Pages

Kategoriler

28 Ocak 2013 Pazartesi

Dilberay Diskografi Tüm Albümleri Full İndir








Dilberay Diskografi ~ Tüm Full Albümleri



[1974] Dilberay ~ Dilberay
[1975] DilberAy ~ 3 - Türküola
[1981] Dilberay ~ Meyrik
[1987] Dilberay ~ Barak Muhabbeti 1
[1988] Dilberay ~ Barak Muhabbeti 2
[1990] Dilberay ~ Postaci Emmi
[1993] Dilberay ~ Daglar Oy
[1993] Dilberay ~ Yandim Eyvah
[1994] Dilberay ~ Bırak Onada Dokunma
[1995] Dilberay ~ Kışı Bitmez Dağlarımın
[1996] DilberAy ~ Barak Kızı
[1998] Dilberay ~ Kandirma Beni
[1999] Dilberay ~ Ölesen Gelin
[2000] Dilberay ~ Sürdüler Beni - Sen Tasmisin Demirmi
[2002] Dilberay ~ Oturdum Mezar Tasina
[2003] Dilberay ~ Belli Belli
[2005] Dilberay ~ Alıp Başımı Gideyim
[2005] Dilberay ~ Hasrete Kostuk
[2005] Dilberay ~ Yalan Mı
[2007] Dilberay ~ Haci Aga - Sari Sabahlik
[2010] Dilberay ~ Be Zalim & Itfaiyeci
[2011] Dilber Ay ~ Anestezi & Noldu Gardaş [320 Kbps & Full Cover]
Dilber Ay Ile Davul Ve Zurnali Oturak Havalari

Turbobit;
http://turbobit.net/utcevayuxbqt/asimp3.Dilberay.Diskografi.Tum.Albumleri.part1.rar.html
http://turbobit.net/1emmpkcmk2lv/asimp3.Dilberay.Diskografi.Tum.Albumleri.part2.rar.html

Uploaded;
http://uploaded.net/file/rxjkw4cr/asimp3.Dilberay.Diskografi.Tum.Albumleri.part1.rar
http://uploaded.net/file/0g3wjxnm/asimp3.Dilberay.Diskografi.Tum.Albumleri.part2.rar

Rapidshare;
https://rapidshare.com/files/2239357845/asimp3.Dilberay.Diskografi.Tum.Albumleri.part1.rar
https://rapidshare.com/files/1704111685/asimp3.Dilberay.Diskografi.Tum.Albumleri.part2.rar

Sanatçı Hakkında;


1 Ocak 1956'da Kahramanmaraş ilin Pazarcık semtinde bir çadırda doğdu. Soyu Halep'ten gelmedir. Kahramanmaraş ilinde ,İlkokul 3. sınıfa kadar okudu. Çok fakir bir aile çocuğu olmasına rağmen, Ailesi ile birlikte Kahramanmaraş' tan Ankara'ya göç etmiş ve oradan da Bolu-Düzce taraflarına yerleşmişlerdi. Düzce'de okula devam edemeyip 13 yaşında babasından yaşlı bir adamla evlendirildi. Evlenmeden önce ise Düzce'de güzel ses aramak için Radyocular gelmişti. O zamanlar sesi çok güzel olduğunu iddia etmek için Radyoya hemen katıldı ve Gönül gel seninle muhabbet edelim türküsünü söyledi. Ve Radyocuların düzenlediği güzel ses yarışmasını Dilber Ay birinci olarak kazandı. İki çocuk annesi olduktan bir müddet sonra evlendiği kişiden ayrıldı. Radyoda meşhurlaştıktan sonra 60 albümü oldu.

http://tr.wikipedia.org/wiki/Dilber_AyAlbüm İçerikleri;

Kod:Dilber Ay ~ Anestezi / Noldu Gardaş / 2011 Antep'ten Öte (Noldu Gardaş) Söz: Yunus Taşkın Müzik: Ahmet Satılmış Ölüm Sana Yakışmıyor Söz & Müzik: İbrahim Dizlek Yardan Hesap Soracağım Söz & Müzik: Besnili Haydar Öztürk Nazo Gelin Söz: Şenol Eşref Müzik: Yıldıray Mülayim Darıldım Sana Söz: Hamza Dekeli Müzik: Murat Kılıç Demedim Mi Söz: Besnili Haydar Öztürk Müzik: Anonim O Ağladı Ben Ağladım Söz & Müzik: Hilmi Şahballı Dilo Dilo Söz & Müzik: M.Şerif Kayran Bağlar Güzeli Söz & Müzik: Anonim Bir Sözün İki Gözün Söz & Müzik: İbrahim Dizlek Ömrümü Yedin Söz: Ahmet Satılmış, M.Ali Sezer Müzik:Ahmet Satılmış -------------------------------------------------------------- Dilberay ~ Be Zalim & İtfaiyeci ~ 2010 Be Zalim Söz: Arzu Bacı Müzik: Kadir Şeker Vay Le Söz: İzzet Arpa Müzik: Tamer Gülcü Duman Sardı Dört Yanımı Söz & Müzik: Dilberay Kız Sosyetemi Oldun Söz & Müzik: Gül Ahmet Yiğit Bu Ayrılık Neyin Nesi Söz & Müzik: Malatyalı İbrahim Elbistan Güzeli Söz & Müzik: Mehmet Özcan Mapushane Söz & Müzik: Enver Yılmaz İtfaiyeci Söz & Müzik: Mahmut Atabay Öğretemedim Söz & Müzik: Ali Kızıltuğ Gülemedim Söz & Müzik: Haydar Öztürk Nazlı Yar Söz: Fikret Dikmen Müzik: Yusuf Gül Rıza Askerden Geldi Söz & Müzik: Zafer Solmaz -------------------------------------------------------------- Dilber Ay - 3 - Türküola\ 53 MB Dilber Ay - Atam tutam seni Dilber Ay - Bahçenize bir taş attım Dilber Ay - Bir o yandan Dilber Ay - Bir tenhada gör beni Dilber Ay - Bu yarayı dosttan aldım Dilber Ay - Dam üstünde un eler Dilber Ay - Düşenin dostu yok imiş Dilber Ay - Gel Bari Bari Dilber Ay - Hey onbeşili Dilber Ay - Kara üzüm habbesi Dilber Ay - Kız meryem Dilber Ay - Mapushanelere güneş doğmuyor Dilber Ay - Mektup selam söyle Dilber Ay - Ne sevdiğin belli DilberAy - 3 Cover -------------------------------------------------------------- Dilber Ay - Alip Basimi Gideyim\ 37 MB Dilber Ay - Alip Basimi Gideyim Dilber Ay - Ben Sana Yandim Gelin Dilber Ay - Esarbini Yan Baglama Dilber Ay - Gelinin Kinasi Dilber Ay - Hüseyin Aga Dilber Ay - Silada Silasiz Dilber Ay - Urfali Zeyno Dilber Ay - Üc Gecedir Yatamadim Dilber Ay - Yalanmi DilberAy - Alip Basimi Gideyim cover -------------------------------------------------------------- Dilber Ay - Barak Kızı\ 38 MB Dilber Ay - Bitsin gayri Dilber Ay - Caney Dilber Ay - Çeke çeke bu dert beni öldürür Dilber Ay - Dilber gelin Dilber Ay - Ey Dilber Dilber Ay - Lal Bey Dilber Ay - Mapushane gurbet ele benzer Dilber Ay - Meyremme Dilber Ay - Meyrik Dilber Ay - Ölesin gelin Dilber Ay - Vay nene -------------------------------------------------------------- Dilber Ay - Barak Muhabbeti 1\ 40 MB Dilber Ay - Ah Neyleyim Dilber Ay - Atimi Bagladim Dilber Ay - Bende Yoruldum Dilber Ay - Besigin Bos Kalsin Dilber Ay - Cek Elini Felek Dilber Ay - Cingirakli Yilan Dilber Ay - Eli Develi Dilber Ay - Elmali Daglar Dilber Ay - Leylam Kalk Gidelim Dilber Ay - Sanki Sam Yelisin -------------------------------------------------------------- Dilber Ay - Barak Muhabbeti 2\ 40 MB Halit .A.Halime.Dilberay - Vurma Zalim Halit .A.Halime.Dilberay - Ağlama Sevdiğim Halit .A.Halime.Dilberay - Bu Dünyanın Gam Yükü Halit .A.Halime.Dilberay - Çayıra Kazan Kurdum Halit .A.Halime.Dilberay - Dedem Ali Halit .A.Halime.Dilberay - Döne Gelin Halit .A.Halime.Dilberay - Sevsmedimki Halit .A.Halime.Dilberay - Yine Gelirim Halit .A.Halime.Dilberay - Zalim Felek -------------------------------------------------------------- Dilber Ay - Belli Belli - Maraşlı Gelin\ 58 MB Dilber Ay - Ahu gözlüm Dilber Ay - Azı kaldı Dilber Ay - Belli Belli Dilber Ay - Benim dönem Dilber Ay - Bu Bahçaya { Hoyrat } Dilber Ay - Çevreşamın Dilber Ay - Ele beni Dilber Ay - Gardaş Dilber Ay - Gül Tükendi Dilber Ay - Kurtulam gitsin Dilber Ay - Maraşlı gelin Dilber Ay - Memed'e yazık Dilber Ay - Tık dedi Dilber Ay - Yetmeyesice -------------------------------------------------------------- Dilber Ay - Bırak Onada Dokunma\ 40 MB Dilber Ay - Bırak onada dokunma Dilber Ay - Git başıma belamısın Dilber Ay - Gurbetçiler Dilber Ay - Hastayam Yokuş Çıkamam Dilber Ay - Kader benim yollarımı bağlama Dilber Ay - Nazlı Dilberim Dilber Ay - Verin benim sevdiğimi Dilber Ay - Yol ver dağlar Dilber Ay - Zalim zalim -------------------------------------------------------------- Dilber Ay - Bırakmadı Sevdan Beni\ 37 MB Dilber Ay - Aman mezarımı Dilber Ay - Bana düştü Dilber Ay - Ben bende değilem Dilber Ay - Bırakmadı sevdan beni Dilber Ay - Havar aman Dilber Ay - Maral maral Dilber Ay - Neyleye Dilber Ay - Türküyüm Türkü Dilber Ay - Yabancı Dilber Ay - Yar diye -------------------------------------------------------------- Dilber Ay - Daglar Oy\ 40 MB Dilber Ay - Ag Gelin Dilber Ay - Agarma Saclarim Dilber Ay - Anlamadim Tanrim Dilber Ay - Cemalim Dilber Ay - Daglar Oy Dilber Ay - Dilberim Dilber Ay - Eyvah Dilber Ay - Kizilirmak Dilber Ay - Seni Sevdim Dilber Ay - Yozgat Sürmelisi Dilber Ay - Yürüyorum DilberAy - Daglar Oy cover -------------------------------------------------------------- Dilber Ay - Efkarlıyım\ 52 MB Dilber Ay - Ahu gözlüm Dilber Ay - Belli Belli Dilber Ay - Benim dönem Dilber Ay - Cevresanim Dilber Ay - Efkarliyam Dilber Ay - Ele Beni Dilber Ay - Gardas Dilber Ay - Gözümde Yas Dilber Ay - Kurtulam Gitsin Dilber Ay - Marasli Gelin Dilber Ay - Tik Dedi Dilber Ay - Vurma Gardas Dilber Ay - Yetmiyesice -------------------------------------------------------------- Dilber Ay - Ellerin Olmus 2008\ 54 MB Dilber Ay - Beymail Dilber Ay - Ellerin Olmuş Dilber Ay - Ey Sevdiğim Dilber Ay - Fukara Dilber Ay - Gelin Dilber Ay - Gitme Dilber Ay - İnsan Gelmez Mi Dilber Ay - Köylü Güzelim Dilber Ay - Moda Dilber Ay - Oldumu Yah Dilber Ay - Pazarcık Yazısı Dilber Ay - Sürünesin Dilber Ay - Zorundamıyım -------------------------------------------------------------- Dilber Ay - Haci Aga Sari Sabahlik 2007\ 56 MB Dilber Ay - Atımı Bağladım Dilber Ay - Bağrımda Bir Ateş Yani Dilber Ay - Bileydim Dilber Ay - Delalım Dilber Ay - Etek Sarı Dilber Ay - Hacı Ağa (Sarı Sabahlık) Dilber Ay - Hasretim Yavruma Dilber Ay - Hata Benim Dilber Ay - Meyrik Dilber Ay - Öldüm Öldüm Dilber Ay - Topal Abdo -------------------------------------------------------------- Dilber Ay - Hasrete Koştuk 2006\ 57 MB Dilber Ay - Aralarda Dilber Ay - Beni De Düsün Dilber Ay - Dokunma Dilber Ay - Felek Gibisin Dilber Ay - Gelmezsen Gelme Dilber Ay - Gurbetten Gurbete Hasrete Kostuk Dilber Ay - Kader Dilber Ay - Küskünüm Dilber Ay - Mamko Dilber Ay - Ölesin Gelin Dilber Ay - Ruhumda Bir Sikinti Var Dilber Ay - Saclarindan Bir Tel Yolla Dilber Ay - Tasa Dönderdin Dilber Ay - Vaktimiydi -------------------------------------------------------------- Dilber Ay - Kandırma Beni\ 42 MB Dilber Ay - Aman hasta düştüm Dilber Ay - Dağlar Üşümüz Dilber Ay - Davul zurna 1 Dilber Ay - Davul zurna 2 Dilber Ay - Deleyle Dilber Ay - Dut ağacı { Enstrumantel } Dilber Ay - Gadanı alayım Dilber Ay - Merik Dilber Ay - Neleyle { U.H } Dilber Ay - Zeynebim -------------------------------------------------------------- Dilber Ay - Kışı Bitmez Dağlarımın\ 37 MB Dilber Ay - Ben aliyim Dilber Ay - Bey mail Dilber Ay - Bizi bizden ayırdılar Dilber Ay - Hancı Dilber Ay - Kışı bitmez dağlarımın Dilber Ay - Kız ben seni vurmazmıyam Dilber Ay - Leylası var Dilber Ay - Öl deseydin ölmezmiydim Dilber Ay - Ölek gardaş Dilber Ay - Yaban eller -------------------------------------------------------------- Dilber Ay - Merik\ 21 MB Dilber Ay - Aman hasta düştüm Dilber Ay - Kadifenin kesesi Dilber Ay - Kandırma beni Dilber Ay - Merik Dilber Ay - Tombul -------------------------------------------------------------- Dilber Ay - Meyrik\ 64 MB Dilber Ay - Baglandi Yollarim Dilber Ay - Bahcelerde Mor Meni Dilber Ay - Bilal Bey Dilber Ay - Bu Yil Benim Yesil Bagim Kurudu Dilber Ay - Bülbül Havalanmis Dilber Ay - Dilber Dilber Ay - Fadile Dilber Ay - Gam Gasevet Keder Dilber Ay - Igne Attim Tarlaya Dilber Ay - Kagidim Yok Yazam Dilber Ay - Kahveyi Kaynatirlar Dilber Ay - Kasin Kara Gözün Kara Dilber Ay - Meyrik Dilber Ay - Nazey Dilber Ay - Toycular DilberAy - Meyrik Cover -------------------------------------------------------------- Dilber Ay - Oturdum Mezar taşına\ 53 MB Dilber Ay - Bahçe duvarından aştım Dilber Ay - Çiçekten harman olmaz Dilber Ay - Eledim eledim Dilber Ay - Elmalı dağlar Dilber Ay - Enstrumantal Dilber Ay - Garip Dilber Ay - Hasan ağam Dilber Ay - Hazin hazin ağlar gönül Dilber Ay - Hele nenni Dilber Ay - Neler ettin Dilber Ay - Oturdum mezar taşına Dilber Ay - Yolmuz gurbete düştü Dilber Ay - Zeyno -------------------------------------------------------------- Dilber Ay - Ölesin Gelin\ 42 MB Dilber Ay - Adana çiftetellisi Dilber Ay - benim döndüm gelin olmuş Dilber Ay - Beydağın başındayım Dilber Ay - Eyvallah şahım Dilber Ay - Garip yavrum Dilber Ay - Gül gibi Dilber Ay - Kalktı kızmet Dilber Ay - Merik { Solu Konuk Sanatçı } Dilber Ay - Mihriban by SevdaTreni Dilber Ay - Niye gelmedin Dilber Ay - Ölesin gelin { Barak } Dilber Ay - Tombul tombul -------------------------------------------------------------- Dilber Ay - Postacı Emmi\ 39 MB Dilber Ay - Aldın aklımı Dilber Ay - Bağın başında Dilber Ay - Eğer beni arıyorsan Dilber Ay - Hacı bektaş Dilber Ay - Hapishaneler Dilber Ay - leylam Dilber Ay - Okşa beni Dilber Ay - Postacı emmi Dilber Ay - Şaşkın gönlüm Dilber Ay - Şu yüce dağları { U.H } Dilber Ay - Vay vay dünya -------------------------------------------------------------- Dilber Ay - Sürdüler Beni\ 45 MB Dilber Ay - Açmayın Pencereyi Dilber Ay - Daglara Düsünce Ayaz Dilber Ay - Deli Fırat Dilber Ay - Hele Nenni Dilber Ay - Kader Beni Benden Aldı Dilber Ay - Öksüz Oğlan Dilber Ay - Pirimi Ararım Dilber Ay - Sen Taşmısın Demirmisin Dilber Ay - Sürdüler Beni Dilber Ay - Var Git Dilber Ay - Yollara düştüm DilberAy - Sürdüler Beni Cover -------------------------------------------------------------- Dilber Ay - Yandim Eyvah\ 37 MB Dilber Ay - Bagisla Sevdigim Dilber Ay - Dokunma Dilber Ay - Hastayim Yokus Cikamam Dilber Ay - Kardeslik Türküsü Dilber Ay - Meyrik Dilber Ay - Vay Deli Gönül Dilber Ay - Vay Vay Dünya Dilber Ay - Yabanci Dilber Ay - Yandim Eyvah DilberAy - Yandim Eyvah Cover -------------------------------------------------------------- Dilber Ay İle Davul ve Zurnalı Oturak Havaları\ 43 MB Dilber Ay - Adana Ciftetellisi ( Enst. ) Dilber Ay - Bagdigin Basi Dilber Ay - Benim Dondum Dilber Ay - Eyvallah Sahim ( Enst. ) Dilber Ay - Garip Yavrum Dumana Dilber Ay - Gul Gibi ( Enst. ) Dilber Ay - Kalkti Kismet ( Yilmaz Alper ) Dilber Ay - Meyrik ( Yilmaz Alper ) Dilber Ay - Mihriban ( Enst. ) Dilber Ay - Olesen Gelin Dilber Ay - Saza Niye Gelmedin ( Enst. ) Dilber Ay - Tombul Oyunu ( Enst. ) DilberAy İle Davul ve Zurnalı Oturak Havaları Cover

0 yorum:

Yorum Gönder