Pages

Kategoriler

28 Ocak 2013 Pazartesi

Ferhat Göçer Diskografi Tüm Albümleri Full İndir

Ferhat Göçer Diskografi ~ Tüm Full Albümleri


Cover Orjinal Boyutları; http://i.imgur.com/8cJcC.jpg

.. Albüm Listesi ..
[2005] Ferhat Gocer ~ Ferhat Gocer
[2006] Ferhat Göçer ~ Yolun Açık Olsun
[2008] Ferhat Göcer ~ Çok Sevdim Ikimizi
[2008] Ferhat Goçer ~ Çok Sevdim Ikimizi - Remixes
[2009} Ferhat Göçer ~ Götür Beni Gittiğin Yere & Çok Sevdim İkimizi
[2010] Ferhat Göçer ~ Biz Aşkımıza Bakalım [320 Kbps]
[2011] Ferhat Göçer ~ Seni Sevmeye Aşığım (320Kbbs)
..

Ferhat Göçer Diskografi ~ Tüm Full Albümleri tek link indirme alternatifleri;

..:: Turbobit ::..
http://turbobit.net/p6b4nba8zjsb/asimp3.Ferhat.Gocer.Diskografi.Tum.Albumleri.rar.html

..:: Ul.to (Uploaded.to) ::..
http://ul.to/w4yntkq5/asimp3.Ferhat.Gocer.Diskografi.Tum.Albumleri.rar
Sanatçı Hakkında;


İstanbul Üniversitesi Tıp Fakültesi ve Devlet Konservatuarı Şan Bölümü mezunu Ferhat Göçer; iki yıl sözleşmeli olarak çalıştığı Devlet Opera ve Balesi’nden, doktor olarak tayininin çıktığı Şanlıurfa’da, mecburi hizmetini yerine getirmek üzere ayrılır.
İstanbul’a döndüğünde Haydarpaşa Numune Hastanesi’nde Genel Cerrah olarak göreve başlayan Göçer, kendine müzikte yeni bir hedef belirlemiştir: Türk Müziğini aldığı klasik eğitim ile birleştirip, dünyaya tanıtmak. Bu hedefi doğrultusunda çalışmalarına ve Genel Cerrahlığa bugün de devam etmektedir.
Ferhat Göçer, Dünya Opera repertuarından günümüz şarkılarına, Napolitanlardan Şansonlara, Rembetikolara; Türk Sanat Müziği’nin seçkin eserlerinden, Halk Müziğimizin örneklerine, Hafif Batı Müziği’nin nostaljik parçalarından günümüz müziğine kadar farklı müzik türlerini seyircisiyle buluşturmaktadır.
Ferhat Göçer’in kurduğu ve Türkiye’nin tek şahsa özel senfoni orkestrası olan Metropol Senfoni Orkestrası ile konserler veren sanatçının ilk albümü 2005 yılının Eylül ayında yayınlandı. 2007 senesinde İkinci albümü olan 'Yolun Açık Olsun ' ile ödül kazandı.
Ferhat Göçer, ‘ Anadolu Aryaları ’ adlı projesi ile İstanbul'dan, Diyarbakır'a, Gaziantep’ten İzmir’e uzanan konserler gerçekleştirdi. Türk Müziğinin dünyaya açılmasında öncü role sahip olmak isteyen Ferhat Göçer; Gino Castelli, Alessandro Safina, Al Bano, Patrizio Buene , Emma Shaplin ve Michael Bolton ile verdiği konserler ile farklı ülkelerin müziklerine uzanan köprüler kurdu. Ferhat Göçer, son zamanlarında çıkardığı albümlerindeki şarkılarla birçok televizyon kanalında ve internet sitesinde listelerde 1. sırayı zorlamıştır.
..devamı
Albüm İçerikleri;


Kod:Ferhat Göçer ~ Seni Sevmeye Aşığım / 2011 Unutmuş Çoktan Söz & Müzik: Gözde Ançel Mehtabın Rengi Söz: M. Ercan Kutlu, Reşit Gözdamla Müzik: Reşit Gözdamla Yanına Kalmaz Söz & Müzik: Eyüp Mercimek Affetmedim Seni Söz & Müzik: Ümit Sayın Esirinim Söz: Bülent Ay Müzik: Reşit Gözdamla Sevmeye Aşığım Söz & Müzik: Recep Ersel Serdarlı Oya Gibi Söz & Müzik: S. Kubilay Aydoğmuş Getir Bana Dertlerini Söz & Müzik: Firdevs Altındaş Ayrılsak Ölürüz Biz Söz & Müzik: Taner Kaya Bundan Sonra Söz & Müzik: Ayhan Kılıç ----------------------------------------------- Ferhat Göçer - Biz Aşkımıza Bakalım (2010) Ferhat Göçer - Ah Yıllar Ferhat Göçer - Bunları Boşver Ferhat Göçer - Üzüm Ferhat Göçer - Vefası Eksik Yarim Ferhat Göçer - Yanındayım Ferhat Göçer - Kızım Ferhat Göçer - Biz Bu Değiliz Ferhat Göçer - Zifiri Ferhat Göçer - Kalp Kırılsa Da Sever Ferhat Göçer - Bırak Konuşsunlar Ferhat Göçer - Senede Bir Gün ----------------------------------------------- Ferhat Göçer - Götür Beni Gittiğin Yere & Çok Sevdim İkimizi 2009 Fehat Cd1 Ferhat Göçer - Götür Beni Gittiğin Yere Ferhat Göçer Götür Beni Gittiğin Yere & Çok Sevdim Ikimizi ( 2 CD )2009 Ferhat Göçer - Götür Beni Gittiğin Yere Ferhat Göçer - Aklim_Sende_Kalir Ferhat Göçer - Aldirma_Gonul Ferhat Göçer - Bir_Dua_Gibi Ferhat Göçer - Biri_Bana_Gelsin Ferhat Göçer - Bizim_Sarkimiz Ferhat Göçer - Doymadim_Sana_Emel_Sayin_la_Duet Ferhat Göçer - Gul_Ki Ferhat Göçer - Kabul Ferhat Göçer - Sen_Soyle_Hayat Ferhat Göçer - Son_Askim Ferhat Göçer - Takvim Ferhat Göçer - Yol_Bitti_Coktan ----------------------------------------------- Ferhat Göcer - Çok Sevdim ikimizi 2008 - Remixes Ferhat Göçer - Biri Bana Gelsin (Erhan Bayran Mix) Ferhat Göçer - Dokunma Bana (Sinan Akçıl Mix) Ferhat Göçer - Gidemem (Hsyn Krdy Mix) Ferhat Göçer - Yalan (Hsyn Krdy Mix / Feat - Funky C) Ferhat Göçer - İnleyen Nağmeler (Hsyn Krdy Mix) Ferhat Göçer - Rakkas (Hacı Mustafa Ceceli Mix / Feat - Sultana) Ferhat Göçer - Mihriban (Hsyn Krdy Mix) Ferhat Göçer - Aldırma Gönül (Ozan Doğulu Mix) Ferhat Göçer - Kalp Kalbe Karşı (Ozan Doğulu Mix / Feat. Aslı Güngör) Ferhat Göçer - İnleyen Nağmeler (Lounge Hsyn Krdy Mix) Ferhat Göçer - Rakkas (Ozan Doğulu Mix ) Ferhat Göçer - Kalp Kalbe Karşı (Sinan Akçıl Mix / Feat. Aslı Güngör) Ferhat Göçer - Biri Bana Gelsin (Hsyn Krdy Mix) ----------------------------------------------- Ferhat Göcer - Çok Sevdim ikimizi (2008) Ferhat Göçer - Yol Bitti Çoktan Ferhat Göçer - Bizim Şarkımız Ferhat Göçer - Biri Bana Gelsin Ferhat Göçer - Aklım Sende Kalır Ferhat Göçer - Bir Dua Gibi Ferhat Göçer - Gül Ki Ferhat Göçer - Sen Söyle Hayat Ferhat Göçer - Kabul Ferhat Göçer - Son Aşkım Ferhat Göçer - Takvim Ferhat Göçer - Doymadım Sana ( Emel Sayın'la Düet ) Ferhat Göçer - Aldırma Gönül ----------------------------------------------- Ferhat Gocer - Yolun Acik Olsun 2006 Ferhat Göçer - Izmir Yaniyor Ferhat Göçer - Cennet Ferhat Göçer - Hancer Ferhat Göçer - Yolun Acik Olsun Ferhat Göçer - Yeditepe Ferhat Göçer - Vur Kadehi Ferhat Göçer - Yanginim Buyuk Ferhat Göçer - Isyan Ferhat Göçer - Kadikoy Ferhat Göçer - Sevincim Ol Ferhat Göçer - Gidemem Ferhat Göçer - Yalan ----------------------------------------------- Ferhat Göçer - Ferhat Göçer 2005 Ferhat Göçer - Dön Diyemedim Ferhat Göçer - Aman Ferhat Göçer - Aşkların En Güzeli Ferhat Göçer - Dola Dola Ferhat Göçer - Tamah Ferhat Göçer - Sevgisiz Olmaz Ferhat Göçer - Yastayım Ferhat Göçer - Çok Yorgunum Kaptan Ferhat Göçer - Dök Zülküfünü Ferhat Göçer - Caruso Ferhat Göçer - Yemen Türküsü Ferhat Göçer - Dola Dola (Ozan Doğulu Remix)

0 yorum:

Yorum Gönder