Pages

Kategoriler

28 Ocak 2013 Pazartesi

Arif Sağ Diskografi Tüm Albümleri Full İndir

Arif Sağ Diskografi ~ Tüm Full Albümleri



Albüm Listesi;
Arif Sağ - Arif'in Hayatı
Arif Sağ - Kötü Kader
Arif Sağ - Kötü Kader & Ben Ne Biçim Serseriyim Plak
Arif Sağ - Sizlerle
[1966] Arif Sağ - Hak Değil midir
[1981] Arif Sağ ~ Başına Döndüğüm
[1981] Arif Sağ ~ Gurbeti Ben mi Yarattım
[1983 - 1989] Muhabbet Türküleri [1-2-3-4-5]
[1983] Arif Sağ ~ İnsan Olmaya Geldim
[1986] Arif Sağ ~ Bebek
[1988] Arif Sağ ~ Halay
[1989] Arif Sağ ~ Duygular Dönüştü Söze
[1990] Arif Sağ ~ Bağlama Resitalleri 1
[1990] Arif Sağ ~ Biz İnsanlar & Kerbela
[1990] Arif Sağ ~ Türküler Yalan Söylemez
[1991] Arif Sağ ~ Ben Çaldım Siz Söyleyin
[1993] Arif Sağ ~ Direniş
[1995] Arif Sağ ~ Umut
[1996] Arif Sağ & Belkız Akkale ~ Seher Yıldızı
[1998] Arif Sağ ~ Trio (Concerto For Bağlama)
[2002] Arif Sağ ~ Dost Yarası
[2005] Arif Sağ ~ Davullar Çalınırken (Rhythm Of Anatolia)
[2005] Arif Sağ ~ Yedikule Konseri
[2006] Arif Sağ ~ Anadolu Döktürmeleri
[2007] Arif Sağ ~ Ezo Gelin Dizi Muzikleri
...

Turbobit;
http://turbobit.net/cgs7y0hwo419/asimp3.Arif.Sag.Diskografi.Tum.Full.Albumleri.part1.rar.html
http://turbobit.net/voqsa2luvhh4/asimp3.Arif.Sag.Diskografi.Tum.Full.Albumleri.part2.rar.html
http://turbobit.net/ormowuitmqpc/asimp3.Arif.Sag.Diskografi.Tum.Full.Albumleri.part3.rar.html

Uploaded;
http://uploaded.net/file/b6ikdkej/asimp3.Arif.Sag.Diskografi.Tum.Full.Albumleri.part1.rar
http://uploaded.net/file/okvp49ay/asimp3.Arif.Sag.Diskografi.Tum.Full.Albumleri.part2.rar
http://uploaded.net/file/nguuobxf/asimp3.Arif.Sag.Diskografi.Tum.Full.Albumleri.part3.rar

Rapidshare;
https://rapidshare.com/files/1391063237/asimp3.Arif.Sag.Diskografi.Tum.Full.Albumleri.part1.rar
https://rapidshare.com/files/2241146250/asimp3.Arif.Sag.Diskografi.Tum.Full.Albumleri.part2.rar
https://rapidshare.com/files/1086206922/asimp3.Arif.Sag.Diskografi.Tum.Full.Albumleri.part3.rar
Sanatçı Hakkında;


1945 yılında Erzurum'un Aşkale ilçesi Dallı köyünde dünyaya geldi. Küçük yaşlarından itibaren saz çalmaya başlayan Arif Sağ, İstanbul'a geldi ve Aksaray Musiki Cemiyeti'nde Nida Tüfekçi'nin öğrencisi oldu. Müzikal altyapısını kısa zamanda oluşturmayı başardı. 1960 ve 70'li yıllar Arif Sağ için müzikte arayış yılları oldu. Arif Sağ, bu dönemin toplumsal hareketlerinin müzikle bağdaşan yanlarından çok, piyasadaki ve resmi kurumlardaki müzik uygulamalarına ağırlık verdi. 60'lı yılların sonunda TRT İstanbul Radyosu'na bağlama sanatçısı olarak başladığı yıllarda piyasadaki faaliyetlerine de devam etti.
Çeşitli sanatçılara bağlamasıyla eşlik etmesinin yanında, yine bu dönemde bestelerini de pek çok sanatçıya okuttu. Bununla birlikte kendi çalıp okuduğu plakları da vardır. Yapılan müzik bugünkü terminolojiyle bir tür arabesk-fantazi benzeridir. Bestelerinde ise yerel motifleri (yer yer pasajları) çok sık kullandı. Bu da onun halk müziğinden kopamadığı gerçeğinin bir başka göstergesidir.

http://tr.wikipedia.org/wiki/Arif_Sağ
Albüm İçerikleri;


Kod:Arif Sağ - Anadolu Döktürmeleri Arif Sağ - Alim Gitme Pazara Arif Sağ - Anamur Yolları Arif Sağ - Ankara Divan Ayağı Arif Sağ - Azeri Oyun Havası Arif Sağ - Badı Sabah Arif Sağ - Fidayda Arif Sağ - İrfani (Silifke) Arif Sağ - Konyalı Arif Sağ - Menekşe Koymuşlar Gülün Adını Arif Sağ - Misket Arif Sağ - Pancar Pezik Değil mi Arif Sağ - Su Gelir Güldür Güldür Arif Sağ - Su Sızıyor Kaşların Arasından Arif Sağ - Topal Oyun Havası Arif Sağ - Yandım Şeker Arif Sağ - Yaylanın Çimenine ----------------------------------------------------------- Arif Sağ - Arif'in Hayatı Arif Sag - Arif Sag Baglamasini Konusturu Arif Sag - Azeri Oyun Havasi Arif Sag - Baglama Taksimi Arif Sag - Bir Gül Icin Bülbül Giymis Kar Arif Sag - Cemile Kutgün [Baglama] Arif Sag - Cemile Kutgün [O Köy Bizim Köy Arif Sag - Cemile Kutgün,Ün Arif,I Taniti Arif Sag - Daglar Seni Delik Delik Deleri Arif Sag - Dam Üstünde Uzun Uzun Bacalar Arif Sag - Dersini Almis Ediyor Ezber Arif Sag - Eridi Kalmadi Daglarin Kari Arif Sag - Haydar Haydar Arif Sag - Medet Ya Muhammet Arif Sag - Su Daglarin Yüksegine Erseler Arif Sag - Turnalar O Dostu Görmediniz Mi Arif Sag - Yüce Dag Basina Kar Yagmis ----------------------------------------------------------- Arif Sağ - Bağlama Resitalleri 1 Arif Sağ - Arzu kamber Arif Sağ - Avşar bozlağı Arif Sağ - Ceviz arasında Arif Sağ - Cezayir Arif Sağ - Duazı İmam Arif Sağ - Gurbet Arif Sağ - Mengi Arif Sağ - Serenler ----------------------------------------------------------- Arif Sağ - Bağlama Resitalleri 2 Arif Sağ - Track01 Arif Sağ - Track02 Arif Sağ - Track03 Arif Sağ - Track04 Arif Sağ - Track05 Arif Sağ - Track06 Arif Sağ - Track07 Arif Sağ - Track08 Arif Sağ - Track09 ----------------------------------------------------------- Arif Sağ - Başına Döndüğüm Arif Sağ - Arpa Çayı Arif Sağ - Bahçeye Bağa Girmişem Arif Sağ - Başına Döndüğüm Arif Sağ - Bu Kadar Cevretme Arif Sağ - Bu Yıl Dağların Karı Erimez Arif Sağ - Emmi Kızı Arif Sağ - Ey Erenler Arif Sağ - Gökyüzünde Bölük Bölük Arif Sağ - Güzel Seni Gözlerin İçin Severim Arif Sağ - İşte Gidiyorum Arif Sağ - Karam Arif Sağ - Sıra Sıra Gelen Arif Sağ - Şu Yüce Dağların Karı Eridi ----------------------------------------------------------- Arif Sağ - Bebek Arif Sağ - Bebek Arif Sağ - Bir Dost Arif Sağ - Derdi Güzel (U.H.) Arif Sağ - Dosttan Haber Geldi Arif Sağ - Evlerinin Önü (U.H.) Arif Sağ - Ezel Bahar Olmayınca Arif Sağ - Gitme Turnam Arif Sağ - Gurbeti Ben mi Yarattım Arif Sağ - İşte Geldim Arif Sağ - Sunam (U.H.) Arif Sağ - Yara Bende ----------------------------------------------------------- Arif Sağ & Belkız Akkale - Seher Yıldızı Arif Sağ - Belkız Akkale - Dostlarım Arif Sağ - Belkız Akkale - Dostun dergahı Arif Sağ - Belkız Akkale - Kırklar kapısı Arif Sağ - Belkız Akkale - Mektup Arif Sağ - Belkız Akkale - Sarı gelin Arif Sağ - Belkız Akkale - Seher yıldızı Arif Sağ - Belkız Akkale - Sevgi mengisi Arif Sağ - Belkız Akkale - Şu dağlar Arif Sağ - Belkız Akkale - Yar delisiyim Arif Sağ - Belkız Akkale - Yavaşca Arif Sağ - Belkız Akkale - Yeşil ördek ----------------------------------------------------------- Arif Sağ - Ben Çaldım Siz Söyleyin Arif Sağ - Allı Turnam Arif Sağ - Burası Muştur Arif Sağ - Çökertme Arif Sağ - Dersim Dört Dağ İçinde Arif Sağ - Dramanın İçinde Arif Sağ - Hudey Hudey Arif Sağ - Kalbimin (Azeri) Arif Sağ - Kaşların İnce Mince Arif Sağ - Maçka Yolları Arif Sağ - Mavilim Mavişelim Arif Sağ - Pınara Varmadın mı Arif Sağ - Portakalım Tekerlendi Arif Sağ - Su Sızıyor Arif Sağ - Terekeme ----------------------------------------------------------- Arif Sağ - Biz İnsanlar & Kerbela Arif Sağ - Ay Dağlar Arif Sağ - Badı Sabah Arif Sağ - Biz İnsanlar (Halk Marşı) Arif Sağ - Bu Derdin Hangisine Yanayım (UH) Arif Sağ - Duaz-ı İmam Arif Sağ - Eşşeği Saldım Çayıra Arif Sağ - Gül Yüzlü Sevgilim Arif Sağ - İnsan Olan Nura Çevrilir (Pir Sultan) Arif Sağ - Kerbela Arif Sağ - Kurşun Türküye Neyler Arif Sağ - Nedir Bu Telaşın Arif Sağ - O Yar Gelir Arif Sağ - Söz Etme Gönül Arif Sağ - Yar Seninle ----------------------------------------------------------- Arif Sağ - Davullar Çalınırken (Rhythm Of Anatolia) Arif Sağ - A Gızım Arif Sağ - Adanalı (Bahça Duvarını Aştım) Arif Sağ - Azeri Potbori Arif Sağ - Çiftetelli Arif Sağ - Çorum Halayı Arif Sağ - Dimme (Ardahan'ın Yollarında) Arif Sağ - Dokuzsekiz Arif Sağ - Elazığ Dik Halayı (Karaçor) Arif Sağ - Erzincan Düz Halayı Arif Sağ - Halay Arif Sağ - Horon Arif Sağ - Koca Arap Zeybeği Arif Sağ - Osman Ağa Arif Sağ - Portakalım Tekerlendi ----------------------------------------------------------- Arif Sağ - Direniş Arif Sağ - Altım Üstüm Kaç Kuruşluk Arif Sağ - Bir Güzelin Aşığıyım Arif Sağ - Cemile Kutgün'ün Arif Sağ'ı Tanıtması Arif Sağ - Deli Gönül Arif Sağ - Dersim Arif Sağ - Direniş Arif Sağ - Gelin Canlar Bir Olalım Arif Sağ - Odam Kireçtir Benim Arif Sağ - Urfa Semahı Arif Sağ - Üç Kız Bir Ana Arif Sağ - Yaralı Ördek ----------------------------------------------------------- Arif Sağ - Dost Yarası Arif Sağ - Açış Arif Sağ - Bu Yola Talip Ol Arif Sağ - Dost Yarası Arif Sağ - Erisin Dağların Karı Arif Sağ - Feridem Arif Sağ - Gül Yüzlü Sevdiğim Arif Sağ - Güzeller Bezenmiş Arif Sağ - Hop Çerkez Arif Sağ - Nurhak Semahı Arif Sağ - O Kaş O Göz Arif Sağ - Pencereden Daş Gelir Arif Sağ - Serçeşme Arif Sağ - Söğüdün Erenleri Arif Sağ - Sümmani ----------------------------------------------------------- Arif Sağ - Duygular Dönüştü Söze Arif Sağ - Ali Dost Arif Sağ - Altım Üstüm Arif Sağ - Asker Ağam (U.H) Arif Sağ - Bugün Bize Pir Geldi (2) Arif Sağ - Bülbül Havalanmış Arif Sağ - Çıktım Yücesine Arif Sağ - Dolap Arif Sağ - Duygular Dönüştü Söze Arif Sağ - Erzurum'da Bir Kuş Var Arif Sağ - Gönülden Bir Kelam Arif Sağ - Güle Reyhan Ekerim Arif Sağ - Güzel Seni Çok Özledim Arif Sağ - Halay Arif Sağ - Medet Pirim Arif Sağ - Memleketten Haber Bekleyenim Var Arif Sağ - Nazar Kıl Arif Sağ - Uca Dağlar Arif Sağ - Ürgüp ----------------------------------------------------------- Arif Sağ - Ezo Gelin (Dizi Müziği) Arif Sağ - Bağlama (Açılış) Arif Sağ - Bağlama (Açılış)- Arif Sağ - Dağlar Yüce Dağlar Arif Sağ - Ezo Gelin (U.H) Arif Sağ - Ezo Gelin jenerik Arif Sağ - Ezo Gelin Hele Meryem (Enstrümantal) Kaval (Açılış) Koro - Bahçalarda Zerdali Koro - Bahçerlerde Mor Meni Nilüfer Sarıtaş - Ah Beni Beni Oğuzlu (Enstrümantal) Pınar Sağ - Yar Niye Niye Sahra (Enstrümantal) Tolga Sağ - Di Gel Ağam ----------------------------------------------------------- Arif Sağ - Golden Bağlama Arif Sağ - Aguş Arif Sağ - Arap Oyun Havası Arif Sağ - Azerbaycan Arif Sağ - Badı Sabah Arif Sağ - Bahriye Çiftetellisi Arif Sağ - Derule Arif Sağ - Kara Kaşlı Yar Arif Sağ - Konyalı Arif Sağ - Madımak Arif Sağ - Mandilli Arif Sağ - Metelik Arif Sağ - Tamzara Arif Sağ - Tek De Yavrum Arif Sağ - Yaylalar ----------------------------------------------------------- Arif Sağ - Gurbeti Ben mi Yarattım Arif Sağ - Açılın Kapılar Arif Sağ - Baydiğin Başı Arif Sağ - Beni Hor Görme Arif Sağ - Bu Gün Bayram Günü Derler Arif Sağ - Bülbül Ne Ötersin Arif Sağ - Deli Gönül Arif Sağ - Dersim Dört Dağ İçinde Arif Sağ - Gezdim Şu Alemi Arif Sağ - Gitme Durnam Arif Sağ - Gurbeti Ben mi Yarattım Arif Sağ - Her Seher Her Sabah Arif Sağ - Kimsesi Yok Garip Arif Sağ - Kula Kulluk Yakışır mı ----------------------------------------------------------- Arif Sağ - Hak Değil midir Arif Sağ - Bir Gün Ölürsün (Ne Fayda) Arif Sağ - Dere Boyu Kavaklar Arif Sağ - Dertli Ağlar Arif Sağ - Eşeği Saldım Çayıra Arif Sağ - Gel Gel Yarim Arif Sağ - Hak Değil midir Arif Sağ - Kadrini Bilene Doğru Arif Sağ - Kardeş Olam Arif Sağ - Köprüden Geçti Gelin Arif Sağ - Mürivede Geldim (Ya Muhammet) Arif Sağ - O Zaman Nere Kaçarsın Arif Sağ - Öldürme Beni Arif Sağ - Ömürcüğüm Geçti Gitti Arif Sağ - Seversen Aliyi Arif Sağ - Var Olmayınca (Hudey Hudey) Arif Sağ - Yar Yar ----------------------------------------------------------- Arif Sağ - Halay Arif Sağ - Ağ Gül (U.H.) Arif Sağ - Ali Dost Arif Sağ - Altım Üstüm Arif Sağ - Aşık Olan Arif Sağ - Bugün Bize Pir Geldi (2) Arif Sağ - Çekin Halay Dizilsin Arif Sağ - Çıktım Yücesine Arif Sağ - Dolap Arif Sağ - Gel Benim Derdime Arif Sağ - Güle Reyhan Ekerim Arif Sağ - Halay Arif Sağ - Semah Arif Sağ - Uca Dağlar Arif Sağ - Ürgüp ----------------------------------------------------------- Arif Sağ - İnsan Olmaya Geldim Arif Sağ - Ayrılık Hasretlik Arif Sağ - Bugün Bize Pir Geldi Arif Sağ - Canım Kurban Olsun Arif Sağ - Çağrışır Bülbüller Arif Sağ - Ervahi Ezelden Arif Sağ - Gönül Ne Gezersin Arif Sağ - İnsan Olmaya Geldim Arif Sağ - İnsana Muhabbet Duyalı Arif Sağ - Kaşların İnce Mince Arif Sağ - Kirpiğin Kaşına Arif Sağ - Mavilim Arif Sağ - Nazlı Yardan (U.H) Arif Sağ - Şu Diyarı Gurbet Elde Arif Sağ - Yarim İçin Ölüyorum ----------------------------------------------------------- Arif Sağ - Kötü Kader Arif Sağ - Ağaran Saçlar Arif Sağ - Anlıyorum Sevgilim Arif Sağ - Arzusuz Bin Bir Ayrılık Arif Sağ - Aşk Sarhoşu Arif Sağ - Ben Ne Biçim Serseriyim Arif Sağ - Gurbet Treni Arif Sağ - Hayat Uçurum Oldu Arif Sağ - Kader Yolcusu Arif Sağ - Kaşların Kara Kara Arif Sağ - Keder Gün Doğar Doğmaz Arif Sağ - Kötü Kader Arif Sağ - Sana Gelmek İstiyorum Arif Sağ - Seven Mutlu Olur Arif Sağ - Yalnızlığım Öyle Zor ki ----------------------------------------------------------- Arif Sağ - Kötü Kader & Ben Ne Biçim Serseriyim [Plak] Arif Sağ - Ben Ne Biçim Serseriyim Arif Sağ - Kötü Kader ----------------------------------------------------------- Arif Sağ - Oyun Havaları Arif Sağ - Oyun Havaları ----------------------------------------------------------- Arif Sağ - Sizlerle Arif Sag - Acilis Konusmasi Arif Sag - Beni Hor Görme Arif Sag - Bir Gün Su Dünyadan Arif Sag - Bütün Dünya Sizin Olsun Arif Sag - Canakkale Icinde Aynali Cesme Arif Sag - Dertli Bülbül Arif Sag - Haydar Haydar Arif Sag - Hudey Hudey Arif Sag - Kestigi Haramdir Arif Sag - Kisa Konusma Arif Sag - Mavisim Arif Sag - Nedendir Be Koca Tanri Arif Sag - Oyun Havasi Arif Sag - Sari Cicek Karanfil Arif Sag - Su Diyari Gurbet Elde Arif Sag - Terazinin Bir Ucunda ----------------------------------------------------------- Arif Sağ - Şan Tiyatrosu Konseri Arif Sağ - Bir Gül İçin Arif Sağ - Bu Yıl Dağların Karı Erimez Arif Sağ - Çıkar Yücelerle Arif Sağ - Deli Derviş Arif Sağ - Deli Gönül Hangi Dala Konarsın Arif Sağ - Ege Ezgileri Arif Sağ - Emmi Gızı Arif Sağ - Eridi Kalmadı Dağların Karı Arif Sağ - Gitme Turnam Gitme Arif Sağ - Hey Erenler Akıl Fikir Eyleyin Arif Sağ - İnceden İnce Arif Sağ - Kaytağı Arif Sağ - Kırklar Semahı Arif Sağ - Ötme Bülbül Arif Sağ - Şiir (Bağlama) Arif Sağ - Topal Arif Sağ - Urfani Arif Sağ - Yozgat Sürmelisi Arif Sağ - Yüce Dağ Başına ----------------------------------------------------------- Arif Sağ - Trio (Concerto For Bağlama) Arif Sağ - Trio Track 1 Arif Sağ - Trio Track 2 Arif Sağ - Trio Track 3 Arif Sağ - Trio Track 4 Arif Sağ - Trio Track 5 Arif Sağ - Trio Track 6 ----------------------------------------------------------- Arif Sağ - Umut Arif Sağ - Benim Kurbanlarım Arif Sağ - Bilene Danış Arif Sağ - Dağlar Arif Sağ - Dillerde Kaldım Arif Sağ - Dostun Cemali Arif Sağ - Gel Efendim Gel Arif Sağ - Ötüşün Kuşlar Arif Sağ - Öyledir Deli Gönül Arif Sağ - Umut Arif Sağ - Yol Ver Dağlar Arif Sağ - Yola Çevirdiler ----------------------------------------------------------- Arif Sağ - Yedikule Konseri Arif Sağ - Yedikule Konseri

0 yorum:

Yorum Gönder