Pages

Kategoriler

28 Ocak 2013 Pazartesi

Feridun Düzağaç Diskografi Tüm Albümleri Full İndir

Feridun Düzağaç Diskografi ~ Tüm Full Albümleri




Feridun Düzağaç ~ İyilik Güzellik Spor / 2011
Çocuklar İçin Söylenen Feridun Düzağaç Şarkıları





Nadas / Redd
Beni Unutma / Manga
Boş Ders Şarkısı / Multitap
Çok Aşık / Pinhani
Çok Geç / Melis Danişmend
Deli / Hayko Cepkin
Dipteyim Sondayım Depresyondayım / Emre Aydın
İçimden Şehirler Geçiyor / Bertuğ Cemil
Yeniköy / Jehan Barbur
Aşkın E Hali / Badem
Son Yaprağıydı Güzün / Feridun Düzağaç
Yanında / Feridun Düzağaç
Aşk Çok Uzak / Feridun Düzağaç
Beni Bırakma / Cem Adrian


Feridun Düzağaç ~ FD7 ( Meyil Adresim Sensin ) / 2010





Ağır Ağır
Mütemadiyen Ağlıyorum
Bir Varmış Bir Yokmuş
Rüya
Devrik
Hayat Neden Şekil Yapıyor
Aşkın Önsözü Ayrılık
Sensiz
İz
Bir Aşk Masalı


Feridun Düzağaç ~ Uykusuza Masallar / 2008





Çok Geç
Söz & Müzik: Feridun Düzağaç
Beni Bırakma
Söz & Müzik: Feridun Düzağaç
Yeniköy
Söz & Müzik: Feridun Düzağaç
Kara Kara
Söz & Müzik: Feridun Düzağaç
Söz Ver
Söz & Müzik: Feridun Düzağaç
Kurumuş Ölüyken
Söz & Müzik: Feridun Düzağaç
Çok Aşık
Söz & Müzik: Feridun Düzağaç
Yüzün
Söz & Müzik: Feridun Düzağaç
Özledim
Söz & Müzik: Feridun Düzağaç
Hazır Cevap
Söz & Müzik: Feridun Düzağaç
Ardından
Söz & Müzik: Feridun Düzağaç
Senin İçin
Söz & Müzik: Feridun Düzağaç


Feridun Düzağaç ~ Bir Devam Filmi ( Siyah Beyaz Türkçe Dublaj ) / 2006





Ağlarsan Düşerim
Emekli Kerem
Sokaklarda Evcil
Yıldızlar
Ağlamıyorum
Gibi Gibi
Deli
Aşk Çok Uzak
Beni Unutma
Bir Gün Ölürsem
Yürüdüm


Feridun Düzağaç ~ Uzun Uzun Feridun Düzağaç / 2004





-cd1-
Lavinia
Adı Sevda
Düşlerime Kal
Nadas
Paranoya
Buralardan Gitme
Yanında
Senin Şarkın
Aşkın E Hali
Uçak
Boş Ders Şarkısı
Düşler Sokağı
Biterken Her Şey
Sevgili Öyküler


-cd2-
Cumartesi
Rüzgar
İçimden Şehirler Geçiyor
F.D.
Alev Alev
Ela
Dipteyim Sondayım
Son Yaprağıydı Güzün
Yalnızlığım Sana Emanet
Gölge
Beyaz
Unut Beni
Yalan


Feridun Düzağaç ~ Orjinal Altyazı / 2003





F.D.
Buralardan Gitme
Alev Alev
Boş Ders Şarkısı
Cumartesi
Düşler Sokağı
Nadas
Gamlı Uçak
Yalan
Tesadüfler
Mavi Tekme


Feridun Düzağaç ~ Tüm Hakları Yalnızlığıma Aittir / 2001





Aynı
Dipteyim Sondayım Depresyondayım
Yalnızlığım Sana Emanet
Uçak
İçimden Şehirler Geçiyor
Senin Şarkın
Yanında
Son Yaprağıydı Güzün
Biterken Her Şey
İyi Uykular
Dipteyim Ben


Feridun Düzağaç ~ Köprüden Önce Son Çıkış / 1999





Unut Beni
Gölge
Aşkın E Hali
Hep Uzaklara
Oysa Ellerin...
Yollar
Ela
Sor
Evimin Bir Odası
Çiğ


Feridun Düzağaç ~ Beni Rahatta Dinleyin / 1997





Lavinia
Noptirinom
Nenni
Sevgili Öyküler
Paranoya
Beyaz
Adı Sevda
Hep Sarhoş
Ay
Buralar Soğuk
Kördüğüm
Beni Rahatta Dinleyin


Feridun Düzağaç ~ Öğrenci İndirimi (Tını)





Lavinia
Paranoya
Toy yıllar
Yaz yağmuru
Ela
Kuştan lekeler
Değil miydik?
Elden gittim
Bitmiyor gece
Rehavet mi
Son şarkı


Feridun Düzağaç Diskografi Tüm Albümler Tek Link,



http://turbobit.net/h6scaskfx5fu/asimp3.Feridun.Duzagac.Diskografi.Tum.Albumleri.rar.html



http://ul.to/b6vklj5g/asimp3.Feridun.Duzagac.Diskografi.Tum.Albumleri.rar



https://rapidshare.com/files/3828226330/asimp3.Feridun.Duzagac.Diskografi.Tum.Albumleri.rar

0 yorum:

Yorum Gönder