Pages

Kategoriler

28 Ocak 2013 Pazartesi

Şevval Sam Diskografi Tüm Albümleri Full İndir

Şevval Sam Diskografi / Tüm Albümleri




... Album Listesi ...
Şevval Sam ~ Has Arabesk / 2010
Şevval Sam ~ Karadeniz / 2008
Şevval Sam ~ Istanbul`s Secrets With Şevval Sam / 2007
Şevval Sam ~ Sek / 2006
...

Şevval Sam Diskografi / Tüm albümleri Tek Link indirme alternatifleri;

..:: Turbobit ::..
http://turbobit.net/u5x5nzipy3dd/asimp3.Sevval.Sam.Diskografi.Tum.Albumleri.rar.html

..:: Ul.to (uploaded.to) ::..
http://ul.to/pkejklra/asimp3.Sevval.Sam.Diskografi.Tum.Albumleri.rar

Sanatçı Hakkında;


İlk ve ortaokulu Hasan Ali Yücel İlköğretim Okulu'nda okuyan Sam, liseyi İstanbul Zincirlikuyu İnsaat Teknik ve Yapı Meslek Lisesi restorasyon bölümünde okudu. Yüksek öğrenimini Marmara Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi grafik bölümünde tamamladı. 1993-1999 yılları arasında Beşiktaş'ın Sarı Fırtına lakaplı efsane eski futbolcusu Metin Tekin ile evli kaldı ve bu evliliğinden Tarık Emir adlı oğlu oldu. Şarkıcı Leman Sam'ın kızı olan sanatçı; sade yaşamıyla dikkat çekerken, işi dışında kamera karşısında yer almaktan hoşlanmamaktadır.
... devamıAlbüm İçerikleri;


Kod:Şevval Sam ~ Sek 2006 Hicaz Peşrevi Refik Fersan Söyleyemem Derdimi Şükrü Tunar / Hicaz / Düyek Şimdi Uzaklardasın Zeki Müren / Süznek / Semai Kapıldım Gidiyorum Kaptanzade Ali Rıza Bey / Hicaz / Sofyan Hastayım Yalnızım Lemi Atlı / Hicaz-Humayun / Semai Güfte: Rıza Tefik Bölükbaşı Ah Edip İnlerim (Neyleyim Köşkü) Kadri Şencalar / Hicaz Bir Fırtına Tuttu Bizi (Selanik Türküsü) Derleyen: Yücel Paşmakçı Muhabbet Bağına Girdim Yesari Asım Arsoy / Hicaz / Düyek Güfte: Saadettin Kaynak Klarnet Taksimi Şükrü Kabacı / Hüzzam Ömrümüzün Son Demi Selahattin Altınbaş / Hüzzam Güfte: Orhan Arıtaş Böylemi Esecekti Teoman Alpay / Hüzzam Talihin Elinde Oyuncak Oldum Arif Sami Toker / Hüzzam / Düyek Ölürsem Yazıktır Hayri Yenigün / Hüzzam / Semai Güfte: Orhan Seyfi Orhon Güzel Bir Göz Beni Attı Osman Nihat Akın / Nihavend / Curcuna Kimseye Etmem Şikayet Kemani Serkis Efendi / Nihavend / Curcuna Kanun Taksimi Ahmet Meter / Bayati Benzemez Kimse Sana Fehmi Tokay / Bayati / Aksak Güfte: Rüşrü Şardağ Menekşe Gözler Hülyalı Yasari Asım Arsoy / Uşşak / Düyek Ninni (Ah Yine O Menekşe Gözler) Kadri Şençalar / Dügah / Düyek Güfte: Vecdi Bingöl Bir Bakış Baktın (Bağdat Yolu) Cevat Utanır / Rast ======================= Şevval Sam Istanbul`s Secrets With Şevval Sam River Song With Rob Garza, USA Ben Seni Sevduğumi With Benjamin Escoriza / Radio Tarifa, Spain Breaking Codes With Kalaf, Portugal Giden Gitti Anda Luz With Benjamin Escoriza / Radio Tarifa, Spain Yol Türküsü With Ufuk, Electric Guitar, Turkey Hicaz Aşk Intro Hicaz Aşk With Engin Arslan, Tambur, Turkey Orthodox Gold With MC Sultana, Turkey & Mark Underhill, UK Blue Night / Mavi Gece With Blanquito Man & Candine Cannabis, New York City Bosporus Moon Remote Corners İstanbul's Secrets With DJ Nepoles, New York City Silense's Brink Steppe Ouverte With Marina Celeste, France ======================= Şevval Sam Karadeniz / 2007 Hey Gidi Karadeniz Söz & Müzik: Kazım Koyuncu Ander Sevdaluk Söz: Anonim Müzik: Aytekin Ataş, Soner Akalın Bu Dünya Bir Pencere Söz & Müzik: Anonim Sirlarumi Söyledüm Söz & Müzik: Fatih Yaşar Dertliyim Kederliyim Söz & Müzik: Maçkalı Hasan Tunç Çay Elinden Öteye Söz & Müzik: Anonim Ahmedum Söz: Nokta Ana Müzik: Ayhan Alptekin Potpori (Ağasar Dereleri, Atmacayı Vurdular, Gökteki Yıldız Ay Misun, Derule, Kiraz Çiçek Açayi, Tabancamun Sapuni) Alim Söz & Müzik: Anonim Trabzon Söz & Müzik: Anonim Karardi Karadeniz Söz & Müzik: Ziynet Sönmez Giresun Kayıkları Söz & Müzik: Anonim Oy Benim Sevdiceğim Söz & Müzik: Maçkalı Hasan Tunç Ben Seni Sevdugumi Söz: Maçkalı Hasan Tunç Müzik: Anonim Gelevare Deresi Söz & Müzik: Anonim O Vay Beni Ağlarum Söz & Müzik: Anonim ======================= Şevval Sam ~ Has Arabesk / 2010 Yalnızım Dostlarım Söz: M.Tahir Peker Müzik: Burhan Bayar Bana Sor Söz: Ahmet Selçuk İlkan Müzik: Sait Büyükçınar Benim Dünyam Söz & Müzik: Orhan Gencebay Bu Şehirde Yaşanmaz Söz & Müzik: Orhan Akdeniz Yağmurun Sesine Bak Söz & Müzik: Vedat Yıldırımbora Kırılsın Ellerim Söz: Ali Tekintüre Müzik: Vedat Yıldırımbora Taht Kurmuşsun Kalbime Söz: Şemsettin Polat Müzik: Orhan Akdeniz Bir Kulunu Çok Sevdim Söz: Fethi Demir Müzik: Burhan Bayar İçiyorsam Sebebi Var Söz: Ali Tekintüre Müzik: Mustafa Sayan Anadan Ayrı Söz & Müzik: Ali Tekintüre Sarhoş Söz & Müzik: Arif Sağ Eller Aldı Söz & Müzik: İbrahim Dulkadir Annem Söz: Halit Çelikoğlu Müzik: Mehmet Dağdelen Güz Gülleri Söz & Müzik: Selim Öztaş Sürünüyorum Söz: Ali Tekintüre Müzik: Gülden Karaböcek

0 yorum:

Yorum Gönder