Pages

Kategoriler

28 Ocak 2013 Pazartesi

Sinan Özen Diskografi Tüm Albümleri Full İndir

Sinan Özen Diskografi ~ Tüm Full Albümleri Tek Link



.. Albüm Listesi;
Sinan Özen ~ Aşık Olmak İstiyorum
Sinan Özen ~ Aşkın Hali 2006
Sinan Özen ~ Evlere Şenlik [320 Kbps] 1997
Sinan Özen ~ Gitsem Uzaklara
Sinan Özen ~ Islak Islak
Sinan Özen ~ Kapına Gül Bıraktım [320 Kbps] (1994)
Sinan Özen ~ Kar Tanesi [320 Kbps] 1990
Sinan Özen ~ Ödün Vermem 2007
Sinan Özen ~ Ölürüm Yoluna
Sinan Özen ~ Öpsene Beni
Sinan Özen ~ Quiro Comer Tus Labios (Single)
Sinan Özen ~ Serseri Gönlüm
Sinan Özen ~ Sigaramın Dumanı Sen
Sinan Özen ~ Sinan Özen 2010 320 Kbps
Sinan Özen ~ Tek Başına
Sinan Özen ~ Usta [320 Kbps] (2011)
...

Turbobit;
http://turbobit.net/0uf0o1ovidcq/asimp3.Sinan.Ozen.Diskografi.Tum.Full.Albumleri.rar.html

Uploaded.to (ul.to);
http://ul.to/q5g3ic8i/asimp3.Sinan.Ozen.Diskografi.Tum.Full.Albumleri.rar

DepositFiles;
http://depositfiles.com/files/658zvwth3

Rapidshare;
http://bc.vc/94Ney0
Sanatçı Hakkında;


Sinan Özen (d. 1 Mart 1964; Çayeli, Rize), Rize Endüstri Meslek Lisesi Torna Tesviye bölümünden mezun oldu. 1982 yılında İstanbul Devlet Konservatuarı'na girdi. 1989 yılında "Rüyalarım Olmasa" albümü ile profesyonel müzik hayatına başladı.

http://tr.wikipedia.org/wiki/Sinan_ÖzenSinan Özen Resmi Web Sitesi; http://www.sinanozen.com.tr/

Albüm İçerikleri;

Kod:Sinan Özen ~ Usta / 2011 Teessüf Ederim Söz & Müzik: Murat Güneş Bir Ölüme Çare Yok Söz & Müzik: Murat Güneş Ben Seni Sevdim (feat. Aslı Güngör) Söz & Müzik: Aslı Güngör Yansıma Söz: Suat Ersoy, Uğur Ersoy Müzik: Suat Ersoy Pişman Değilim Söz & Müzik: Sinan Özen Nasılsın Diye Söz & Müzik: Güven Baran Kahpe Kader Söz & Müzik: Güven Baran Senden Sonra Söz & Müzik: Güven Baran --------------------------------------------- Sinan Özen ~ Sinan Özen 2010 Bişey Olmaz Deme Söz & Müzik: Metin Özülkü Çok Ama Çok Söz & Müzik: Murat Güneş Kimim Var Söz & Müzik: Mahmut Yazıcı Aşkın Hesabı Söz & Müzik: Murat Güneş Sus Ağlama Söz & Müzik: Sinan Özen Bilemiyorum Söz & Müzik: Mahmut Yazıcı Sana Kıyamam Söz & Müzik: Sinan Özen --------------------------------------------- Sinan Özen - Aşık Olmak İstiyorum\ 45 MB Sinan Özen - Aşık olmak istiyorum Sinan Özen - Başımın tatlı belası Sinan Özen - Biri olmalı Sinan Özen - Böylemi esecekti Sinan Özen - Dertli ud Sinan Özen - Dön Sinan Özen - Gökkuşağı Sinan Özen - Hadi bakalım Sinan Özen - İki gözüm iki çeşme Sinan Özen - Nekavgam bitti ne sevdam Sinan Özen - Potpori Sinan Özen - Şakamı ediyorsun --------------------------------------------- Sinan Özen - Aşkın Hali 2006 Sinan Özen - Aramadım Sinan Özen - Bana aitsin Sinan Özen - Can karası Sinan Özen - Ellerini bırak Sinan Özen - Evi hasret götürüryor Sinan Özen - İnanmak Sinan Özen - Koptuğu yerden bırak Sinan Özen - Seni böyle çok Sinan Özen - Sildim Sinan Özen - Yandım --------------------------------------------- Sinan Özen - Evlere Şenlik Sinan Özen - Aramızda dağlar var Sinan Özen - Aşk zamanı Sinan Özen - Eveler şenlik Sinan Özen - Ezanlar bizim için Sinan Özen - Gel artık Sinan Özen - Haram olasın Sinan Özen - İsyanım var Sinan Özen - Olmadı olmuyor Sinan Özen - Potbori Sinan Özen - Seni unutamadım Sinan Özen - Senin uğruna Sinan Özen - Şenlik alışmışım --------------------------------------------- Sinan Özen - Gitsem Uzaklara\ 46 MB Sinan Özen - Amcan Enişten Sinan Özen - Aşkımı İnkar Edemem Sinan Özen - Bir Gün Anlarsın (Vefasız) Sinan Özen - Gelir Aklıma Sinan Özen - Gitsem Uzaklara Sinan Özen - Hazalım Sinan Özen - Ne Fayda Sinan Özen - Ölüm Dediğin Nedir Sinan Özen - Vay Anam Sinan Özen - Yallah Sinan Özen - Yatıya Gel Sinan Özen - Yüreğim Darda --------------------------------------------- Sinan Özen - Islak Islak Sinan Özen - Ah etmem Sinan Özen - Aman kurban olurum Sinan Özen - Anneme benzeyeyim Sinan Özen - Beni yalnız bırakma Sinan Özen - Geçen gün işime yararmı Sinan Özen - Gülüm Sinan Özen - Köprüleri attım kalbimden Sinan Özen - Kulağımdan öp beni Sinan Özen - O Gidiyor Sinan Özen - Şükürler olsun Sinan Özen - Uyusunda büyüsün Sinan Özen - Zor değil --------------------------------------------- Sinan Özen - Kapina Gul Biraktim\ 43 MB Sinan Ozen - Allahindan Bul Sinan Ozen - Bekar Odasi Sinan Ozen - Beni Ara Sinan Ozen - Bir Sevdigim Olsa Sinan Ozen - Daglarim Da Kar Var Sinan Ozen - Hala Seviyorum Sinan Ozen - Hayirsiz Sinan Ozen - Kapina Gul Biraktim Sinan Ozen - Leyle Bir Ozge Candir Sinan Ozen - Sen Treni Kacirdin Sinan Ozen - Simdi Yoksun Sinan Ozen - Vay Bana --------------------------------------------- Sinan Özen - Kar Tanesi Sinan Özen - Baska Bir Sey Sinan Özen - Camdan Cama Sinan Özen - Cildiracagim Sinan Özen - Dün Gece Sinan Özen - Gidiyorum Sinan Özen - Hava Nasil Oralarda Sinan Özen - Kan Cicekleri Sinan Özen - Kar Tanesi Sinan Özen - Öptüm Sinan Özen - Potbori Sinan Özen - Potpori Sinan Özen - Sen Muhimsin Sinan Özen - Vurulmaz --------------------------------------------- Sinan Özen - Ödün Vermem 2007 Sinan Özen - Bana Münhasir Sinan Özen - Binbir Sinan Özen - Canim Yandi Sinan Özen - Dünyanin Göbegi Sinan Özen - Hala Seviyorum Sinan Özen - Hani Sinan Özen - Hata Sinan Özen - On Kez Agladik Sinan Özen - Ödün Vermem Sinan Özen - Öpsene Beni Sinan Özen - Seni Düsünüyorum Sinan Özen - Simdi Yoksun Sinan Özen - Son Duragim Sinan Özen - Suç Sende --------------------------------------------- Sinan Özen - Ölürüm Yoluna\ 57 MB Sinan Özen - Aksam Oldu & Menekse Gözler & Uyu Demeye Sinan Özen - Aldirma Sinan Özen - Anladim Ki Sinan Özen - Az Bana & Yüregime Ektim Seni Sinan Özen - Cöpcüler & Fesuphanallah Sinan Özen - Hadi Bana Eyvallah Sinan Özen - Merhaba Sinan Özen - Nereden Sevdim O Zalimi Sinan Özen - Niye Cattin & Burasi Mustur & Böyle Olurmu & Hazal Sinan Özen - Saril Bana Sinan Özen - Sinan Özen - Mahsun Gözlerin Sinan Özen - Sirami Bekliyorum Sinan Özen - Son Mektup Sinan Özen - Yeterki Onursuz Olmasin Ask Sinan Özen - Zor Dostum --------------------------------------------- Sinan Özen - Öpsene Beni\ 46 MB Sinan Özen - Anı Sinan Özen - Ateşle oynama Sinan Özen - Bir benim ol Sinan Özen - Esen yeller Sinan Özen - Gözünü Seveyim Sinan Özen - Hani Sinan Özen - Ona sor Sinan Özen - Öpsene beni Sinan Özen - Potpori Sinan Özen - Yaralım nasılsın iyimisin Sinan Özen - Yürüyorum --------------------------------------------- Sinan Özen - Quiro Comer Tus Labios (Single)\ 10 MB Sinan Ozen - Quiero Comer Tus Labios Sinan Ozen - Senin Agzini Yerim --------------------------------------------- Sinan Özen - Serseri Gönlüm Sinan Özen - Ağzını yerim Sinan Özen - Ayrılsakda yalan Sinan Özen - Canm derdin Sinan Özen - Gittiyimiz yerlere Sinan Özen - Hakkım vardı Sinan Özen - Ne fayda Sinan Özen - Serseri gönlüm Sinan Özen - Unutamamki Sinan Özen - Varmısın Sinan Özen - Vicdansizlar Sinan Özen - Yandım allah Sinan Özen - Yaranamadım --------------------------------------------- Sinan Özen - Sigaramın Dumanı Sen Sinan Özen - Ağlayamadım Sinan Özen - Ara beni Sinan Özen - Bıktım yanmaktan Sinan Özen - Bu ne sevgi ah Sinan Özen - Bu yıl benim yeşil bağım kurudu Sinan Özen - Dallandırma Sinan Özen - Gözlerim ağlama Sinan Özen - Liseli aşkı Sinan Özen - Senden hatıra kaldı Sinan Özen - Sigaramın dumanı sen Sinan Özen - Sil baştan --------------------------------------------- Sinan Özen - Tek Başına Sinan Özen - Ağlamasın analar Sinan Özen - Al beni Sinan Özen - Bağdattan ipek aldım Sinan Özen - Ben dememdim mi Sinan Özen - Çaresizim Sinan Özen - Gönül sızısı Sinan Özen - Helal olsun Sinan Özen - Şeytanın bacağı Sinan Özen - Tam onikide Sinan Özen - Tek başına Sinan Özen - Yok diyemem Sinan Özen - Zilli

0 yorum:

Yorum Gönder