılak - Haydi İleri Uğur Işılak - İki Dünya Uğur Işılak - Kalubela Uğur Işılak - Uyan ------------------------------------------------- Uğur Işılak - Kalabalik Yalnizlara\ 46 MB Uğur Işılak - Agladi Istanbul Uğur Işılak - Ben Neler Yasadim Uğur Işılak - Bir Damla Olsam Uğur Işılak - Dönen Alcak Olsun Uğur Işılak - Gecen Gün Ömürdendir Uğur Işılak - Gözlerin SevdaTreni Uğur Işılak - Ha Senin Ha Benim (Siir) Uğur Işılak - Hayalin Renkleri Soldu Uğur Işılak - Kanimin Son Damlasi Uğur Işılak - Sensiz Olmuyor Uğur Işılak - Söze Ne Gerek Var Uğur Işılak - Tek Seni Sevdim ------------------------------------------------- Ugur Işılak - Miras 1 2011\ 60 MB Ugur Işılak - Beyhude Gamlanma Ugur Işılak - Bir Tele Bakar Ugur Işılak - Bu Sevda Ugur Işılak - Ciktim Yucesine Ugur Işılak - Cover Ugur Işılak - DedimDilber Ugur Işılak - Gonul Serden Gecer Ugur Işılak - Intizar Ugur Işılak - Kavusmayinca Ugur Işılak - Sefil Baykus Ugur Işılak - Soyle Ugur Işılak - Varidi Gitti Ugur Işılak - Yatar Giderim ------------------------------------------------- Uğur Işılak - Ozanca\ 39 MB Uğur Işılak - Bu Dert Beni Öldürecek Uğur Işılak - Gelme Üstüme Uğur Işılak - Gelsende Bir Gelmesende Uğur Işılak - Gurbet Elde Uğur Işılak - Güzel Dost Uğur Işılak - Hata Bana Hak Sana Uğur Işılak - Sen Olmadigin Zaman Uğur Işılak - Sor Ögren Uğur Işılak - Vakit Tamam Uğur Işılak - Yarali Uğur Işılak - Yillarima Vay ------------------------------------------------- Uğur Işılak - Sil Baştan\ 39 MB Uğur Işılak - Bu Gece Uğur Işılak - Buyur gönül haneme Uğur Işılak - Dokunma Uğur Işılak - Dünyanın sonuna geldik Uğur Işılak - Gelmesin Uğur Işılak - Gözlerime perdeyim Uğur Işılak - İki elim kanda olsa Uğur Işılak - İki gözümsün Uğur Işılak - Sil baştan Uğur Işılak - Uçur beni ------------------------------------------------- Ugur Işılak - Sizin Gibi Degilim - 2008\ 44 MB Ugur Işılak - Ben Ölünce Ugur Işılak - Bir Olana Bağlanmışım Ugur Işılak - Bu Sen Değilsin Ugur Işılak - ErenLer Ugur Işılak - Geldi Geçti Ömrüm Benim Ugur Işılak - Güzel Dost Ugur Işılak - Ha Senin Ha benim Ugur Işılak - Haydi Anadolu(1) Ugur Işılak - Yalanda Olsa(1) Ugur Işılak - Zaman Eski Zaman Değil Uğur Işılak - Sizin Gibi Değilim Uğur Işılak - Vatan Sağolsun ------------------------------------------------- Uğur Işılak - Şafak Özlemi\ 43 MB Uğur Işılak - Bu günlerde Uğur Işılak - Çocukluğumu özledim Uğur Işılak - Delicesine Uğur Işılak - Gönül türküsü Uğur Işılak - Gördüğüm dünya Uğur Işılak - Gün olur Uğur Işılak - Haydi gel Uğur Işılak - Sabah gelir gün doğar Uğur Işılak - Umudumu yitirmedim Uğur Işılak - Uzaktan bakıp geçme Uğur Işılak - Vur gümlesin Uğur Işılak - Yalnızlıkta çözüm var Uğur Işılak - Yorgun Uğur Işılak - Yüreğimde yara ------------------------------------------------- Uğur Işılak - Yıldırım\ 49 MB Uğur Işılak - Başımın belası Uğur Işılak - Canın olayım Uğur Işılak - Dizginle Uğur Işılak - Enstrumantal Uğur Işılak - Gadan Uğur Işılak - Gelen yar Uğur Işılak - Gönlüm Uğur Işılak - Gözleri Uğur Işılak - Sanada yer var Uğur Işılak - Sevmekte Uğur Işılak - Sır düğümlü Uğur Işılak - Yarala beni Uğur Işılak - Yıldırım

0 yorum:

Yorum Gönder