Pages

Kategoriler

28 Ocak 2013 Pazartesi

Nilüfer Diskografi Tüm Albümleri Full İndir

Nilüfer Diskografi ~ Tüm Full Albümleri Tek Link


imajın orjinal boyutları: http://i.imgur.com/FiE9G.jpg

...Albüm Listesi;
Nilüfer - Bir Selam Yeter
Nilüfer - Buyuk Askim
Nilüfer - Esmer Gunler
Nilüfer - Geceler
Nilüfer - Hayal
Nilüfer - Karar Verdim
Nilüfer - Le
Nilüfer - Müzik
Nilüfer - Ne Masal Ne Ruya
Nilüfer - Nilüfer 74
Nilüfer - Nilüfer 79
Nilüfer - Nilüfer 80
Nilüfer - Nilüfer 84
Nilüfer - Nostalji
Nilüfer - Olur Mu Olurmu Gözünaydin
Nilüfer - Selam Söyle
Nilüfer - Sen Beni Tanimamissin
Nilüfer - Sen Muhimsin
Nilüfer - Sensiz Olmaz
Nilüfer - Söyleyemedim
Nilüfer - Süprizler
Nilüfer - Yeniden Yetmise
Nilüfer - Yine Yeni Yeniden
Nilüfer - Zalimin Karari (Single)
...

Turbobit;
http://turbobit.net/x7a29598c55t/asimp3.Nilufer.Diskografi.Tum.Albumleri.rar.html

Uploaded;
http://uploaded.net/file/s82mvobb/asimp3.Nilufer.Diskografi.Tum.Albumleri.rar

Rapidshare;
https://rapidshare.com/files/1017726461/asimp3.Nilufer.Diskografi.Tum.Albumleri.rar

Sanatçı Hakkında;


1970'te, henüz İstanbul İtalyan Lisesi'nde öğrenciyken "Sensiz Yıllarda" adlı şarkıyla katıldığı Altın Ses Yarışması'nı kazanmasının ardından, 1970'li yılların başında müzisyen Nino Varon'un desteğiyle "Kalbim Bir Pusula", "Dünya Dönüyor" adlı hit şarkılarla ismini duyurdu. Grup Nazar ile 1978 Eurovision Şarkı Yarışması Türkiye Finali'ne katılmaya hak kazanan sanatçı, "Sevince" şarkısıyla Türkiye'yi Paris'te yapılan 1978 Eurovision Şarkı Yarışması'nda temsil etmiş; "Sevince", aldığı 2 puanla yarışmanın 18'incisi olmuştur.


Nilüfer'in ilk albümü Nilüfer'74'ün ön kapağı.
1972 yılında "Kalbim Bir Pusula" adlı ilk 45'liğini çıkardıktan sonra, 1973'te "Dünya Dönüyor" 45'liği ile asıl çıkışını yakaladı. "Dünya Dönüyor"un da yer aldığı ilk albümü "Nilüfer'74"teki "Göreceksin Kendini", "Aldanırım Sana" ve "Başıma Gelenler" gibi şarkılar Türk Pop Müzik tarihinde unutulmaz klasikler arasına girdi. Bu albümü 1975'te "Oh Ya", 1976'da "Of Aman Aman" ve 1977'de "Kim Arar Seni" adlı 45'likler izledi. 80'li yıllara gelindiğinde Nilüfer, Sezen Aksu'nun Sevgilerimle albümüne "Sürüklüyorum Çaresizliğimi" ve "Uzaklarda Bir Çizgide" adlı şarkılarla katkıda bulunmuştur. "Nilüfer'79" sanatçının 80'li yıllardaki müzikal değişiminin ilk işareti niteliğindedir.

http://tr.wikipedia.org/wiki/Nilüfer_(şarkıcı)Web Sitesi: http://www.niluferonline.org/

Albüm İçerikleri;

Kod:Nilüfer '84 Nilüfer - Bekle de Gör Nilüfer - Dönsen Bile Nilüfer - Güle Güle Size Nilüfer - Kar Taneleri Nilüfer - Olmaz Olsun Nilüfer - Pişman Etme Nilüfer - Sende Gözüm Yok Nilüfer - Sevmek Nilüfer - Söyleyemedim Nilüfer - Varsa Söyle Nilüfer - Yalnızlığımla Başbaşa Nilüfer - Yalvarsam Sana Nilüfer - Yıllar Nilüfer - Yokken Bi Neden ------------------------------------------ Nilüfer - Bir Selam Yeter Nilüfer - Acıkmışım Sevgine Nilüfer - Al Götür Beni Nilüfer - Bir Gün Darılıp Bir Gün Barışma Nilüfer - Bir Mevsim Arıyorum Nilüfer - Bir Selam Yeter Nilüfer - Erkekler Ağlamaz Nilüfer - Haydi Durma Nilüfer - Mavi Mavi Nilüfer - Neden Sanki Neden Nilüfer - O Sevgili Nerede Nilüfer - Ver Elini Bana Nilüfer - Yağmur ------------------------------------------ Nilüfer - Büyük Aşkım Nilüfer - Anlat Arkadaşım Nilüfer - Beni mi Buldun Nilüfer - Bir Gün Bitecek Nilüfer - Büyük Aşkım Nilüfer - Cumartesi Nilüfer - Çok Büyüksün Nilüfer - Erkekler Ağlamaz Nilüfer - Her Şey Bir An V.2 Nilüfer - Herşey Bir An Nilüfer - Ölmek Var Dönmek Yok Nilüfer - Söz Güzelim ------------------------------------------ Nilüfer - CD 1 - Nilüfer 74 1. Göreceksin Kendin 2. Hayir Hayir Hayar 3. Neden 4. Hatira Defteri 5. Basima Gelenler 6. Ayrilik Hasreti 7. O Sevince 8. Sende Söyle 9. Aldanirim Sana 10. Dünya Dönüyor ------------------------------------------ Nilüfer - CD 2 - Selam Söyle 1. Selam Söyle 2. Oh Ya 3. Son Arzum 4. Kaderime Kaderime 5. Bosver 6. Kim Kime Dum Duma 7. Askta Gurur Olmaz 8. Ara Sira Bazi Bazi 9. Ali 10. Bastan Anlat ------------------------------------------ Nilüfer - CD 3 - Müzik 1. Müzik 2. Son Ask 3. Kim Arar Seni 4. Iyisimi 5. Günlere Kaldik 6. Ne Olacak Simdi 7. Dünya Bir Yana 8. Baska Sözüm Yok 9. Pisman Olacaksin 10. O Bendim Iste ------------------------------------------ Nilüfer - CD 4 - Nilüfer Sürprizler 1. Ben Seni Seven Kadin 2. Of Aman Aman 3. Agliyorum Yine 4. Al Beni Çal Beni 5. Söyle Söyle Sever Mi 6. Yas 35 7. Leggera 8. Kim Ayirdi Sevenleri 9. Pourquoi Parler D'amour 10. Bau Mir Ein Paradies 11. Körebe 12. Italiano 13. Ancora ------------------------------------------ Nilüfer - Esmer Günler Nilüfer - Ağlarım Gizlice Nilüfer - Bir Şey Var ki Nilüfer - Boş Şeyler Nilüfer - Bu Gece Beni Düşüneceksin Nilüfer - Dinle Sevgili Nilüfer - Esmer Günler Nilüfer - Mor Menekşe Nilüfer - Ne Olur Nilüfer - Seni Seviyorum Nilüfer - Seni Şimdiden Özledim Nilüfer - Sokak Kedisi Nilüfer - Yolcu Yolunda Gerek ------------------------------------------ Nilüfer - Geceler Nilüfer - Ayrılanlar için Nilüfer - Bazen Hayaller Nilüfer - Boş Sokak Nilüfer - Boşvermişim Dünyaya Nilüfer - Geceler Nilüfer - Her Yerde Kar Var Nilüfer - Ispanyol Meyhanesi Nilüfer - Seni Beklerim Öptüğün Yerde Nilüfer - Sensiz Yıllarda Nilüfer - Tek Başına Nilüfer - Yaşamak Ne Güzel Şey Nilüfer - Yazık Sana ------------------------------------------ Nilüfer - Karar Verdim Nilüfer - 01 - Karar Verdim Nilüfer - 02 - Ask Nilüfer - 03 - Hosuna Gider mi Nilüfer - 04 - Unutmuyor Sevdan Nilüfer - 05 - Hayalime Birak Nilüfer - 06 - Hüzün Nilüfer - 07 - Kaderin Oyunu Nilüfer - 08 - Ansizin Nilüfer - 09 - Ucuz Atlattim Nilüfer - 10 - Kolaycisin Nilüfer - 11 - Ilk Göz Agrisi ------------------------------------------ Nilüfer - Mavilim NILUFER_BENI_BENIMLE_ANLA NILUFER_BIRAK_BENI NILUFER_COK_UZAKLARDA NILUFER_DEGISIR_DUNYA NILUFER_HASRET_CIGLIKLARI NILUFER_HEPSI_BU NILUFER_HERSEYDEN_COK NILUFER_MAVILIM NILUFER_NAMUSSUZ_AKSAMLAR NILUFER_UNUT_GITSIN ------------------------------------------ Nilüfer - Ne Masal Ne Rüya Nilüfer - Bosnada Bıraktım Kalbimi Nilüfer - Eğrisi Doğrusu Nilüfer - Es Deli Rüzgar Nilüfer - Ne Masal Ne Rüya Nilüfer - Olsun Varsın Nilüfer - Sevda Sardı Başımı Nilüfer - Sevgi Tam Olmalı Nilüfer - Son Perde Nilüfer - Tam Bana Göresin Nilüfer - Uzak Dur Ateşimden Nilüfer - Yosun Nilüfer - Zorba ------------------------------------------ Nilüfer - Nilüfer`79 Nilufer - Agora Meyhanesi Ve Devami Sarkilari Nilufer - Anlamasi Cok Zor Senin Gibi Birini Nilufer - Anlatacak Hicbirsey Kalmadi Ki Sana Nilufer - Birakmaz Pesimi Duygular Nilufer - Hey Gidi Gunler Nilufer - Kiskan Beni Nilufer - Olmadi Olmadi Gitti Nilufer - Senin Yolunda Nilufer - Stress ------------------------------------------ Nilüfer - Nilüfer`80 Nilufer - 01 - Bu Gece Ictikce Icmeli Nilufer - 02 - Olmuyor Nilufer - 03 - Dönemezsin Nilufer - 04 - Tövbekar Nilufer - 05 - Sari Kurdela Nilufer - 06 - Kaybettigin Dünya Nilufer - 07 - Sus Konusma Nilufer - 08 - Dönüyorum Eski Sevgilime Nilufer - 09 - Sabirla Yasanmaz Nilufer - 10 - Yalniz Kuslar ------------------------------------------ Nilüfer - Olur mu Nilüfer - 01.Bir garip yolcuyum Nilüfer - 02.Olur mu..olurmu- Nilüfer - 03.Gözünaydın Nilüfer - 04.Neden Nilüfer - 05.Sen mutlu ol Nilüfer - 06.hey...bakarmısın Nilüfer - 07.Alnımın yazısı Nilüfer - 08.Aşkım Nilüfer - 09.Sular arınmak için var Nilüfer - 10.Gözünaydın (dance mıx) Nilüfer - 11.Acılara son Nilüfer - 12.Aylar geçse ------------------------------------------ Nilüfer - Sen Beni Tanımamışsın 2008 01 Sen Beni Tanimamissin 02 Sen Beni Tanimamissin (Akustik) 03 Sen Beni Tanimamissin (akustik Playback) 04 Sen Beni Tanimamissin (playback) 05 Sen Beni Tanimamissin (Huseyin Karadayi Mix) 06 Sen Beni Tanimamissin (Suat Atesdagli) ------------------------------------------ Nilüfer - Sen Mühimsin Nilüfer - Bir Dünya Doğuyor Nilüfer - Böyle Ayrılık Olmaz Nilüfer - Canım Sıkılıyor Canım Nilüfer - E Bebeğim E Nilüfer - Gözlerinin Hapsindeyim Nilüfer - Herşey Bitecek Bir Gün Nilüfer - İnkar Etme Nilüfer - O Kadın Ben Olsam Nilüfer - Sen Mühimsin Nilüfer - Ve Melankoli Nilüfer - Yemin Ettim ------------------------------------------ Nilüfer - Sensiz olmaz Benim için öldün artık Dönsen bile Elveda Hatıralar hayal oldu İntizar Nerdesin nerde Nilüfer - Aşk kitabı Pişman etme Sende gözüm yok Sensiz olmaz Taa uzak yollardan Tanrım Yanlızlığımla başbaşa ------------------------------------------ Nilüfer - Yediden Yetmişe Nilüfer - Ağlıyorum Yine Nilüfer - Başıma Gelenler Nilüfer - Boşver Nilüfer - Dünya Dönüyor Nilüfer - Göreceksin Kendini Nilüfer - Kim Arar Seni Nilüfer - Ne Olacak Şimdi Nilüfer - Neden Nilüfer - O Sevince Nilüfer - Of Aman Aman Nilüfer - Oh Ya Nilüfer - Selam Söyle Nilüfer - Son Arzum ------------------------------------------ Nilüfer - Yine Yeni Yeniden Nilüfer - Aman Nilüfer - Beni Anlamadın Ya Nilüfer - Çarem Benim Nilüfer - Dokun Bana Nilüfer - Dokunsalar Ağlarım Nilüfer - Haram Geceler Nilüfer - Her Sevda Yeni Bir Veda Nilüfer - Kavak Yelleri Nilüfer - Şov Yapma Nilüfer - Yeniden Sev ------------------------------------------ Nilüferle Nilüfer - Beni Benimle Anla Nilüfer - Bırak Beni Nilüfer - Çok Uzaklarda Nilüfer - Değişir Dünya Nilüfer - Hasret Çığlıkları Nilüfer - Hepsi Bu Nilüfer - Herşeyden Çok Nilüfer - Mavilim Nilüfer - Namussuz Akşamlar Nilüfer - Unut Gitsin

0 yorum:

Yorum Gönder