Pages

Kategoriler

28 Ocak 2013 Pazartesi

Deniz Arcak Diskografi Tüm Albümleri Full İndir

Deniz Arcak Diskografi / Tüm Albümleri



...Albüm Listesi ...
[1993] Deniz Arcak ~ Nerde
[1994] Deniz Arcak ~ All The Kings Horses
[1995] Deniz Arcak ~ Beyaz Vadi
[1996] Deniz Arcak ~ Ha Bugün Ha Yarın
[2004] Deniz Arcak ~ Kıpır Kıpır (320 Kbps & Full Cover)
[2010] Deniz Arcak ~ Cesur (320 Kbps & Full Cover)
...

Deniz Arcak Diskografi / Tüm Albümleri Tek Link indirme Alternatifleri;

..:: Turbobit ::..
http://turbobit.net/2b44y2ocuzdt/asimp3.Deniz.Arcak.Diskografi.Tum.Albumleri.rar.html

..:: Ul.to (Uplaoded.to) ::..
http://ul.to/avtkzo7h/asimp3.Deniz.Arcak.Diskografi.Tum.Albumleri.rar

..:: Freakshare ::..
http://freakshare.com/files/m6xqj5xb/asimp3.Deniz.Arcak.Diskografi.Tum.Albumleri.rar.html

Album İçerikleri;

Kod:NERDE (’93) 1. ZEHİR ETTİN 2. NERDE 3. VURUR 4. SAÇMA SAPAN İSPANYOL 5. CANIN İSTERSE 6. YİNE YALNIZLIK 7. YAĞMURDAN KAÇARKEN 8. SANA SUSADIM 9. YOK ARTIK 10.SENSİZLİK BANA GÖRE DEĞİL ALL THE KING’S HORSES (94) 1. ALL THE KING’S HORSES *TECHNO FULL VERSION 2. ZEHİR ETTİN *TECHNO FULL VERSION 3. ZEHİR ETTİN *FIRST VERSION 4. NERDE *CLUB REMIX 5. NERDE 6. SAÇMA SAPAN İSPANYOL 7. CANIN İSTERSE 8. YAĞMURDAN KAÇARKEN 9. SANA SUSADIM 10. SENSİZLİK BANA GÖRE DEĞİL 11. YİNE YALNIZLIK 12. YOK ARTIK 13. VURUR BEYAZ VADİ (’95) 1. BEYAZ VADİ 2. GECELER BUZDAN ELLER 3. ELLER AĞLATIR 4. ŞAM ŞEYTANI 5. AY BATMASA 6. PAMUK PRENS 7. BİN GÜNAH 8. FIKIR FIKIR KAYNA 9. YOLCUNDUM BEN SENİN 10. EVE EKMEK GETİR HA BUGÜN HA YARIN (’96) 1. BİR MOLA VER 2. SONSUZLUK TRENLERİ 3. HA BUGÜN HA YARIN 4. KAL DEME 5. GİDERİM BURADAN 6. ANLAMSIZ MIYIM 7. GÖKYÜZÜ MAVİ 8. AY BATMASA *DANCE REMIX KIPIR KIPIR (‘04) 1. AH ŞU CEVAPSIZ SORULAR 2. BAZEN 3. BIRAKIN BENİ 4. DÜNYA AYNI DÜNYA 5. EYVALLAH 6. KORKU 7. KÜL OLDUM 8. KIPIR KIPIR 9. RÜZGARIN LAFI YOK 10. VEDA CESUR ('10) Cesur Söz: Deniz Arcak Müzik: Can Algeç Kıyamet Söz: Deniz Arcak Müzik: Can Algeç Çaldım Söz: Deniz Arcak Müzik: Can Algeç Farkında Mısınız? Söz: Deniz Arcak Müzik: Can Algeç, Deniz Arcak

0 yorum:

Yorum Gönder