Pages

Kategoriler

28 Ocak 2013 Pazartesi

Erol Büyükburç Diskografi Tüm Full Albümleri Full İndir








Erol Büyükburç Diskografi ~ Tüm Full Albümleri



Albüm Listesi;
Erol Büyükburc - Altin Besteleri - Kirik Kalp - 1968
Erol Büyükburc - Aman Kizlar Dikkat - 1992
Erol Büyükburc - Bir Baska Sevgiliyi Sevemem - Berdus - 1970
Erol Büyükburc - Bir Omrün Imzasi - 2000
Erol Büyükburc - Civciv Cikacak Kus Cikacak - Allahim Beni de Gör - 1974
Erol Büyükburc - Dag Cicegi - Izmir Geceleri - 1969
Erol Büyükburc - Diger 45'likleri
Erol Büyükburc - Dünya Durdukca - 1982
Erol Büyükburc - El Ele - Dudaklarimda Sarkisin - 1974
Erol Büyükburc - Erol Büyükburc 1 (Almanya) - 1974
Erol Büyükburc - Erol Büyükburc 2 (Almanya) - 1974
Erol Büyükburc - Fistik Gibi - Siir Gibi Kizdi O - 1970
Erol Büyükburc - Gözlerin Yeter Bana - Sana Muhtacim - 1969
Erol Büyükburc - Gülle Bülbül - Cilveli Ferda - Gül Budanmis - 1967
Erol Büyükburc - Hop Dedik - 1976
Erol Büyükburc - Inleyen Nagmeler - Yalan Gözler - 1968
Erol Büyükburc - Karakas Gözlerin Elmas -Tamo Et T'amero - Kapi Önünde Durdum - 1965
Erol Büyükburc - Memberi - Ask Atesi - 1972
Erol Büyükburc - Mutlu Günler - Son Yaprak - 1969
Erol Büyükburc - Op Beni - Ben Ettim Sen Etme - 1970
Erol Büyükburc - Oy Cemo - Ne Güzel Yaratmis Yaratan - Vur Zilleri Zilleri - He Gönül He - 1973
Erol Büyükburc - Pinar Fadime - Ucun Kuslar - 1968
Erol Büyükburc - Takvimdeki Günler - Yikilsin Bu Meyhane - 1973
Erol Büyükburc - Tatli Dile Güler Yüze - Bagdatli - Gözler - Baglamamin Telleri - 1972
Erol Büyükburc - Yasemin - 1968
Erol Büyükburc - Züleyha - Dadas - Gel Bana Güle Güle - 1972
Hüner Coskuner & Erol Büyükburç - Sevemem
...

Turbobit;
http://turbobit.net/q6c5pq24pcid/asimp3.Erol.Buyukburc.Diskografi.Tum.Albumleri.rar.html

Uploaded;
http://uploaded.net/file/rzbw5wuz/asimp3.Erol.Buyukburc.Diskografi.Tum.Albumleri.rar

Yandex Disk;
http://bc.vc/wpdGWP

Sanatçı Hakkında;


Erol Büyükburç (d. 22 Mart 1936, Adana) Türk pop müziği sanatçısı.
İlk albümü Sevgi Çiçekleri 1975 yılında müzik marketlerinde yer aldı. 1981 yılnda ise yeni albümü Sen Varsın'ı çıkarttı. Bu albümündeki Sevemem şarkısı ile ün kazandı. 22 Temmuz 1999'da kızı Ajlan Büyükburç'u trafik kazasında kaybetti. 2001 yılında da eşi Emel Büyükburç'u karaciğer yetmezliği sonucu kaybetti.

http://tr.wikipedia.org/wiki/Erol_Büyükburç
Kod:Erol Büyükburc - 45'likler Erol Büyükburc - Karakas Gözlerin Elmas - Tamo Et T'amero - Kapi Önünde Durdum - 1965 Erol Büyükburc - Gülle Bülbül - Cilveli Ferda - Gül Budanmis - 1967 Erol Büyükburc - Pinar Fadime - Ucun Kuslar - 1968 Erol Büyükburc - Inleyen Nagmeler - Yalan Gözler - 1968 Erol Büyükburc - Dag Cicegi - Izmir Geceleri - 1969 Erol Büyükburc - Gözlerin Yeter Bana - Sana Muhtacim - 1969 Erol Büyükburc - Mutlu Günler - Son Yaprak - 1969 Erol Büyükburc - Bir Baska Sevgiliyi Sevemem - Berdus - 1970 Erol Büyükburc - Fistik Gibi - Siir Gibi Kizdi O - 1970 Erol Büyükburc - Öp Beni - Ben Ettim Sen Etme - 1970 Erol Büyükburc - Memberi - Ask Atesi - 1972 Erol Büyükburc - Tatli Dile Güler Yüze - Bagdatli - Gözler - Baglamamin Telleri - 1972 Erol Büyükburc - Züleyha - Dadas - Gel Bana Güle Güle - 1972 Erol Büyükburc - Oy Cemo - Ne Güzel Yaratmis Yaratan - Vur Zilleri Zilleri - He Gönül He - 1973 Erol Büyükburc - Takvimdeki Günler - Yikilsin Bu Meyhane - 1973 Erol Büyükburc - Civciv Cikacak Kus Cikacak - Allahim Beni de Gör - 1974 Erol Büyükburc - El Ele - Dudaklarimda Sarkisin - 1974 Erol Büyükburc - Ağlarım Erol Büyükburc - Almila Erol Büyükburc - Artık Sevmeyeceğim Erol Büyükburc - Avare Aşık Erol Büyükburc - Black is Black Erol Büyükburc - Elbet Bir Gün Buluşacağız Erol Büyükburc - Gecelerin Şarkısı Erol Büyükburc - Gençlik Şarkısı Erol Büyükburc - Gözlerime İyice Bak Erol Büyükburc - Gül Ayşe Erol Büyükburc - Hey Onbeşli Erol Büyükburc - It's Now or Never Erol Büyükburc - Kara Kara Gözler Erol Büyükburc - Kızılcıklar Oldu mu? Erol Büyükburc - Kölen Olayım Erol Büyükburc - Little Lucy Erol Büyükburc - Manolya Erol Büyükburc - Misket Erol Büyükburc - Nisan Yağmuru Erol Büyükburc - One Way Ticket Erol Büyükburc - Şu Dağların Ötesinde Erol Büyükburc - Yalancı Yarim Erol Büyükburc - Yalnızlık Yarası Erol Büyükburc - Yasemin Erol Büyükburc - Zeynebim -------------------------------------------------------------- Erol Büyükburc - Kırık Kalp - 1968 01 - Gel gir koluma 02 - Kırık kalp 03 - Neşeli Birsen 04 - Uçun kuşlar uçun 05 - Vazgeçemem 06 - Elmalı bahçe 07 - Gözlerime iyice bak 08 - Gölge 09 - Gül Ayşe 10 - Aşka kapalı gönlüm 11 - Son yaprak -------------------------------------------------------------- Erol Büyükburc - Yasemin - 1968 01 - Dön Geri 02 - Gözlerin Yeter Bana 03 - Ali Baba ve 40 Kirk Haramiler 04 - Nisan Yagmuru 05 - Istanbul 06 - Yalan Gözler 07 - Yasemin 08 - Sana Muhtacim 09 - Nerdesin 10 - Alaaddinin Sihirli Lambasi 11 - Almina 12 - Dügün Valsi -------------------------------------------------------------- Erol Büyükburc - Erol Büyükburc 1 (Almanya) - 1974 1- Kalbimin Kilidi 2- İnci Avcilari 3- Op Beni 4- Ben Ettim Sen Etme 5- Yalnizlik Yarasi 6- Ask Denen Sey 7- Avare Asik 8- Goze Geldik 9- Kirmizi Gul 10- Alev Gozler 11- Fistik Gibi 12- Siir Gibi Kizdi O 13- Feryat 14- Derbeder 15- Misket 16- Emmim Kizi -------------------------------------------------------------- Erol Büyükburc - Erol Büyükburc 2 (Almanya) - 1974 1. Ah Bu Sevda 2. Aldandım (Mürüvvet) 3. Aşk Ateşi 4. Bağdatlı 5. Bağlamamın Telleri 6. Berduş 7. Bir Başka Sevgiliyi 8. Gözler 9. Kara Kara Gözler 10. Kölen Olayım 11. Leyle 12. Manolya 13. Memberi 14. Tatlı Dile Güler Yüze 15. Torero 16. Yalancı Yarim -------------------------------------------------------------- Erol Büyükburc - Hop Dedik - 1976 1. Bile Bile Lades 2. Civciv Çıkacak Kuş Çıkacak 3. Dandini 4. Dedim Dedi 5. Güz Şarkısı 6. Hep Sen Varsın 7. Hop Dedik 8. Öyle Mi Böyle Mi 9. Şaka Maka Derken 10. Sen Mi O Mu 11.Sevgiye Tutsak -------------------------------------------------------------- Erol Büyükburc - Dünya Durdukca - 1982 01 – Sevildiğince Sev Beni 02 – Dansa Davet 03 – Kırk Sevda Mumu 04 – Miras 05 – Hayal Mektubu 06 – İki Gönül Bir Olunca 07 – Suç Mu Sayılır 08 – El Vuralım 09 – Kırık Zar 10 – Özlem Yağmurları 11 – Hüzünlendi Saatlerim 12 – Bekarlık -------------------------------------------------------------- Erol Büyükburc - Aman Kızlar Dikkat - 1992 Albüm Listesi ; 1. Laf Olsun Diye 2. Aman Kızlar 3. Berduşum Ben 4. Bunda Bir İş Var 5. Çilli Çilli 6. Hangimiz 7. Olmaz Olsun Ayrılıklar 8. Peki Peki De 9. Stop 10. Şans Ver 11.Vay Be -------------------------------------------------------------- Erol Büyükburc - Bir Ömrün Imzasi - 2000 1. Dudaklarımda şarkısın 2. Göze Geldik 3. Nerdesin 4. Karakaş gözlerin elmas 5. Manolya 6. Öp beni 7. Berduş 8. Fıstık gibi 9. Haydi gençlik 10. Kırık kalp 11. Ağlarım 12. Altın tasta üzüm var 13. Leyla 14. Gözlerime iyice bak 15. Yalnızlık yarası 16. Avare aşık -------------------------------------------------------------- Hüner Coskuner & Erol Büyükburç - Sevemem 01. Sevemem 02. Gönül Penceresinden 03.Dudaklarımda Şarkısın

0 yorum:

Yorum Gönder