Pages

Kategoriler

28 Ocak 2013 Pazartesi

Gökhan Güney Diskografi Tüm Albümleri Full İndir

Gökhan Güney Diskografi ~ Tüm Full Albümleri



..Albüm Listesi;
Gökhan Güney - 91e Merhaba
Gökhan Güney - Alisacagim
Gökhan Güney - Anla Beni (Gözümün Bebegi)
Gökhan Güney - Benim Sevdam
Gökhan Güney - Caresizim
Gökhan Güney - Cekilmez Cileler
Gökhan Güney - Dertsiz Gun Gormedim
Gökhan Güney - Dost Yaralari
Gökhan Güney - Eski Zaman Sarkilari
Gökhan Güney - Garibin Cilesi Ölünce Biter
Gökhan Güney - Geceler
Gökhan Güney - Günes Yeniden Doguyor
Gökhan Güney - Kahrolasi Gururum
Gökhan Güney - Klasikler
Gökhan Güney - Klasikler 2
Gökhan Güney - Korkuyorum
Gökhan Güney - Melek Yüzlüm
Gökhan Güney - Nazar Degmesin
Gökhan Güney - Nazli Nazli
Gökhan Güney - Ögrenemedim
Gökhan Güney - Olacak Sey Mi
Gökhan Güney - Öpmek Geldi Icimden
Gökhan Güney - Sana Can Dayanmaz
Gökhan Güney - Sana Da Mi Geldiler
Gökhan Güney - Senden Bana Yar Olmaz
Gökhan Güney - Sevgi Dünyasi
Gökhan Güney - Söz Veriyorum
Gökhan Güney - Tanri Seni Korusun
Gökhan Güney - Vurun Beni Öldürün (Dertsiz Gün Görmedim)
Gökhan Güney - Yasadikca
Gökhan Güney - Yeter Sevgilim
Gökhan Güney - Yinemi Sen
...

Turbobit;
http://turbobit.net/t4ggh5flcdhg/asimp3.Gokhan.Guney.Diskografi.Tum.Albumleri.part1.rar.html
http://turbobit.net/0p24t6co1bb7/asimp3.Gokhan.Guney.Diskografi.Tum.Albumleri.part2.rar.html

Uploaded;
http://uploaded.net/file/w8ry35cl/asimp3.Gokhan.Guney.Diskografi.Tum.Albumleri.part1.rar
http://uploaded.net/file/8kr4f3hf/asimp3.Gokhan.Guney.Diskografi.Tum.Albumleri.part2.rar

DepositFiles;
http://depositfiles.com/files/n68jo485q
http://depositfiles.com/files/myms1kyd9
Sanatçı Hakkında;


Gökhan Güney (d. 1954, Reyhanlı), 1954 Yılında Hatay’ın Reyhanlı İlçesinde doğdu.Arap asıllıdır. Yedi kardeşin en küçüğü olan Güney’in çocukluk hayatı bu mütavazı ilçede geçti.1967 yılında İstanbul’a üniversitedeki ağabeyinin yanına ziyarete gelen Güney daha sonra bir konfeksiyon atölyesinde çalışmaya başladı .
Askerlik çağına kadar tekstil işiyle uğraştı. Askerliğini Urfa’da bandocu olarak tamamladıktan sonra İstanbul’a geri döndü. Kısa süre sonra Fatma hanımla evlendi. Selin,Büşra ve Serhan isimli çocukları oldu. Bir yandan iş hayatını devam ettiren bir yandan da Melahat Pars yönetimindeki Kadıköy Musiki Cemiyetindeki eğitimini sürdüren sanatçı 1979 yılında ‘Garibin Çilesi isimli ilk albümünü müzik marketlere sundu. Aynı zamanda onun için bu yılardan sonra kariyeri resmi olarakta başlamış oldu .
Yeşilçam’da Banu Alkan , Seda Sayan , Oya Aydoğan ve Bahar Öztan gibi bir çok isimle 33 filme imza attı . Ayrıca 9 filminde yönetmenliğini yaptı . 80’li yıların ilk yarısında peş peşe yaptığı albümlerle ve hem oynadığı hem de yönettiği filmlerle adından çok sık söz ettirdi ve Arabesk–Fantezi Müziği'nin en başarılı isimlerden biri olmayı başardı .

http://tr.wikipedia.org/wiki/Gökhan_GüneyAlbüm İçerikleri;

Kod:Gökhan Güney - 91'e Merhaba 1. Gökhan Güney - Asker Oglum (2:40) 2. Gökhan Güney - Bebegim (4:01) 3. Gökhan Güney - Biliyorsun (4:24) 4. Gökhan Güney - Canlar Hey (4:14) 5. Gökhan Güney - Hosgeldin Gülüm (3:53) 6. Gökhan Güney - Istemiyorum 7. Gökhan Güney - Ne Yazar 8. Gökhan Güney - Olurmu 9. Gökhan Güney - Vur Sineme 10. Gökhan Güney - Öpsemmi ----------------------------------------------------------- Gökhan Güney - Alisacagim 1. Gökhan Güney - Alisacagim (3:08) 2. Gökhan Güney - Bilmeden Geldim (4:03) 3. Gökhan Güney - Bu Sehir (4:55) 4. Gökhan Güney - Cile Dünyasi (5:13) 5. Gökhan Güney - Gönül Tanrisi (6:19) 6. Gökhan Güney - Istemem Sevme Beni 7. Gökhan Güney - Sastim Kaldim 8. Gökhan Güney - Sev Yeter 9. Gökhan Güney - Seven Kullar 10. Gökhan Güney - Yandi Cukurova 11. Gökhan Güney - Yasada Gör 12. Gökhan Güney - Yüzün Gülmesin ----------------------------------------------------------- Gökhan Güney - Anla Beni (Gözümün Bebegi) 1. Gökhan Güney - Anla Beni (3:31) 2. Gökhan Güney - Bulmak Icin Yollara Düstüm (4:03) 3. Gökhan Güney - Cigerimin Kösesi (3:55) 4. Gökhan Güney - Gel Sevgilim (4:37) 5. Gökhan Güney - Gözümün Bebegi (3:52) 6. Gökhan Güney - Ne Anlami Var 7. Gökhan Güney - Nesem Geldi 8. Gökhan Güney - Olmali 9. Gökhan Güney - Senden Uzakta 10. Gökhan Güney - Vur Patlasin ----------------------------------------------------------- Gökhan Güney - Benim Sevdam 1. Gökhan Güney - Ayrilik (4:14) 2. Gökhan Güney - Ben Evliyim (5:36) 3. Gökhan Güney - Benim Sevdam (4:18) 4. Gökhan Güney - Bir Siir Yaz (4:55) 5. Gökhan Güney - Hoscakal (3:37) 6. Gökhan Güney - Iki Gözüm 7. Gökhan Güney - Illaki 8. Gökhan Güney - Seneller Önce 9. Gökhan Güney - Zalim ----------------------------------------------------------- Gökhan Güney - Caresizim 1. Gökhan Güney - Bir Sevgili Bulmustum (5:13) 2. Gökhan Güney - Caresizim (4:44) 3. Gökhan Güney - Cinayet (7:29) 4. Gökhan Güney - Deva Istemem (4:50) 5. Gökhan Güney - Dur Sevgilim (2:58) 6. Gökhan Güney - Gözleri Yasli 7. Gökhan Güney - Günahta Var Sevapta 8. Gökhan Güney - Hancer 9. Gökhan Güney - Kaderi Benmi Yarattim 10. Gökhan Güney - Sana Gelen Azap 11. Gökhan Güney - Talih Kusu 12. Gökhan Güney - Tastan Tasa Vurdum ----------------------------------------------------------- Gökhan Güney - Cekilmez Cileler 1. Gökhan Güney - Biktim Hergün Aglamaktan (3:45) 2. Gökhan Güney - Cekilmez Cileler (4:16) 3. Gökhan Güney - Ende Asktan Yanmissin (4:17) 4. Gökhan Güney - Gel Kabrime (3:33) 5. Gökhan Güney - Günah Defteri (4:57) 6. Gökhan Güney - Günahkar 7. Gökhan Güney - Isyanim Var 8. Gökhan Güney - Sans Olmazsa 9. Gökhan Güney - Seni Yakacaklar 10. Gökhan Güney - Sevgi Dünyasi 11. Gökhan Güney - Sikayetim Var 12. Gökhan Güney - Yavrum ----------------------------------------------------------- Gökhan Güney - Dertsiz Gun Gormedim 1. Gökhan Güney - Anlattirma Hic (4:53) 2. Gökhan Güney - Anlattirmadi (4:49) 3. Gökhan Güney - Bilen Olmadi (4:38) 4. Gökhan Güney - Carem Kalmadi (4:52) 5. Gökhan Güney - Dertsiz Gun Gormedim (4:55) 6. Gökhan Güney - Kederli 7. Gökhan Güney - Menfaat Dunyasi 8. Gökhan Güney - Nezaman Bitecek 9. Gökhan Güney - O Yerde Bekle 10. Gökhan Güney - Omur Bende Kiraci 11. Gökhan Güney - Sevenin Yemini 12. Gökhan Güney - Vurun Beni Oldurun 13. Gökhan Güney - Yasamaya Calistim ----------------------------------------------------------- Gökhan Güney - Dost Yaralari 1. Gökhan Güney - Askimi Kabul Et (5:01) 2. Gökhan Güney - Bu Gün Ayin Ondördü (3:41) 3. Gökhan Güney - Dost Yaralari (4:33) 4. Gökhan Güney - Garip Sefil (6:42) 5. Gökhan Güney - Icimde Yillarin Özlemi Var (4:02) 6. Gökhan Güney - Isyankar Olmus Kullara Sorsana 7. Gökhan Güney - Keman Taksimi 8. Gökhan Güney - Mazideki Ask 9. Gökhan Güney - Sevda Pinari 10. Gökhan Güney - Sevseydin Darilmazdin 11. Gökhan Güney - Tanri Istemezse 12. Gökhan Güney - Yine Gel ----------------------------------------------------------- Gökhan Güney - Eski Zaman Sarkilari 1. Gökhan Güney - Artik Gelsene (4:28) 2. Gökhan Güney - Ben Evliyim(Duet) (5:35) 3. Gökhan Güney - Can Yoldasim (3:29) 4. Gökhan Güney - Candan Sevmeli (4:09) 5. Gökhan Güney - Caresizim Ben (4:27) 6. Gökhan Güney - Geri Gel 7. Gökhan Güney - Hasret Rüzgarlari 8. Gökhan Güney - Melek Yüzlüm 9. Gökhan Güney - Tanri Istemezse 10. Gökhan Güney - Tanri Seni Korusun 11. Gökhan Güney - Topkapi 12. Gökhan Güney - Öpmek Geldi Icimden ----------------------------------------------------------- Gökhan Güney - Garibin Cilesi Ölünce Biter 1. Gökhan Güney - Arapca Sarki (2:23) 2. Gökhan Güney - Artik Gelsene (5:20) 3. Gökhan Güney - Askimiz Bitmeyecek (2:56) 4. Gökhan Güney - Ben Deli Degilim (4:01) 5. Gökhan Güney - Benim Gecelerimde (4:43) 6. Gökhan Güney - Bulmak Icin Yollara Düstüm 7. Gökhan Güney - Calma Dostun Kapisini 8. Gökhan Güney - Dogdugum Gün 9. Gökhan Güney - Garibin Cilesi Ölünce Biter 10. Gökhan Güney - Hint Geceleri(U.H) 11. Gökhan Güney - Rabbim 12. Gökhan Güney - Selam Bizden 13. Gökhan Güney - Tamzara(U.H) 14. Gökhan Güney - Ümit Mevsimi ----------------------------------------------------------- Gökhan Güney - Geceler 1. Gökhan Güney - Aksam Bize Gel (3:29) 2. Gökhan Güney - Bebek Yüzlüm (4:21) 3. Gökhan Güney - Bir Baskasi (5:14) 4. Gökhan Güney - Ele Ne (2:28) 5. Gökhan Güney - Geceler (5:24) 6. Gökhan Güney - Gülüm Gülüm 7. Gökhan Güney - Gülüm Yapma 8. Gökhan Güney - Ihanet 9. Gökhan Güney - Kar Yagdi Daglara 10. Gökhan Güney - Sevdigim Esmer 11. Gökhan Güney - Yesil Gözlüm ----------------------------------------------------------- Gökhan Güney - Günes Yeniden Doguyor 1. Gökhan Güney - Asik Oldum (3:06) 2. Gökhan Güney - Düstü Gönlüm Sevdalara (3:48) 3. Gökhan Güney - Fesuphanellah (3:24) 4. Gökhan Güney - Gülüm (2:59) 5. Gökhan Güney - Hor Görme Garibi (4:25) 6. Gökhan Güney - Imkansiz Yok Benim Icin 7. Gökhan Güney - Leylim Yar 8. Gökhan Güney - Mal Sahibi Mülk Sahibi 9. Gökhan Güney - Potpori 10. Gökhan Güney - Sevemedim Kara Gözlüm 11. Gökhan Güney - Vurda Öyle Git ----------------------------------------------------------- Gökhan Güney - Kahrolasi Gururum 1. Gökhan Güney - Daglarin Eteklerinde (3:27) 2. Gökhan Güney - Kahrolasi Gururum (4:04) 3. Gökhan Güney - Merido(Arapca) (2:55) 4. Gökhan Güney - Mutlu Olurum (3:39) 5. Gökhan Güney - Vurma Hemserim (4:15) 6. Gökhan Güney - Yardim Et Allahim 7. Gökhan Güney - Yok Aysem 8. Gökhan Güney - Yosun 9. Gökhan Güney - Ölemi Yar 10. Gökhan Güney - Üzülme Arkadas ----------------------------------------------------------- Gökhan Güney - Klasikler 1 1. Gökhan Güney - Cekilmez Cileler (4:13) 2. Gökhan Güney - Dur Sevgilim (2:57) 3. Gökhan Güney - Garibin Cilesi Ölünce Biter (3:12) 4. Gökhan Güney - Gözlerim Yasli (4:37) 5. Gökhan Güney - Günah Defteri (4:24) 6. Gökhan Güney - Icimde Yillarin Özlemi Var (Ne Fayda) 7. Gökhan Güney - Kaderi Benmi Yarattim 8. Gökhan Güney - Menfaat Dünyasi 9. Gökhan Güney - Talih Kusu 10. Gökhan Güney - Tanri Istemzse 11. Gökhan Güney - Vurun Beni Öldürün ----------------------------------------------------------- Gökhan Güney - Klasikler 2 1. Gökhan Güney - Askimi Kabul Et (5:01) 2. Gökhan Güney - Baskasini Seversin (4:12) 3. Gökhan Güney - Benim Gecelerimde (4:43) 4. Gökhan Güney - Bu Sehir (4:55) 5. Gökhan Güney - Ele Ne (2:28) 6. Gökhan Güney - Hosgeldin Gülüm 7. Gökhan Güney - Ne Anlami Var 8. Gökhan Güney - Oh Olsun 9. Gökhan Güney - Seneller Önce 10. Gökhan Güney - Talih Kusu 11. Gökhan Güney - Vay 12. Gökhan Güney - Vurma Hemserim 13. Gökhan Güney - Yavrum 14. Gökhan Güney - Zalim ----------------------------------------------------------- Gökhan Güney - Korkuyorum 1. Gökhan Güney - Biraz Beni Dinle (3:18) 2. Gökhan Güney - Keman Taksimi (1:28) 3. Gökhan Güney - Korkuyorum (4:00) 4. Gökhan Güney - Nasil Hatirlamam (3:54) 5. Gökhan Güney - Omrumce Seni Bekleyecegim (4:27) 6. Gökhan Güney - Ya Evet De Ya Hayir 7. Gökhan Güney - Yakma Ne Olur 8. Gökhan Güney - Yarini Ben Alayim 9. Gökhan Güney - Zor Hayat ----------------------------------------------------------- Gökhan Güney - Melek Yüzlüm 1. Gökhan Güney - Artik Gelsene (4:28) 2. Gökhan Güney - Berde Berde (Arapca) (3:19) 3. Gökhan Güney - Bir Anda (6:13) 4. Gökhan Güney - Candan Sevmeli (3:44) 5. Gökhan Güney - Melek Yüzlüm (3:56) 6. Gökhan Güney - Seni Düsündüm 7. Gökhan Güney - Unutamadim 8. Gökhan Güney - Yakanlar Olur 9. Gökhan Güney - Zalim 10. Gökhan Güney - Zor Geliyor ----------------------------------------------------------- Gökhan Güney - Nazar Degmesin 1. Gökhan Güney - Arabesk (5:04) 2. Gökhan Güney - Caglarim Ben (2:54) 3. Gökhan Güney - Düsündün Mü (4:00) 4. Gökhan Güney - Kayip Araniyor (3:10) 5. Gökhan Güney - Kolay Degil (5:09) 6. Gökhan Güney - Nazar Degmesin 7. Gökhan Güney - Nerdesin 8. Gökhan Güney - Potbori 9. Gökhan Güney - Türkücü 10. Gökhan Güney - Tütüyorsun 11. Gökhan Güney - Uzun Hava ----------------------------------------------------------- Gökhan Güney - Nazli Nazli 1. Gökhan Güney - Aldirma Gönül (4:17) 2. Gökhan Güney - Böyle Gitmek Olurmu (4:30) 3. Gökhan Güney - Güzel (3:56) 4. Gökhan Güney - Hadi Gülüm (3:13) 5. Gökhan Güney - Haydi Gencler Buraya (3:25) 6. Gökhan Güney - Nazli Nazli 7. Gökhan Güney - Olamazki 8. Gökhan Güney - Vay 9. Gökhan Güney - Yanmisim 10. Gökhan Güney - Yazik Sana ----------------------------------------------------------- Gökhan Güney - Olacak Sey Mi 1. Gökhan Güney - Bu Yastan Sonra (3:47) 2. Gökhan Güney - Demir Parmakliklar (4:09) 3. Gökhan Güney - Gülmek Benim Neyime (4:27) 4. Gökhan Güney - Hülyam (4:55) 5. Gökhan Güney - Kimde De Var (4:05) 6. Gökhan Güney - Oh Olsun 7. Gökhan Güney - Olacak Sey Mi 8. Gökhan Güney - Saygi Göster 9. Gökhan Güney - Sen Yoluna Ben Yoluma 10. Gökhan Güney - Seni Anlatir 11. Gökhan Güney - Sevmelisin ----------------------------------------------------------- Gökhan Güney - Ögrenemedim 1. Gökhan Güney - Bulmak Icin (4:08) 2. Gökhan Güney - Canindan Cok Severdin (5:03) 3. Gökhan Güney - Dert Verdin (4:33) 4. Gökhan Güney - Dogdugum Gün (4:22) 5. Gökhan Güney - Dur Sevgilim (3:00) 6. Gökhan Güney - Hancer 7. Gökhan Güney - Sevenin Yemini 8. Gökhan Güney - Sevmek Kolaysa 9. Gökhan Güney - Vurun Beni 10. Gökhan Güney - Ögrenemedim 11. Gökhan Güney - Ümit Mevsimi ----------------------------------------------------------- Gökhan Güney - Öpmek Geldi Icimden 1. Gökhan Güney - Aramizda Daglarmi Var (5:09) 2. Gökhan Güney - Iyi Düsün (3:14) 3. Gökhan Güney - Seni Sevmeyen Ölsün (5:13) 4. Gökhan Güney - Sensiz Yasamak Istemiyorum (5:35) 5. Gökhan Güney - Tipis Tipis (2:59) 6. Gökhan Güney - Tutsak 7. Gökhan Güney - Unutulurmu 8. Gökhan Güney - Uzat Bana Ellerini 9. Gökhan Güney - Ya Habibi 10. Gökhan Güney - Öpmek Geldi Icimden ----------------------------------------------------------- Gökhan Güney - Sana Can Dayanmaz 1. Gökhan Güney - Alisamazsin (4:05) 2. Gökhan Güney - Allah Icin Konusun (3:56) 3. Gökhan Güney - Bir Sans Daha Tani (3:25) 4. Gökhan Güney - Bu Can Sensiz Yasarmi (3:49) 5. Gökhan Güney - Gittiginde Degdi Mi (4:01) 6. Gökhan Güney - Kanacak Göz Varmi 7. Gökhan Güney - Melegimsin Sen 8. Gökhan Güney - Meryem(Arapca) 9. Gökhan Güney - Sana Can Dayanmaz 10. Gökhan Güney - Sen Olmayinca 11. Gökhan Güney - Sözümü Tutamadim ----------------------------------------------------------- Gökhan Güney - Sana Da Mi Geldiler 1. Gökhan Güney - Bekleyecegim (4:32) 2. Gökhan Güney - Ben Alayim (4:18) 3. Gökhan Güney - Beni Dinle (3:21) 4. Gökhan Güney - El Degmesin (2:12) 5. Gökhan Güney - Kara Bulutlar (3:37) 6. Gökhan Güney - Nasil Hatirlamam 7. Gökhan Güney - Sanada Mi Geldiler 8. Gökhan Güney - Seven Kalbim 9. Gökhan Güney - Son Gelisim 10. Gökhan Güney - Yakanlar Olur ----------------------------------------------------------- Gökhan Güney - Senden Bana Yar Olmaz 1. Gökhan Güney - Aynisi Yok Ki (4:29) 2. Gökhan Güney - Baskasini Seversin (4:12) 3. Gökhan Güney - Cigerimin Kösesi (4:14) 4. Gökhan Güney - Nedense (4:38) 5. Gökhan Güney - Nesem Geldi (4:43) 6. Gökhan Güney - Olmali 7. Gökhan Güney - Senden Bana Yar Olmaz 8. Gökhan Güney - Senden Uzakta 9. Gökhan Güney - Vazgecmek 10. Gökhan Güney - Vur Patlasin ----------------------------------------------------------- Gökhan Güney - Sevgi Dünyasi 1. Gökhan Güney - Biktim Hergün Aglamaktan (3:49) 2. Gökhan Güney - Cekilmez Cileler (4:24) 3. Gökhan Güney - Durun Mevsimler (4:49) 4. Gökhan Güney - Gel Kabrime (3:36) 5. Gökhan Güney - Günah Defteri (4:27) 6. Gökhan Güney - Günahkar 7. Gökhan Güney - Isyanim Var 8. Gökhan Güney - Kadere Sikayetim Var 9. Gökhan Güney - Sende Yanmissin 10. Gökhan Güney - Seni Yakacaklar 11. Gökhan Güney - Sevgi Dünyasi 12. Gökhan Güney - Yavrum ----------------------------------------------------------- Gökhan Güney - Söz Veriyorum 1. Gökhan Güney - Aglama Kalbim (5:17) 2. Gökhan Güney - Bende Kalsin (4:01) 3. Gökhan Güney - Havali Yarim (3:27) 4. Gökhan Güney - Hesabini Ver (3:15) 5. Gökhan Güney - Sana Birseyler Olmus (3:22) 6. Gökhan Güney - Seni Sevmeye Devam 7. Gökhan Güney - Sensiz Yasanmiyor 8. Gökhan Güney - Söz Veriyorum 9. Gökhan Güney - Yagmur Duasi 10. Gökhan Güney - Yoksulluk ----------------------------------------------------------- Gökhan Güney - Tanri Seni Korusun 1. Gökhan Güney - Binde Bir (3:04) 2. Gökhan Güney - Bitmez Dertlerim (3:56) 3. Gökhan Güney - Can Yoldasim (4:21) 4. Gökhan Güney - Dert Ortagim Dermanimsin (4:00) 5. Gökhan Güney - Gücenme Tanrim (5:06) 6. Gökhan Güney - Ne Kaldi Ki 7. Gökhan Güney - Sevdim Seni 8. Gökhan Güney - Sevenler Hata Etmez 9. Gökhan Güney - Tanri Seni Korusun 10. Gökhan Güney - Yaraladin Beni ----------------------------------------------------------- Gökhan Güney - Vurun Beni Öldürün (Dertsiz Gün Görmedim) 1. Gökhan Güney - Anlattirma Hic (4:49) 2. Gökhan Güney - Bilen Olmadi (4:36) 3. Gökhan Güney - Carem Kalmadi (4:48) 4. Gökhan Güney - Dertsiz Gün Görmedim (4:48) 5. Gökhan Güney - Kederli (4:25) 6. Gökhan Güney - Menfaat Dünyasi 7. Gökhan Güney - Ne Zaman Bitecek 8. Gökhan Güney - O Yerde Bekle 9. Gökhan Güney - Sevenin Yemini 10. Gökhan Güney - Yasamaya Calistim 11. Gökhan Güney - Ömür Bende Kiraci ----------------------------------------------------------- Gökhan Güney - Yasadikca 1. Gökhan Güney - Allah Muhtac Etmesin (5:17) 2. Gökhan Güney - Askimin Günahi Sensin (5:56) 3. Gökhan Güney - Ates Olsan Ne Olur (4:12) 4. Gökhan Güney - Hasret Rüzgarlari (4:35) 5. Gökhan Güney - Kolayi Var Arkadas (4:08) 6. Gökhan Güney - Nankör 7. Gökhan Güney - Ne Yapsin 8. Gökhan Güney - Nedense 9. Gökhan Güney - Yaktilar Yiktilar 10. Gökhan Güney - Yar Beni Beni 11. Gökhan Güney - Yasadikca 12. Gökhan Güney - Ölesim Gelir ----------------------------------------------------------- Gökhan Güney - Yeter Sevgilim 1. Gökhan Güney - Acilar (5:04) 2. Gökhan Güney - Bu Geceler Varya (4:47) 3. Gökhan Güney - Bu Sehirde Yasamak (3:57) 4. Gökhan Güney - Demir Aldi Gidiyor (2:22) 5. Gökhan Güney - Nerelere Gidem (3:29) 6. Gökhan Güney - Rüyali Bakislar 7. Gökhan Güney - Sevme Beni 8. Gökhan Güney - Uzun Hava 9. Gökhan Güney - Virane 10. Gökhan Güney - Vuracagim Kendimi 11. Gökhan Güney - Yeter Sevgilim ----------------------------------------------------------- Gökhan Güney - Yinemi Sen 1. Gökhan Güney - Ayyus (3:05) 2. Gökhan Güney - Bir Seni Düsündüm (4:46) 3. Gökhan Güney - Gönül Vurgun Yedi (5:02) 4. Gökhan Güney - Hadi Ya (3:10) 5. Gökhan Güney - Hatcem (2:11) 6. Gökhan Güney - Izmirin Kavaklari 7. Gökhan Güney - Mechule Giden Yol 8. Gökhan Güney - Yasemin 9. Gökhan Güney - Yesil Ördek 10. Gökhan Güney - Yinemi Sen

0 yorum:

Yorum Gönder