Pages

Kategoriler

28 Ocak 2013 Pazartesi

Zafer Peker Diskografi Tüm Albümleri Full İndir








Zafer Peker Diskografi ~ Tüm Albümleri



Albüm Listesi;
[1993] Zafer Peker ~ Sensiz Olmaz
[1994] Zafer Peker ~ Kafayı Taktım Sana
[1996] Zafer Peker ~ Dayanmıyor Yüreğim
[1999] Zafer Peker ~ Aşkımız Var Gibi
[2001] Zafer Peker ~ Aşkı Şikayet
[2005] Zafer Peker ~ Evlenirim Ben Onunla
...

Turbobit;
http://turbobit.net/o3qkivx7cnrq/asimp3.Zafer.Peker.Diskografi.Tum.Albumleri.rar.html

Uploaded;
http://uploaded.net/file/05onqtwe/asimp3.Zafer.Peker.Diskografi.Tum.Albumleri.rar

Rapidshare;
https://rapidshare.com/files/2316252240/asimp3.Zafer.Peker.Diskografi.Tum.Albumleri.rar
Sanatçı Hakkında;


Zafer Peker ilk albümü Sensiz Olmaz 'ı 1992 yılı Temmuz ayında çıkardı. Albümde yer alan Diyemedim adlı parçası müzik severler tarafından büyük beğeni gördü ve albüm 1993 yılının yaz aylarında yeniden gündeme geldi. Best FM tarafından yılın en iyi slow şarkısı seçildi. Zafer Peker, 1994 yılında Kafayı Taktım Sana adlı albümünü çıkardı, bu albümden Sensiz Sabah Olmuyor şarkısı öne çıktı.
1996 yılında Dayanmıyor Yüreğim adlı albümü piyasaya çıktı; bu albümde Veresiye Olmaz en hareketli şarkısıydı. Albümlerinde kendi şarkılarına da yer vermeye başladı. 1998 yılında çıkan Aşkımız Var Gibi albümünde, hem albüme adını veren Aşkımız Var Gibi hem de Anlamazsın adlı şarkısı beğenilen şarkılar arasındaydı.

http://tr.wikipedia.org/wiki/Zafer_PekerAlbüm İçerikleri;


Kod:Zafer Peker - Aşkımız Var Gibi Zafer Peker - Anlamazsın Zafer Peker - Aşkımız var gibi Zafer Peker - Ben sana özelim Zafer Peker - Biri var Zafer Peker - Diyemedim Zafer Peker - Geceler sensiz Zafer Peker - Hor görme garibi Zafer Peker - Kalbim hep sende Zafer Peker - Kendi düşen ağlamaz Zafer Peker - Yalanmıydı ------------------------------------------ Zafer Peker - Dayanmıyor Yüreğim Zafer Peker - Arasana yar Zafer Peker - Boşuna yalvartma Zafer Peker - Dayanmıyor yüreğim Zafer Peker - Gül kokulu yarimdin Zafer Peker - Güllerim solmadan Zafer Peker - Hasret Zafer Peker - Kavgam seninle değil Zafer Peker - Nedense anlatamadım Zafer Peker - Sevsende sevmesende Zafer Peker - Sonunu soramadım Zafer Peker - Söyleme Zafer Peker - Veresiye olmaz ------------------------------------------ Zafer Peker - Evlenirim Ben Onunla 2005 Zafer Peker - Aman Doktor Zafer Peker - Bir Sen Anlamadin Zafer Peker - Dudagimdan Gulleri Caldin Zafer Peker - Evlenirim Ben Onunla (Remix) Zafer Peker - Evlenirim Ben Onunla Zafer Peker - Gec Bunlari (Kulah) Zafer Peker - Hangimiz Gunahsiz Zafer Peker - Hani SevdaTreni Zafer Peker - Hata Bu Degil Zafer Peker - Her Bahar Da Zafer Peker - Ihanet Zafer Peker - Kalbim Yanar Zafer Peker - Seni Gordum ------------------------------------------ Zafer Peker - Aşkı Şikayet Zafer Peker - Aşkı şikayet Zafer Peker - Aşkın bedeli Zafer Peker - Ay süzülür Zafer Peker - Belki anlarsın Zafer Peker - Gidemezdin Zafer Peker - Giderim Zafer Peker - Hayat bu Zafer Peker - Hep alaturka Zafer Peker - Karar verdim Zafer Peker - Yalan aşk ------------------------------------------ Zafer Peker - Kafayı Taktım Sana Zafer Peker - Al papuçlarını Zafer Peker - Belli olmaz Zafer Peker - Dönemem Zafer Peker - Kafayı taktım sana Zafer Peker - Kolaymı ayrılık Zafer Peker - Korkutamaz beni Zafer Peker - Sensiz sabah olmuyor Zafer Peker - Ya seninle yada sensiz Zafer Peker - Yanlızım Zafer Peker - Yar aman ------------------------------------------ Zafer Peker - Sensiz Olmaz Zafer Peker - Ah kahrolası Zafer Peker - Buzdan saatler Zafer Peker - Diyemedim Zafer Peker - Enstrümental Zafer Peker - Fabrika kızı Zafer Peker - Hadi bana eyvallah Zafer Peker - Marmara Zafer Peker - Potpori ( bu gala - nazlı yarim ) Zafer Peker - Sensiz olmaz Zafer Peker - Sevdim ağladım Zafer Peker - Sor beni

0 yorum:

Yorum Gönder