Pages

Kategoriler

28 Ocak 2013 Pazartesi

Ceylan Diskografi Tüm Albümleri Full İndir

Ceylan Diskografi ~ Tüm Full Albümleri



Albüm Listesi;
Ceylan - Ah Gönlüm
Ceylan - Allah Aşkına
Ceylan - Arabesk 2011
Ceylan - Avrupa Konseri
Ceylan - Beni Benden Bitirdiler
Ceylan - Bir Gün Bana Döneceksin
Ceylan - Bırakmam Seni
Ceylan - Can Cana
Ceylan - Canımdan Ayırdılar
Ceylan - Gelsene
Ceylan - Geri Ver Beni 1992
Ceylan - Git Yoluna
Ceylan - Güldestim
Ceylan - Hastayım Sana
Ceylan - Hayret Nasıl Yaşıyorum
Ceylan - Kaderin Tuzakları
Ceylan - Kadersiz Dogmusum
Ceylan - Kara Gurbet
Ceylan - Kendisi Lazım (2012)
Ceylan - Kır Çiçeğim
Ceylan - Kritik Etme Beni
Ceylan - Le Le Kirvo
Ceylan - Sana Söz 2007
Ceylan - Sanada Guvenilmez
Ceylan - Santaj Montaj
Ceylan - Seni Sevmeyen Olsun
Ceylan - Sev Beni Seveyim Seni Annem
Ceylan - Söyle
Ceylan - Vallah Hep Ezildim
Ceylan - Yare Ahim Var
Ceylan - Yolun AcikOlsun Garip Anam
Ceylan - Zeyno
...

Turbobit;
http://turbobit.net/zwnagjm3bqb4/asimp3.Ceylan.Diskografi.Tum.Full.Albumleri.part1.rar.html
http://turbobit.net/era3hv2270yz/asimp3.Ceylan.Diskografi.Tum.Full.Albumleri.part2.rar.html

Uploaded;
http://uploaded.net/file/dgdzrmez/asimp3.Ceylan.Diskografi.Tum.Full.Albumleri.part1.rar
http://uploaded.net/file/ofjh6tqd/asimp3.Ceylan.Diskografi.Tum.Full.Albumleri.part2.rar

Rapidshare;
https://rapidshare.com/files/3802237224/asimp3.Ceylan.Diskografi.Tum.Full.Albumleri.part1.rar
https://rapidshare.com/files/1391878304/asimp3.Ceylan.Diskografi.Tum.Full.Albumleri.part2.rar

Sanatçı Hakkında;


Ceylan (26 Haziran 1974, İstanbul) Babası Tuncelili, annesi ise Bayburtludur, tam adı Ceylan Avcı, Türk halkmüziği ve arabesk müzik sanatçısı. 2011 yılında meslek hayatında 27 yılı geride bırakmıştır.
Sanatçı birçok albüm çıkarmış, birçok da sinema filminde rol almıştır. "Seni Sevmeyen Ölsün" albümü 1,3 milyon satış rakamına ulaşmayı başarırken, "Ah Gönlüm" albümü Mü-yap tarafından altın plak ile ödüllendirilmiştir. Kral TV tarafından iki kere En İyi Kadın THM sanatçısı seçilmiştir.

http://tr.wikipedia.org/wiki/Ceylan_AvcıCeylan Fan Club; http://www.ceylanfanclub.com/
Resmi Facebook Sayfası; https://www.facebook.com/ceylanavcisayfasi

Albüm İçerikleri;

Kod:Ceylan Kendisi Lazım (2012) Barak Söylerim Kendisi Lazım Oy Derdo Töremiyesin Potpori (Pişik) Potpori (Bitlisin Önünde Bağlar) Potpori (Toycular) Gelin mi Sandın Kızım Seni Ali'ye Vereyim mi? Öf Öf Kader Sen mi Kaldın Bana Gülecek (U.H) Seninle Yolumuz Ayrıldı Le Le Yare Potpori (Düzgün Baba Dağları) Naze Xezal (Hazal) -------------------------------------------------- Ceylan ~ Arabesk (2011) Buda Geçer Söz: Hamza Dekeli Müzik: Burhan Bayar Sor İstedim Söz & Müzik: İlyas Keçeci Mesele Söz & Müzik: S. Serkan Kaya Sustum Artık Söz & Müzik: İlyas Keçeci Islamışsın Arkadaş Söz: Hamza Dekeli Müzik: Burhan Bayar Bana Mı Düşer Söz: Yusuf Bulut Müzik: Uğur Bayar Sende Ayrılıktansın Söz & Müzik: İlyas Keçeci Git Güle Güle Söz & Müzik: Taner Kalkuloğlu Merak Etme Sen Söz & Müzik: Ferdi Tayfur Benim Hayatım Söz & Müzik: İlyas Keçeci Hala Seni Seviyorum Söz & Müzik: İlyas Keçeci Delikanlı Değilsin Söz: Levent Gürsel Müzik: Uğur Bayar Sevmeyelim Artık Söz: İlyas Keçeci Müzik: İlyas Keçeci, Reza Zerrab Uykudamısın Söz & Müzik: Kazım Sanrı -------------------------------------------------- Ceylan ~ Geri Ver Beni Geri Ver Beni Söz: Arzu İbrahim Müzik: Burhan Bayar Özür Dilerim Söz: Metin Özcan Müzik: Hakan Kumru Düğünümüz Var Söz & Müzik: Bayram Şenpınar Alişan Söz & Müzik: Anonim Gecenin Bir Yarısı Söz: Gönül Şen Müzik: Ufuk Çınar Seven Olmazki Söz & Müzik: Atilla Alp Sakarya Git Yoluna Söz: Şakir Askan Müzik: Kemal Taşçeşme Unutmak Biraz Yalan Söz: Şakir Askan Müzik: Burhan Bayar Hayat Devam Ediyor Söz: Mustafa Topaloğlu Müzik: Burhan Bayar Aldır Söz & Müzik: Oktay Ülkügüner -------------------------------------------------- Ceylan - Ah Gönlüm\ 57 MB Ceylan - Ah gönlüm Ceylan - Aralarda Ceylan - Ateş düştüğü yeri yakar Ceylan - Birde sen beni ara Ceylan - Doğum günüm Ceylan - Düş kötüye Ceylan - Gel gör aney Ceylan - Haberim yok Ceylan - Hey nare Ceylan - Kız bahri Ceylan - Kürtçe potpori Ceylan - Sevin yıkılsın evim - Anasının bir tanesi Ceylan - Sunam Ceylan - Yarim seni benden ayıramazlar -------------------------------------------------- Ceylan - Allah Aşkına\ 36 MB Ceylan - Allah aşkına Ceylan - Annem Ceylan - Bulamazsın Ceylan - Canımın cananı Ceylan - Haram oldu Ceylan - Kimsem yok benim Ceylan - Nazar değmesin Ceylan - Neşelisin neşeli Ceylan - Ölümü gör Ceylan - Sevdiğim -------------------------------------------------- Ceylan - Avrupa Konseri\ 42 MB Ceylan - Avrupa Konseri A Ceylan - Avrupa Konseri B -------------------------------------------------- Ceylan - Beni Benden Bitirdiler\ 49 MB Ceylan - Bekleyeceğim ne diyeceğim Ceylan - Ben severim gülom seni Ceylan - Beni benden bitirdiler Ceylan - Güneş yine doğacak Ceylan - Hayatımı yaşayacağım Ceylan - Leylim Ceylan - Öyle ayrılıktan söz etme Ceylan - Taht kurmuşsun kalbime Ceylan - Üstüme varma benim Ceylan - Veremli gelin Ceylan - Zor değil sorun yok -------------------------------------------------- Ceylan - Bir Gün Bana Döneceksin\ 50 MB Ceylan - Anam yokki Ceylan - Bir gün bana döneceksin Ceylan - Halime Ceylan - Hanım ey Ceylan - Kimbilir hangi eldesin Ceylan - Mavi boncuk Ceylan - Mavi mavi Ceylan - Sevmek Ceylan - Sitem etti o yar bana Ceylan - Sürünesin benim gibi Ceylan - Yare zulüm ediyorlar Ceylan - Yetim Ceylan - Zalim ey -------------------------------------------------- Ceylan - Bırakmam Seni\ 42 MB Ceylan - Aşkımız için Ceylan - Ayırdılar sevenleri Ceylan - Bende özledim Ceylan - Bırakmam seni Ceylan - Davacıyım kadere Ceylan - Eledim eledim Ceylan - Evlerinin önü Ceylan - Gelinlik Ceylan - Sormayın anlatamam Ceylan - Yansın postacı Ceylan - Yuvasızlar -------------------------------------------------- Ceylan - Can Cana\ 43 MB Ceylan - Al elma Ceylan - Belli belli Ceylan - Beter olmuşum Ceylan - Can cana Ceylan - Ceylanım Ceylan - Eşkine düştüm Ceylan - Hınzır paşa Ceylan - Nare Ceylan - Nerden bilesin Ceylan - Niye gönül Ceylan - Söyle kirve Ceylan - Yanmışam -------------------------------------------------- Ceylan - Canımdan Ayırdılar\ 42 MB Ceylan - Aman ALLahım Ceylan - Ben anayım Ceylan - Ben kime yanam Ceylan - Benim yeşil bağım Ceylan - Canımdan ayırdılar Ceylan - Dön gülom Ceylan - Gel yarim Ceylan - Geleceği yok Ceylan - Keyfo ağam Ceylan - Nesine yandım bilmem Ceylan - Oldumu şimdi Ceylan - Yoruldum artık -------------------------------------------------- Ceylan - Gelsene\ 53 MB Ceylan - Dertli Ceylan - Emmi Ceylan - Gelsene Ceylan - Kar yağmış başıma benim Ceylan - Küstüm Ceylan - Meyro Ceylan - Mor dağlar zer mercan Ceylan - Terketmedi sevdan beni Ceylan - Vay lele Ceylan - Yalan oldu benim ömrüm Ceylan - Yemman dön çarkı devran Ceylan - Yiğit kirvem -------------------------------------------------- Ceylan - Git Yoluna\ 56 MB Ceylan - Aglatti beni Ceylan - Alisan Ceylan - Bagisla sevgilim Ceylan - Birakipta gitsemmi Ceylan - Bu sana son mektubum Ceylan - Cagirbeni Ceylan - Cektim cileni Ceylan - Donecegim Ceylan - Dugun Ceylan - Git yoluna Ceylan - Gunes dogmayacak Ceylan - Hayat devam ediyor Ceylan - Mazideki gunler Ceylan - Potbori Ceylan - Tutsak oldum -------------------------------------------------- Ceylan - Güldestim\ 41 MB Ceylan - Ataşına düştüm Ceylan - Değme felek Ceylan - Derdime dermansın dağlar Ceylan - Gitme Ceylan - Güldestim Ceylan - Haberin yok Ceylan - Halay Ceylan - Hazalım Ceylan - Katip arzuhalim Ceylan - Seher yıldızı Ceylan - Yoruldum -------------------------------------------------- Ceylan - Hastayım Sana\ 39 MB Ceylan - Bayram olmuyor Ceylan - Dile kolay Ceylan - Dinle Ceylan - Eyvah ayrıldık Ceylan - Gurbette ömrüm geçecek Ceylan - Gül demeti Ceylan - Hani sende az değilsin Ceylan - Hastayım sana Ceylan - İsyan Ceylan - Vurma gurbet -------------------------------------------------- Ceylan - Hayret Nasıl Yaşıyorum\ 38 MB Ceylan - Aşk ne güzel Ceylan - Bekle sevgilim Ceylan - Çağır geleyim Ceylan - Güneş yarın doğmayacak Ceylan - Hayret nasıl yaşıyorum Ceylan - Öpsemmi Ceylan - Potpori Ceylan - Sensizim şimdi Ceylan - Vur gitsin beni Ceylan - Ya evet de ya hayır -------------------------------------------------- Ceylan - Kaderin Tuzakları\ 47 MB Ceylan - Ana kucağı Ceylan - Bir dilim ekmek Ceylan - Bir yar sevdim sivaslı Ceylan - Can ali canan ali Ceylan - Dere dibi taşlı olur Ceylan - El oğludur söyler geçer Ceylan - Gül kopardım Ceylan - Hasta düştüm Ceylan - Kaderin tuzakları Ceylan - Kara gurbet Ceylan - Kime suçlu diyeyim Ceylan - Kurban olsun Ceylan - Ninno olasın -------------------------------------------------- Ceylan - Kadersiz Dogmusum\ 39 MB Ceylan - Arabaci Ceylan - Calma dostun kapisini Ceylan - Deliler gibi Ceylan - Duste gor Ceylan - Evimmi var Ceylan - Guzelsin yar Ceylan - Kadersiz dogmusum Ceylan - Kal diyememki Ceylan - Omrum -------------------------------------------------- Ceylan - Kara Gurbet\ 40 MB Ceylan - Asikmisin arkadas Ceylan - Asker turkusu Ceylan - Bana birgul Ceylan - Boyle bir sevgili Ceylan - Esme seher yeli Ceylan - Goturun karsimdan Ceylan - Gulume bak gulume Ceylan - Kara gurbet Ceylan - Keremin aslisi var Ceylan - Sen olsan cekermisin Ceylan - Sevmek gunahmi -------------------------------------------------- Ceylan - Kır Çiçeğim\ 43 MB Ceylan - Ayrılamam Ceylan - Dağlar Ceylan - Düğmeler Ceylan - Hatırlatmayın Ceylan - İkimize dar gelir Ceylan - Kır çiçeğim Ceylan - Koşacaksın Ceylan - Neden Ceylan - Potpori Ceylan - Şansıma Ceylan - Tabip -------------------------------------------------- Ceylan - Kritik Etme Beni\ 42 MB Ceylan - Ey kara gozlu yar Ceylan - Eyvah Ceylan - Geridon Ceylan - Gulum odur Ceylan - Hamamci teyze Ceylan - Handan Ceylan - Ikile Ceylan - Kritik etme beni Ceylan - Meyhaneci Ceylan - Yaherro yamerro Ceylan - Yaktim cirani -------------------------------------------------- Ceylan - Le Le Kirvo\ 45 MB Ceylan - Ağlayı ağlayı Ceylan - Bundan sonra Ceylan - Değirmen başında Ceylan - Gitme turnam Ceylan - Gönlüme Ceylan - Hadi leylim Ceylan - Hezalım Ceylan - Kara erik çağala Ceylan - Kestane Ceylan - Le le kirvo Ceylan - Oy dağlar Ceylan - Zamanıyım ben -------------------------------------------------- Ceylan - Sana Söz 2007\ 65 MB Ceylan - Aglarim Ceylan - Antebin Hamamlari(Halebi) Ceylan - Arguvanlim Ceylan - Dertli Dertli Ceylan - Dusenin Dunyada Dostu Yok Imis Ceylan - Lanet Olsun Ceylan - Memir Ha Memir Ceylan - Munzur Ceylan - Sana Soz Ceylan - Sev(Aksam) Ceylan - Su Getir Ceylan - Surgun Sevdam Ceylan - Unutamadim Ceylan - Yaram Icerden Ceylan - Zavalli Omrum Ceylan - Zaza -------------------------------------------------- Ceylan - Sanada Guvenilmez\ 56 MB Ceylan - Aglama yar Ceylan - Anasizim babasizim Ceylan - Boyle bir yar seviyorum Ceylan - Don meyecegim Ceylan - Felek vurdu tasile Ceylan - Gizli sevda Ceylan - Guzele ne yakismaz Ceylan - O gunden beri Ceylan - Sacina kar yagdi Ceylan - Sanada guvenilmez Ceylan - Seviyorum olumune Ceylan - Yakarim dunyayi -------------------------------------------------- Ceylan - Santaj Montaj\ 51 MB Ceylan - Adaletin bumu dunya Ceylan - Aybasim Ceylan - Biter gulum Ceylan - Bos dunya Ceylan - Demir attim Ceylan - Kavak yelleri Ceylan - Santaj montaj Ceylan - Seheryeli Ceylan - Sensiz olamam Ceylan - Sevesim var Ceylan - Sucum ne benim Ceylan - Vuruldum -------------------------------------------------- Ceylan - Seni Sevmeyen Olsun\ 48 MB Ceylan - Canin sagolsun Ceylan - Ceylan gozlum Ceylan - Dertlerle doluyum Ceylan - Geceler uzun olur Ceylan - Gel icelim arkadas Ceylan - Gidecek birgun Ceylan - Gordugun gibi Ceylan - Gulu seven Ceylan - Rezil hayat Ceylan - Seni sevmeyen olsun Ceylan - Yalan dunya Ceylan - Yasanmaz oldu -------------------------------------------------- Ceylan - Sev Beni Seveyim Seni Annem\ 56 MB Ceylan - Affet sevgilim Ceylan - Annem Ceylan - Bekcinin oglu Ceylan - Gozler obicim Ceylan - Hatirasivar Ceylan - Kanim kaynadi sana Ceylan - Kara topraklarmi sarsin Ceylan - Ne guzeldi ogunler Ceylan - Sev beni seveyim seni Ceylan - Silemediler Ceylan - Surgun Ceylan - Takma kafani Ceylan - Yalniz beni sev Ceylan - Yasayan bir oluyum ben -------------------------------------------------- Ceylan - Söyle\ 44 MB Ceylan - Ah çeke çeke Ceylan - Ahu gözlerine Ceylan - Aygız Ceylan - Bu muydu Ceylan - Etek sarı Ceylan - Mecburum Ceylan - Menşure hanım Ceylan - Narini Ceylan - Oy havar Ceylan - Vay felek aman Ceylan - Vur da git -------------------------------------------------- Ceylan - Vallah Hep Ezildim\ 53 MB Ceylan - Ah bir bilsen Ceylan - Ahim var Ceylan - Gecedemem Ceylan - Hele kurban Ceylan - Hep ezildim Ceylan - Ne oldusana Ceylan - Nikah davetiyesi Ceylan - Sabir ver Ceylan - Sen sevmeyi bilmiyorsun Ceylan - Sevda yuklu kervanlar Ceylan - Sorabilirsin Ceylan - Vallah -------------------------------------------------- Ceylan - Yare Ahim Var\ 36 MB Ceylan - Beni alembilir Ceylan - Gece gunduz demem Ceylan - Guzmu geldi omrum Ceylan - Hele kurban Ceylan - Roman olsun Ceylan - Sevda yuklu kervanlar Ceylan - Vallah vallah Ceylan - Yare ahimvar Ceylan - Yolcu -------------------------------------------------- Ceylan - Yolun AcikOlsun Garip Anam\ 48 MB Ceylan - Allahini seven vurdu Ceylan - Ayrilik Ceylan - Bir yabanci Ceylan - Canim dediklerim Ceylan - Dere yukari baglar Ceylan - Felek vurdu tasile Ceylan - Garipanam Ceylan - Gel hele Ceylan - Git yolun acikolsun Ceylan - Gurbetten gurbete Ceylan - Leyzare Ceylan - Ozletme yar Ceylan - Sana gelmek istiyorum -------------------------------------------------- Ceylan - Zeyno\ 40 MB Ceylan - Ali yar Ceylan - Dayanamirem Ceylan - Deli fırat Ceylan - Dersimo Ceylan - Dön maralım Ceylan - Hay gidi Ceylan - Karmı yağmış Ceylan - Mamudo Ceylan - Sevda bende ki Ceylan - Sevdiğim Ceylan - Yazık ettiniz Ceylan - Zeyno

0 yorum:

Yorum Gönder