Pages

Kategoriler

28 Ocak 2013 Pazartesi

Selami Şahin Diskografi Tüm Albümleri Full İndir

Selami Şahin Diskografi ~ Tüm Full Albümleri



... Albüm Listesi;
Selami Şahin - 2000 E Merhaba
Selami Şahin - Aşk Biter Dostluk Bitmez
Selami Şahin - Bağrımdaki Ateş
Selami Şahin - Bana Cok Mu Goruyorsun & Bir Zaman Aglayip Kosturdun Pesimden (Altinses Plak 2) 1968
Selami Şahin - Başımın Tatlı Belası
Selami Şahin - Başımın Tatlı Belası
Selami Sahin - Ben Bir Tek Kadin (Adam) Sevdim 2010
Selami Şahin - İyiki Varsın
Selami Sahin - Dayman 2009
Selami Şahin - Duygularda
Selami şahin - Gitme Sana Muhtacım
Selami Şahin - Hastayım sana
Selami Şahin - Hayat Hikayemi Kalbime Yazdim & Demek Aski Bilmiyordun (Altinses Plak 1) 1968
Selami Şahin - İyi Düşün Sevgilim
Selami Şahin - İllede Sen
Selami Şahin - Inleyen Nagmeler & Gizli Ask Bu (Altinses Plak 25) 1969
Selami Şahin - Klasikleri
Selami Şahin - Oldumu Bu Yoksulun Öyküsü (45!Lik)
Selami Şahin - Özledim Hey Şeyini
Selami Şahin - Sabir Tasi Catladi & Askin Kanunu Olur Mu (Altinses Plak 12) 1968
Selami Şahin - Şarkılarım Ve Ben
Selami Şahin - Sasırttın Beni
Selami Şahin - Selami Sahin 1
Selami Şahin - Sen Sevdalı Ben Belalı
Selami şahin - Seni Cok Seviyorum(1988)
Selami Şahin - Seninle Başım Dertte
Selami şahin - Sustur Allahım
Selami Şahin - Seninle Dustum Dile & Kucucuk Bir Noktasin (Altinses Plak 26) 1969
Selami şahin - Tapılacak Kadınsın
Selami Şahin - Umitlerimi Kirmadin Mi & Sabir Tasi (Netfon Plak 62) 1968
Selami Şahin - Yar Geliyor
Selami Şahin - Zehirledin Beni & Istanbula Veda (Altinses Plak 15) 1968

Turbobit;
http://turbobit.net/ekfl5a3o5je7/asimp3.Selami.Sahin.Tum.Albumleri.part1.rar.html
http://turbobit.net/o3v92i3ejeci/asimp3.Selami.Sahin.Tum.Albumleri.part2.rar.html

Uploaded;
http://uploaded.net/file/6m82ivv4/asimp3.Selami.Sahin.Tum.Albumleri.part1.rar
http://uploaded.net/file/45n8wn1r/asimp3.Selami.Sahin.Tum.Albumleri.part2.rar



Sanatçı Hakkında;


15 Ağustos 1948 yılında Hatay'ın Yayladağı'ndaki Yoncakaya köyünde dünyaya geldi. Üçü kız üçü erkek altı kardeşten dördüncüsüdür. Annesi İskenderiyelidir ve ev hanımıydı babası ise inşaat ustasıydı. Maddi olanaksızlıklardan dolayı Şahin ve kardeşleri ancak ilkokulu okuyabilmiştir.
Annesinin ve babasının rızalarını alarak 1962 yılında henüz 14 yaşındayken sırasıyla Antakya'da, Adana'da ve Ankara'da muhtelif yerlerde çalıştı. 1963 yılında İstanbul'a geldi ve birçok farklı yerde çalıştı. 1964 yılında Doğubank iş hanında yer alan bir plakçıda çalışmaya başladı. Notayı herhangi bir müzik hocasından ders almadan, kitapların yardımı ile kendi kendine öğrendi. Aynı yıl bestekar İrfan Özbakır'ın iki eseri ile Bana Yalvarma Artık adlı bir 45'lik plak yaptı ve Cavit Deringöl, Zeynettin Maraş, Orhan Gencebay, Abdullah Nail Bayşu gibi birçok besteciyle çalıştı.
Anadili Arapça'dır.[kaynak belirtilmeli] Türkçe'yi daha sonra öğrenmiştir. 2011'de çıkan albümündeki eserleri Arapça söylemiştir.

http://tr.wikipedia.org/wiki/Selami_ŞahinAlbüm İçerikleri;

Kod:Selami Sahin - 2000e Merhaba 1. Selami Sahin - Aklim Sende Kaldi (3:58) 2. Selami Sahin - Al Yeniden Yarat Beni (4:24) 3. Selami Sahin - Anla Beni Kücügüm (3:19) 4. Selami Sahin - Dayan Hey Yüregim (4:55) 5. Selami Sahin - Gözler Sözler Anlatir (5:07) 6. Selami Sahin - Hadi Evet De Bana (4:24) 7. Selami Sahin - Içimi Hoplatiyorsun 8. Selami Sahin - Sen Orali Degilsin 9. Selami Sahin - Sende Kalmis 10. Selami Sahin - Özlemin Bir Degirmen ----------------------------------------------------------- Selami Sahin - Ask Biter Dostluk Bitmez 1. Selami Sahin - Ahbebine Ve Ayni (Arapça) (4:09) 2. Selami Sahin - Alallatuud (Arapça) (6:02) 3. Selami Sahin - Ask Biter Dostluk Bitmez (5:01) 4. Selami Sahin - Askin Kanunun (3:04) 5. Selami Sahin - Derdim Demeye Geldim (3:56) 6. Selami Sahin - Dünden Raziyim (3:52) 7. Selami Sahin - Gözlerin Günahi 8. Selami Sahin - Hataliyim Ben 9. Selami Sahin - Istanbula Veda 10. Selami Sahin - Sabir Tasi 11. Selami Sahin - Sevsinler Seni 12. Selami Sahin - Zalim ----------------------------------------------------------- Selami Sahin - Bagrimdaki Ates 1. Selami Sahin - Ayrilik Saati (5:09) 2. Selami Sahin - Basim Dönüyor (4:27) 3. Selami Sahin - Bir Yudum Su Gibi (5:07) 4. Selami Sahin - Büyük Mesele (3:47) 5. Selami Sahin - Dert Saltanati (5:07) 6. Selami Sahin - Hayatim Hayat Degil (4:53) 7. Selami Sahin - Herseyim Oldun 8. Selami Sahin - Ikimizin Yerine 9. Selami Sahin - Iyi Bilirim 10. Selami Sahin - Yollara Benzedim ----------------------------------------------------------- Selami Sahin - Bana Cok Mu Goruyorsun & Bir Zaman Aglayip (45lik) 1. Selami Sahin - Bana Cok Mu Goruyorsun (2:58) 2. Selami Sahin - Bir Zaman Aglayip (3:07) ----------------------------------------------------------- Selami Sahin - Basimin Tatli Belasi 1. Selami Sahin - Barismak Zorundayiz (4:57) 2. Selami Sahin - Basimin Tatli Belasi (4:38) 3. Selami Sahin - Bedeli Var (5:51) 4. Selami Sahin - Bir Gunes Batisinda (6:25) 5. Selami Sahin - Dertli Ud (5:52) 6. Selami Sahin - Eskilerden Kimler Kaldi (5:16) 7. Selami Sahin - Gamzeli Kiz 8. Selami Sahin - Sensiz Olmadi 9. Selami Sahin - Sor Beni 10. Selami Sahin - Suclusun ----------------------------------------------------------- Selami Sahin - Ben Bir Tek Kadin Sevdim 1. Selami Sahin - Ben Bir Tek Kadin (Adam) Sevdim (feat Burcu Gunes) (Mustafa Ceceli Versiyon) (5:17) 2. Selami Sahin - Ben Bir Tek Kadin Adam Sevdim (Mavi Doku Versiyon) (5:20) 3. Selami Sahin - Sakin Sasirma (4:49) ----------------------------------------------------------- Selami Sahin - Canimdan Bir Parcasin & Ask Ve Gurur (45lik) 1. Selami Sahin - Ask Ve Gurur (4:42) 2. Selami Sahin - Canimdan Bir Parcasin (3:29) ----------------------------------------------------------- Selami Sahin - Dayman 1. Selami Sahin - Dayman (Club Mix) (6:08) 2. Selami Sahin - Dayman (4:59) 3. Selami Sahin - Enta Meen (4:52) 4. Selami Sahin - Feen Raih (Club Mix) (6:48) 5. Selami Sahin - Feen Raih (5:38) 6. Selami Sahin - Khaif (5:23) 7. Selami Sahin - Mansetaksh Leh ----------------------------------------------------------- Selami Sahin - Duygularda 1. Selami Sahin - Ah Dunya (3:55) 2. Selami Sahin - Ask Biter Dosluk Bitmez (4:21) 3. Selami Sahin - Aska Saygi Kalmadi (4:25) 4. Selami Sahin - Askin Kanunu (3:03) 5. Selami Sahin - Ayrilik Neden Oldu (4:15) 6. Selami Sahin - Cildirtma Beni (1:23) 7. Selami Sahin - Derdimi Demeye Geldim 8. Selami Sahin - Gozlerin Gunahi 9. Selami Sahin - Her Gece Meyhanede 10. Selami Sahin - Ne Duamsin Ne Bedduam 11. Selami Sahin - Sana Muhtacim 12. Selami Sahin - Tanrim 13. Selami Sahin - Yoksulun Oykusu ----------------------------------------------------------- Selami Sahin - Gitme Sana Muhtacim 1. Selami Sahin - Alismak Sevmekten Zor (4:56) 2. Selami Sahin - Ben Sevdali Sen Belali (6:27) 3. Selami Sahin - Dayan Ey Yuregim (5:00) 4. Selami Sahin - Gitme Sana Muhtacim (4:01) 5. Selami Sahin - Gozler Sozleri Anlatir (5:11) 6. Selami Sahin - Kadere Sikayetim Var (4:04) 7. Selami Sahin - Ozledim Herseyini 8. Selami Sahin - Sen Evlisin Ben Evli 9. Selami Sahin - Seni Seviyorum Anliyormusun 10. Selami Sahin - Seninle Basim Dertte 11. Selami Sahin - Sensiz Olmuyor 12. Selami Sahin - Tapilacak Kadin 13. Selami Sahin - Vur Beni Gideceksen ----------------------------------------------------------- Selami Sahin - Hastayim Sana 1. Selami Sahin - Ayirma Gozlerini (3:29) 2. Selami Sahin - Bana Sen Gerek (5:22) 3. Selami Sahin - Biraz Daha Kal (6:25) 4. Selami Sahin - Hastayim Sana (6:58) 5. Selami Sahin - Kaderi Zorlama (5:50) 6. Selami Sahin - Mumkun Degil (5:10) 7. Selami Sahin - Tanimam Senden Baska 8. Selami Sahin - Utan ----------------------------------------------------------- Selami Sahin - Illede Sen 1. Selami Sahin - Ah Bu Özlem (5:05) 2. Selami Sahin - Asilsiz Dedikodular (3:55) 3. Selami Sahin - Ben Sevdali Sen Belali (6:22) 4. Selami Sahin - Beni Bekliyor (5:26) 5. Selami Sahin - Illede Sen (5:15) 6. Selami Sahin - Mapus Türküsü (6:49) 7. Selami Sahin - O Bendim O Ben 8. Selami Sahin - Olacaksa Olsun 9. Selami Sahin - Seni Almasin Eller 10. Selami Sahin - Sensiz Bu Ev Çekilmiyor 11. Selami Sahin - Sirasimi Simdi 12. Selami Sahin - Vur Beni Gideceksen ----------------------------------------------------------- Selami Sahin - Inleyen Nagmeler & Gizli Ask Bu (45lik) 1. Selami Sahin - Gizli Ask Bu (3:31) 2. Selami Sahin - Inleyen Nagmeler (3:37) ----------------------------------------------------------- Selami Sahin - Iyi Düsün Sevgilim 1. Selami Sahin - Benmi Istedim (6:22) 2. Selami Sahin - Dogrumu Sence (4:23) 3. Selami Sahin - Iyi Dusun Sevgilim (5:12) 4. Selami Sahin - Kadinin Biri (4:22) 5. Selami Sahin - Kendine Gel (4:18) 6. Selami Sahin - Maksadin Nedir (3:32) 7. Selami Sahin - Mecburum Yasamaya 8. Selami Sahin - Mujdeler Olsun 9. Selami Sahin - Sen Evlisin Ben Evli 10. Selami Sahin - Sevdigim 11. Selami Sahin - Surukler Beni Kaderim 12. Selami Sahin - Yarim Seni Unutamam ----------------------------------------------------------- Selami Sahin - Iyiki Varsin Canim 1. Selami Sahin - Canimsin Benim (5:58) 2. Selami Sahin - Dokun Bana Dokun (6:10) 3. Selami Sahin - Gidecegin Günü Söyleme (4:39) 4. Selami Sahin - Haketmedim Ayriligi (4:46) 5. Selami Sahin - Iyi Ki Varsin Canim (5:33) 6. Selami Sahin - Lades Gibi Aklimdasin (4:11) 7. Selami Sahin - Mualla 8. Selami Sahin - Ne Oldu Bize 9. Selami Sahin - Sen Özelsin 10. Selami Sahin - Yerin Dolmaz ----------------------------------------------------------- Selami Sahin - Klasikler 1. Selami Sahin - Canimsin Benim (5:58) 2. Selami Sahin - Dokun Bana Dokun (6:10) 3. Selami Sahin - Gidecegin Günü Söyleme (4:39) 4. Selami Sahin - Haketmedim Ayriligi (4:46) 5. Selami Sahin - Iyi Ki Varsin Canim (5:33) 6. Selami Sahin - Lades Gibi Aklimdasin (4:11) 7. Selami Sahin - Mualla 8. Selami Sahin - Ne Oldu Bize 9. Selami Sahin - Sen Özelsin 10. Selami Sahin - Yerin Dolmaz ----------------------------------------------------------- Selami Sahin - Oldumu Bu & Yoksulun Öyküsü (45lik) 1. Selami Sahin - Oldumu Bu (4:18) 2. Selami Sahin - Yoksulun Öyküsü (5:26) ----------------------------------------------------------- Selami Sahin - Özledim Herseyini 1. Selami Sahin - Ah Seni Seni (4:08) 2. Selami Sahin - Askimiz Bitti Diyorsun (5:43) 3. Selami Sahin - Askinla Sürgündeyim (3:21) 4. Selami Sahin - Gel Bir Daha (4:59) 5. Selami Sahin - Ne Ararsam Sende Var (4:30) 6. Selami Sahin - Saki (4:55) 7. Selami Sahin - Seni Sevmedigim Yalan 8. Selami Sahin - Ya Gidersen 9. Selami Sahin - Yine Aklima Düstün 10. Selami Sahin - Özledim Herseyini ----------------------------------------------------------- Selami Sahin - Sabir Tasi Catladi & Askin Kanunu Olur Mu (45lik) 1. Selami Sahin - Askin Kanunu Olur Mu (3:01) 2. Selami Sahin - Sabir Tasi Catladi (3:38) ----------------------------------------------------------- Selami Sahin - Sarkilarim Ve Ben & Nostalji 1. Selami Sahin - Alismak Sevmekten Daha Zor (4:56) 2. Selami Sahin - Bos Vere Bos Vere (4:09) 3. Selami Sahin - Eskimeyen Dost (5:02) 4. Selami Sahin - Gitme Sana Muhtacim (4:01) 5. Selami Sahin - Kadere Sikayetim Var (4:02) 6. Selami Sahin - Sen Mevsimler Gibisin (3:52) 7. Selami Sahin - Seni Seviyorum Anliyormusun 8. Selami Sahin - Seninle Basim Dertte 9. Selami Sahin - Sensiz Olmuyor 10. Selami Sahin - Tapilacak Kadinsin2 ----------------------------------------------------------- Selami Sahin - Sarmasik Güle Dolandim & Askimiz Dile Düstü Gel (45lik) 1. Selami Sahin - Askimiz Dile Dustu Gel (2:28) 2. Selami Sahin - Sarmasik Gule Dolastim (3:08) ----------------------------------------------------------- Selami Sahin - Sasirttin Beni 1. Selami Sahin - Ayrildik (5:01) 2. Selami Sahin - Deli Eder Beni (4:37) 3. Selami Sahin - Gittin De Ne Oldu (4:53) 4. Selami Sahin - Hayatimin Rolu (4:47) 5. Selami Sahin - Karanlikta Bir Pencere (4:27) 6. Selami Sahin - Paydos (4:01) 7. Selami Sahin - Sasirttin Beni 8. Selami Sahin - Sen Çok Severdin Diye 9. Selami Sahin - Seni Hala Seviyorum 10. Selami Sahin - Stres 11. Selami Sahin - Telesekreter 12. Selami Sahin - Yargilama Beni ----------------------------------------------------------- Selami Sahin - Selami Sahin 1 1. Selami Sahin - Acem Asiran Pesrevi (1:33) 2. Selami Sahin - Asiklar Tepesi (4:24) 3. Selami Sahin - Ben Askinla Yanmisim (4:45) 4. Selami Sahin - Canim Sevmek Istiyor (4:09) 5. Selami Sahin - Dertliler Meyhanesi (5:05) 6. Selami Sahin - Divaneyim (5:22) 7. Selami Sahin - Isyankar 8. Selami Sahin - Ozlem Rihtimi 9. Selami Sahin - Sen Mevsimler Gibisin 10. Selami Sahin - Sensiz Istemem 11. Selami Sahin - Sensiz Olmuyor 12. Selami Sahin - Seven Insan Unutmaz 13. Selami Sahin - Unutma O Sabahi ----------------------------------------------------------- Selami Sahin - Sen Sevdali Ben Belali 1. Selami Sahin - Aklim Sana Takildi Kaldi (3:57) 2. Selami Sahin - Al Yeniden Yarat Beni (4:26) 3. Selami Sahin - Anla Beni Kücügüm (3:21) 4. Selami Sahin - Ben Sevdali Sen Belali (6:14) 5. Selami Sahin - Dayan Ey Yuregim (4:57) 6. Selami Sahin - Gozler Sozleri Anlatir (5:08) 7. Selami Sahin - Hadi Evet De Bana 8. Selami Sahin - Icimi Hoplatiyorsun 9. Selami Sahin - Ozlemin Bir Deger 10. Selami Sahin - Sen Orali Degilsin 11. Selami Sahin - Sende Kalmis ----------------------------------------------------------- Selami Sahin - Seni Çok Seviyorum 1. Selami Sahin - Allah Bilsin (4:30) 2. Selami Sahin - Bir Fener Misali (5:05) 3. Selami Sahin - Bitti Dediler (4:34) 4. Selami Sahin - Dünyada Olmaz (4:03) 5. Selami Sahin - Garip (5:52) 6. Selami Sahin - Gel Avut Sevgilim (4:37) 7. Selami Sahin - Seni Çok Seviyorum 8. Selami Sahin - Unuttum Seni 9. Selami Sahin - Vur Ha Gardas 10. Selami Sahin - Yaz Sana Beni ----------------------------------------------------------- Selami Sahin - Seninle Basim Dertte 1. Selami Sahin - Agladim (4:05) 2. Selami Sahin - Ask Yerine (4:38) 3. Selami Sahin - Basim Dönüyor (4:08) 4. Selami Sahin - Bir Aksam Üstü (5:16) 5. Selami Sahin - Dünyami Yiktin Basima (4:46) 6. Selami Sahin - Mutlu Olmak Istedik (3:19) 7. Selami Sahin - Nazar Boncugu 8. Selami Sahin - Seni Seviyorum Anliyormusun 9. Selami Sahin - Seninle Basim Dertte 10. Selami Sahin - Sevme Beni 11. Selami Sahin - Sevmesen Olmuyor 12. Selami Sahin - Tövbe 13. Selami Sahin - Ya Kulunu Ver 14. Selami Sahin - Yillar Sonra ----------------------------------------------------------- Selami Sahin - Seninle Dustum Dile & Kucucuk Bir Noktasin (45lik) 1. Selami Sahin - Kucucuk Bir Noktasin (3:09) 2. Selami Sahin - Seninle Dustum Dile (3:25) ----------------------------------------------------------- Selami Sahin - Sustur Allahim 1. Selami Sahin - Ayrilik Saati (5:04) 2. Selami Sahin - Bos Vere Bos Vere (2:02) 3. Selami Sahin - Buyuk Mesele (3:44) 4. Selami Sahin - Cekilemem (5:33) 5. Selami Sahin - Felekten Bir Gece (3:39) 6. Selami Sahin - Iyi Bilirim (3:28) 7. Selami Sahin - Ne Duamsin Ne Bedduam 8. Selami Sahin - Selim Ya Amar 9. Selami Sahin - Seni Dusunmeye Basladigimda 10. Selami Sahin - Sensiz Olmuyor 11. Selami Sahin - Sustur Allahim 12. Selami Sahin - Tanrim ----------------------------------------------------------- Selami Sahin - Tapilacak Kadisin 1. Selami Sahin - Alistim Sana Birtanem (1:59) 2. Selami Sahin - Ask Esiri (4:49) 3. Selami Sahin - Be O Defteri Coktan Kapattim (4:44) 4. Selami Sahin - Gitme Sana Muhtacim (3:57) 5. Selami Sahin - Gozlerin Bir Silah (4:57) 6. Selami Sahin - Potpori (6:01) 7. Selami Sahin - Sen Sus Gozlerin Konussun 8. Selami Sahin - Serefine Demeden Iciyorum 9. Selami Sahin - Tapilacak Kadinsin 10. Selami Sahin - Özledim ----------------------------------------------------------- Selami Sahin - Umitlerimi Kirmadin Mi & Sabir Tasi (45lik) 1. Selami Sahin - Sabir Tasi (3:28) 2. Selami Sahin - Umitlerimi Kirmadin Mi (3:52) ----------------------------------------------------------- Selami Sahin - Yar Geliyor 1. Selami Sahin - Bak Sana Geldim (5:08) 2. Selami Sahin - En Son Duragim Sensin (4:32) 3. Selami Sahin - Gölgen Bana Yeterdi (6:03) 4. Selami Sahin - Herseye Ragmen (6:04) 5. Selami Sahin - Isim Gücüm Seni Sevmek (3:46) 6. Selami Sahin - Ne Deyim (5:11) 7. Selami Sahin - Sen Olamazsin 8. Selami Sahin - Senden Vazgecemem 9. Selami Sahin - Unutmaya Mecburum 10. Selami Sahin - Yar Geliyor ----------------------------------------------------------- Selami Sahin - Zehirledin Beni & Istanbul'a Veda (45lik) 1. Selami Sahin - Istanbula Veda (5:26) 2. Selami Sahin - Zehirledin Beni (3:10)

0 yorum:

Yorum Gönder