Pages

Kategoriler

28 Ocak 2013 Pazartesi

Ebru Yaşar Diskografi Tüm Albümleri Full İndir

Ebru Yaşar Diskografi ~ Tüm Albümleri [320 kbps & Full Cover]



Albüm Listesi;
[2011] Ebru Yaşar ~ Delidir [320 Kbps & Full Cover]
[2008] Ebru Yaşar ~ Seviyorum Seni [320 Kbps & Full Cover]
[2006] Ebru Yaşar ~ Yeşillenirim [320 Kbps & Full Cover]
[2004] Ebru Yaşar ~ Aşkımız Buraya Kadar [320 Kbps & Full Cover]
[1999] Ebru Yaşar ~ Seni Anan Benim İçin Doğurmuş [320 Kbps & Full Cover]
[1997] Ebru Yaşar ~ Sevenler Ölmez [320 Kbps & Full Cover]
[1995] Ebru Yaşar ~ Bu Sahilde [320 Kbps & Full Cover]
..

..:: Turbobit ::..
http://turbobit.net/sjnf0u2zrzfl/asimp3.Ebru.Yasar.Diskografi.Tum.Albumleri.part1.rar.html
http://turbobit.net/s0dkqyx4al4f/asimp3.Ebru.Yasar.Diskografi.Tum.Albumleri.part2.rar.html

..:: Uploaded.to (ul.to) ::..
http://ul.to/r1gx0kn7/asimp3.Ebru.Yasar.Diskografi.Tum.Albumleri.part1.rar
http://ul.to/o96v5gbd/asimp3.Ebru.Yasar.Diskografi.Tum.Albumleri.part2.rar

..:: DepositFiles ::..
http://depositfiles.com/files/6v4ea4q0w
http://depositfiles.com/files/117gkcgg9
Sanatçı Hakkında;


1995 yılının Mayıs ayında Ebru Yaşar Bu Sahilde adlı ilk albümünü Burhan Çaçan'ın şirketinden piyasaya çıkardı. İkinci klip "Vurulur Düşlerim" şarkısına çekildi. 1999 yılının Şubat ayında İbrahim Tatlıses'in yardımıyla Ebru Yaşar "Seni Anan Benim İçin Doğurmuş" adlı şarkısını piyasaya sürdü. Bu şarkı Türkiye genelinde büyük bir etki yarattı ve sanatçı kendini Türk müzik piyasasında ispatladı. Albüm aynı sene 1 milyon barajını geçerek ve yılın en çok satan albümü oldu. O zamanlar adı yoğun bir şekilde İbrahim Tatlises'le anıldı ama iki sanatçı da bu tür yorumları kesinlikle red ettiler ve çok samimi arkadaş olduklarını açıkladılar. 4 sene sonra yani 2003 senesinin Mayıs ayında Yaşar "Aşkımız Buraya Kadar" adlı albümünü çıkardı ve bu albümünden "Aşkımız Buraya Kadar", Yeminim Var" ve "O Değil" gibi bir çok hit şarkılara imza attı.

http://tr.wikipedia.org/wiki/Ebru_YaşarAlbüm İçerikleri

Kod:[2011] Ebru Yaşar ~ Delidir [320 Kbps & Full Cover] 01. Ebru Yaşar Delidir 02. Ebru Yaşar Sekiz İle Dokuz 03. Ebru Yaşar Mutluluklar Dileriz 04. Ebru Yaşar Şüphe 05. Ebru Yaşar Gözlerimde Gece Oldu 06. Ebru Yaşar Delidir (Kürtçe) 07. Ebru Yaşar Aramam Seni 08. Ebru Yaşar Rakı Koydum Fincana (Mican) 09. Ebru Yaşar Yarabbim 10. Ebru Yaşar Yalan Gerisi 11. Ebru Yaşar Delidir (Arapça) 12. Ebru Yaşar Gözlerimde Gece Oldu (Remix) 13. Ebru Yaşar Kahve Koydum Fincana (Mican) -------------------------------------------------------- [2008] Ebru Yaşar ~ Seviyorum Seni [320 Kbps & Full Cover] 01. Seviyorum Seni 02. Eğer 03. Yalan 04. Alkışlıyorum 05. Çok İyi Gördüm 06. Ateşim Var Külüm Yok 07. Kararsızım 08. İçime Çeke Çeke 09. Ölesim Geldi (Evlendi) 10. Seviyorum Seni (Karaoke) -------------------------------------------------------- [2006] Ebru Yaşar ~ Yeşillenirim [320 Kbps & Full Cover] Ebru Yasar - 01 - Yesillenirim Ebru Yasar - 02 - Sen Affetsen Ben Affetmem Ebru Yasar - 03 - Uzun Geceler (Kismet) Ebru Yasar - 04 - Gelecegim Yanina Ebru Yasar - 05 - Ne Doktorlar Ne Mühendisler Ebru Yasar - 06 - Daglar Ebru Yasar - 07 - Bugun Beni Aramadin Ebru Yasar - 08 - Gel Neredeysen Ebru Yasar - 09 - Atesden Gömlek Ebru Yasar - 10 - Yalan Yalan Ebru Yasar - 11 - Sen Kimseyi Sevemezsin Ebru Yasar - 12 - Seninde Allah'in Vardi Ebru Yasar - 13 - Sevemem Ebru Yasar - 14 - Yalani Dolani Ebru Yasar - 15 - Durust Olabilirdin Ebru Yasar - 16 - Iki Battaniye -------------------------------------------------------- [2004] Ebru Yaşar ~ Aşkımız Buraya Kadar [320 Kbps & Full Cover] Ebru Yasar - 01 - Askimiz Buraya Kadar Ebru Yasar - 02 - O Degil Ebru Yasar - 03 - Ask Olsun Ebru Yasar - 04 - Hasretin Vuruyor Ebru Yasar - 05 - Duy Duy Ebru Yasar - 06 - Sen Bu Yaylalari Yaylayamazsin Ebru Yasar - 07 - Yeminim Var Ebru Yasar - 08 - Haberin Olsun Ebru Yasar - 09 - Nasibimsin Ebru Yasar - 10 - Beklerim Seni Ebru Yasar - 11 - Yuregime Kurtlar Salamam Ebru Yasar - 12 - Bana Birseyler Soyle -------------------------------------------------------- [1999] Ebru Yaşar ~ Seni Anan Benim İçin Doğurmuş [320 Kbps & Full Cover] Ebru Yasar - 01 - Seni Anan Benim Icin Dogurmus Ebru Yasar - 02 - Sirtimdan Vurdu Ebru Yasar - 03 - Birak Yakami Ebru Yasar - 04 - Isteme Ebru Yasar - 05 - Kuslar Ebru Yasar - 06 - Sagima Soluma Bakamam Ebru Yasar - 07 - Helalim Ebru Yasar - 08 - Yalan Ebru Yasar - 09 - Yabu Ne Yabu Ebru Yasar - 10 - Zehir Oluyor Ebru Yasar - 11 - Kara Gozlum Ebru Yasar - 12 - Hain Yar Ebru Yasar - 13 - Mutlu Olamadim Ebru Yasar - 14 - Boylemi Esecekti -------------------------------------------------------- [1997] Ebru Yaşar ~ Sevenler Ölmez [320 Kbps & Full Cover] Ebru Yasar - 01 - Degmez Ebru Yasar - 02 - Yanimda Kal Ebru Yasar - 03 - Sevenler Olmez Ebru Yasar - 04 - Anlatamam Ebru Yasar - 05 - Gidisin Olum Fermani Ebru Yasar - 06 - Bu Is Olmali Ebru Yasar - 07 - Yar Ebru Yasar - 08 - Kara Vicdanli Ebru Yasar - 09 - Yigidim Ebru Yasar - 10 - Sevmek Zamani -------------------------------------------------------- [1995] Ebru Yaşar ~ Bu Sahilde [320 Kbps & Full Cover] Ebru Yasar - 01 - Yasaksin Bana Ebru Yasar - 02 - Oyna Dostum Ebru Yasar - 03 - Vurulur Duslerim Ebru Yasar - 04 - Bu Sahilde Ebru Yasar - 05 - Sus Ebru Yasar - 06 - Deliyim Doluyum Ebru Yasar - 07 - Yarim Istanbulu Meskenmi Tuttun Ebru Yasar - 08 - Ateslere Dustum Ebru Yasar - 09 - Sans Oyunu Ebru Yasar - 10 - Oyalama Yorma Ebru Yasar - 11 - Gidersen Yasayamam Ebru Yasar - 12 - Yavas Yavas

0 yorum:

Yorum Gönder